Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda ett hus hun kan ødelegge med elendige fargevalg. Til å si at hun har  evnen til å se for seg hvordan det skal bli med en gang i forhold til farger og styling er hun veldig lite treffsikker og hun blir aldri fornøyd. Nå har hun snakka om å male mastersuite for andre gang og stue for tredje gang. Må være slitsomt å bo i ett hus under konstant oppussing og ommøblering og med en person som er kronisk misfornøyd.

• Liker 8
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stjertmeis skrev (42 minutter siden):

Nei, dette er et annet hus. Dette er hus nr 2 som KG vurderer. Det er ikke solgt.

Det er riktig at det forrige huset, det ho var på visning på, vart solgt. 

(Det var forresten jeg som la ut lenken til det forrige huset også).

Ja, det ser jeg jo nå... jeg var litt kjapp der gitt 🙈

Skrevet
enkefru skrev (Akkurat nå):

Ja, det ser jeg jo nå... jeg var litt kjapp der gitt 🙈

Fort gjort 😆 er selv skyldig i å være litt rask på labben innimellom 🤭

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sparkel skrev (16 minutter siden):

Enda ett hus hun kan ødelegge med elendige fargevalg. Til å si at hun har  evnen til å se for seg hvordan det skal bli med en gang i forhold til farger og styling er hun veldig lite treffsikker og hun blir aldri fornøyd. Nå har hun snakka om å male mastersuite for andre gang og stue for tredje gang. Må være slitsomt å bo i ett hus under konstant oppussing og ommøblering og med en person som er kronisk misfornøyd.

Hun burde forstå at barn er gode på samspill (med voksne) når de opplever forutsigbarhet, stabilitet og tilhørighet , noe som er "mitt" ,  ikke bestemt av bonusmor....det vil komme nok av viktige avgjørelser som må tas, der Kristin må lære seg å  se  ting fra barnas perspektiv.... ;) Livetsmann hyllet henne jo som bonusmor, der &da, men barna  vokser jo til , med meninger og mot :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Alt skal visst dreie seg om henne. Hva hun vil og ikke vil. Begge de to "voksne" må legge sine egne ønsker til side, og konsentrere seg om hva barna vil. De bør ha førsteprioritet uansett. 

Temuvikaren fremstår som en skikkelig tøffel. Han bør slå i bordet og sette en stopper for denne egosentriske damen en gang for alle, for det blir sikkert bare verre og verre med tiden

Han burde jo bare løpe før hun ødelegger alt som handler om hus,hjem og trygghet for han og barna. Må lure på hvor blind han er....et hus til nærmere 20 mil med ei som er en vandrende katastrofe....stakkars barn om de må flytte fra alt det kjente for å sikkert må pakke og flytte snart igjen. Hun klarer ikke holde på noe hus

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Her er det nye huset KG planlegger å gå på visning på:

https://www.finn.no/446868701

Veldig flott, men også med en prislapp på 18,5 mill. KG vil altså at livets mann skal bla opp 3 mill mer enn forrige hus KG sikla på. 

Huskjøp er populært SoMe-innhold. Er dette mest for content? Mannen skal ikke på visning.

Det kjøkkenet kommer ikke til å kle å bli malt knallblått, i alle fall 🥴

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
FreezeandFawn skrev (1 minutt siden):

😂

• Hjerte 1
Skrevet
FreezeandFawn skrev (9 minutter siden):

Knallblått med rosa dører...? 🥴

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Men det er jo en annen skolekrets enn der barna går nå! Skal de virkelig bytte skole fordi hun absolutt ikke tåler å bo i det nåværende huset, eller klarer å vente til hus i nærmiljøet blir lagt ut til salgs?

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Rægs skrev (10 minutter siden):

Men det er jo en annen skolekrets enn der barna går nå! Skal de virkelig bytte skole fordi hun absolutt ikke tåler å bo i det nåværende huset, eller klarer å vente til hus i nærmiljøet blir lagt ut til salgs?

(   Eeeeg e viiiliiiig til å kjøre ho eldste eeeeg, ikke tenk på deeet....bare eeeg får bo dæææRrrr :D  (det 1. huset de så på)   )

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

At dere orker å følge dette masete kvinnemennesket. 

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Må ungene bytte skole om de kjøper dette huset? Synes jeg i tilfelle er egoistisk 

• Liker 7
Skrevet
Monstertruck skrev (1 time siden):

At dere orker å følge dette masete kvinnemennesket. 

Må si meg enig der 😂

• Liker 2
Skrevet
Stjertmeis skrev (6 timer siden):

Her er det nye huset KG planlegger å gå på visning på:

https://www.finn.no/446868701

Veldig flott, men også med en prislapp på 18,5 mill. KG vil altså at livets mann skal bla opp 3 mill mer enn forrige hus KG sikla på. 

Huskjøp er populært SoMe-innhold. Er dette mest for content? Mannen skal ikke på visning.

Bør kanskje vurdere å få seg en ordentlig jobb og betale skatt som hun skal før hun i det hele tatt tenker på et hus til 18 mill… 😆

Hva er det som får en person som egentlig ikke bidrar med noe som helst samfunnsnyttig til å tenke at hun ikke kan leve i en bolig som ikke koster minst 15 millioner? 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Full kontroll skrev (På 8.2.2026 den 16.30):

.Endret ned til at jeg syns hun klager ufortjent mye på at han har en fortid, som tydeligvis setter noen kjepper i hjulene for hennes fremtid 😕 Klage på klage, selv om hun har "kapret" prinsen og alle godene det gir henne fra pengesekken hans :D 

Hvilken pengesekk?😂 fyren er arbeidsledig og har 12 millioner i gjeld🤣

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (9 minutter siden):

Ok :D Såpass! 

Burde skrevet "pengesekk", med det mente jeg ut ifra eiendom og tilsynelatende "holden manns livsførsel" at han hadde den berømte pengesekken han kunne ta ut netto fra ... :D 

• Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (1 minutt siden):

Ok :D Såpass! 

Burde skrevet "pengesekk", med det mente jeg ut ifra eiendom og tilsynelatende "holden manns livsførsel" at han hadde den berømte pengesekken han kunne ta ut netto fra ... :D 

Alt er fasade. Alle vet det. Hvordan de skal finansiere et hus til 18 mill er hinsides min fantasi. Hun drømmer. Det er jo en grunn for at han ikke er med på dette. Verken han eller hun har råd til å kjøpe noe dyrere enn det de bor i pr nå. Boligmarkedet er også veldig dårlig nå. Man kjøper og selger i samme marked, greit nok det, men det er risiko å kjøpe før man selger slik det ser ut pr dags dato. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Klump skrev (24 minutter siden):

Hvordan vet du dette, har hun avslørt hvem han er? Jeg sluttet å følge henne for nærmere et år siden, så jeg får bare med meg oppdateringer her inne 🤓

Skrevet (endret)
Queen19 skrev (17 minutter siden):

Hvordan vet du dette, har hun avslørt hvem han er? Jeg sluttet å følge henne for nærmere et år siden, så jeg får bare med meg oppdateringer her inne 🤓

Du er ett googlesøk unna navnet. De eier og driver AS sammen. Aksjonærer er lett offentlig tilgjengelig informasjon. 

Livets mann er på ingen måte hemmelig, selv om han bruker filter eller navnet. 

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...