¤flicka¤ Skrevet i går, 07:43 #12161 Skrevet i går, 07:43 Tough cookie skrev (49 minutter siden): Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter. Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun avtalte med han om dette. Den forskingen har jeg ikke lest, hvor finner jeg den? (Jeg har ms, og alt jeg noensinne har fått er generelle kostråd som også gjelder for «alle andre». Så skulle gjerne likt å lese om kosthold som gir mindre symptomer ) 3
Full kontroll Skrevet i går, 08:46 #12162 Skrevet i går, 08:46 Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter. Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun avtalte med han om dette. J har ikke MS, må få spise hva han vil på sine eldre dager....Kristin burde da vært der og ryddet på ett tidligere tidspunkt (10-20år tilbake) , hvorfor akkurat nå, når begge er gamle?? ( ja, eldre trenger sunn og næringsrik mat) Kanskje øynet hun (en frekk) mulighet når han da var borte? Hun er ikke nådig dette menneske! ( Hun er frekk, overkjører og tar seg til rette - var mitt budskap 😛 ) Så "sexy" med fylleprat på badet, moralpreken fra ei som kunne trengt en gooood dose voksenkjeft 3
Coffee_lover Skrevet i går, 10:10 #12163 Skrevet i går, 10:10 Full kontroll skrev (1 time siden): J har ikke MS, må få spise hva han vil på sine eldre dager....Kristin burde da vært der og ryddet på ett tidligere tidspunkt (10-20år tilbake) , hvorfor akkurat nå, når begge er gamle?? ( ja, eldre trenger sunn og næringsrik mat) Kanskje øynet hun (en frekk) mulighet når han da var borte? Hun er ikke nådig dette menneske! ( Hun er frekk, overkjører og tar seg til rette - var mitt budskap 😛 ) Så "sexy" med fylleprat på badet, moralpreken fra ei som kunne trengt en gooood dose voksenkjeft Hvorfor er det ingen som tør å sette henne på plass litt/«filleriste» henne log få ho til å våkne opp litt? Se seg selv utenfra. De venninnene fra Bergen hun har vokst opp sammen med osv. Nekter å tro de er enig i eller liker alt hun foretar seg/sier 🤷♀️ 7 3
merry Skrevet i går, 12:09 #12164 Skrevet i går, 12:09 (endret) Følger ikke temuvikaren men ligger på utforsk, han og KG på fylla i går på byen. Tenker de det er morsomt? Sjarmerende? Virkelig flaut! Endret i går, 12:10 av merry 6 1
Bjerka Skrevet i går, 12:25 #12165 Skrevet i går, 12:25 Coffee_lover skrev (2 timer siden): Hvorfor er det ingen som tør å sette henne på plass litt/«filleriste» henne log få ho til å våkne opp litt? Se seg selv utenfra. De venninnene fra Bergen hun har vokst opp sammen med osv. Nekter å tro de er enig i eller liker alt hun foretar seg/sier 🤷♀️ 💯💯💯 6 1
FreezeandFawn Skrevet i går, 14:11 #12166 Skrevet i går, 14:11 merry skrev (2 timer siden): Følger ikke temuvikaren men ligger på utforsk, han og KG på fylla i går på byen. Tenker de det er morsomt? Sjarmerende? Virkelig flaut! Veldig flaut. Fulle mennesker som snøvler og er så høye på seg selv er bare motbydelig. 4 3
Snikmos Skrevet i går, 15:17 #12167 Skrevet i går, 15:17 Håper virkelig ikke Temu vikaren vinner noen priser på vixen 23 jan 2026, blir for dumt at han er en av mulige vinnere også brukes det filter bilde ( vg) har ikke fulgt han på snapp, men forstår her inne at det er for mye tull og vas fra begge de 4
Knocks Skrevet i går, 15:35 #12168 Skrevet i går, 15:35 Jeg synes Kristin har en sterk flott stemme. Setter pris på at hun bruker den. Gjerne på noe mer enn interiør og perfekt matlaging. 1
Stargaze Skrevet i går, 15:36 #12169 Skrevet i går, 15:36 Snikmos skrev (17 minutter siden): Håper virkelig ikke Temu vikaren vinner noen priser på vixen 23 jan 2026, blir for dumt at han er en av mulige vinnere også brukes det filter bilde ( vg) har ikke fulgt han på snapp, men forstår her inne at det er for mye tull og vas fra begge de Hvis han vinner er det jo en stor fornæmelse mot alle mer seriøse aktører. Men anser uansett ikke Vixen som en seriøs pris. Virker veldig «staget» 6
Kønn Skrevet i går, 16:21 #12170 Skrevet i går, 16:21 Snikmos skrev (1 time siden): Håper virkelig ikke Temu vikaren vinner noen priser på vixen 23 jan 2026, blir for dumt at han er en av mulige vinnere også brukes det filter bilde ( vg) har ikke fulgt han på snapp, men forstår her inne at det er for mye tull og vas fra begge de Han legger ikke noe som helst av innsats inn i dette. Kun fjas. Hvis han vinner er det faktisk et hån mot andre som f.eks Mads pusser opp. 1 1
Kønn Skrevet i går, 16:38 #12171 Skrevet i går, 16:38 Knocks skrev (1 time siden): Jeg synes Kristin har en sterk flott stemme. Setter pris på at hun bruker den. Gjerne på noe mer enn interiør og perfekt matlaging. Har du eksempler? Jeg synes hun er dobbeltmoralsk. Hun mener alle kan si sin mening, samtidig vil hun kansellerer meninger hun ikke liker 3 12
M.H85 Skrevet i går, 16:48 #12172 Skrevet i går, 16:48 (endret) Snikmos skrev (1 time siden): Håper virkelig ikke Temu vikaren vinner noen priser på vixen 23 jan 2026, blir for dumt at han er en av mulige vinnere også brukes det filter bilde ( vg) har ikke fulgt han på snapp, men forstår her inne at det er for mye tull og vas fra begge de Eh hva? Er han nominert til noe pris?? Det må være skjult kamera. En 45 år gammel småbarnsfar med filter, morgenkåpe og sarrong på hodet så fniser og ler i kamera?? Hva i alle dager..... Endret i går, 16:48 av M.H85 9 3
Knocks Skrevet i går, 17:01 #12173 Skrevet i går, 17:01 Kønn skrev (17 minutter siden): Har du eksempler? Jeg synes hun er dobbeltmoralsk. Hun mener alle kan si sin mening, samtidig vil hun kansellerer meninger hun ikke liker Hun har turt å stille i debatten og forsvare seg. Hun har snakket om barns rettigheter og eksponering i media. Hun har snakket om viktigheten av å ta vare på seg selv ig også ta ansvar for å ta tak. Vært åpen om økonomisk kriser, noe som faktisk er årsak til mye angst/selvmordstanker. Hun har snakket om Gaza og tatt standpunkt. Samlet inn penger til de som trenger det. Kan godt hende man kan være uenig i det hun sier om disse tingene men jeg tror det er viktig at influensere tør å mene noe utover interiør, koselig innredning og shopping. Men skjønner jo at det er dey siste her folk er mest opptatt av dessverre. Hun kunne vært bedre på: handlet mindre- her synes jeg hun kunne vært et bedre forbilde. Hadde ikke trengt å legge det ut på some ihvertfall. Heller lagt ut idyllisk handletur på Fretex. Litt slitsomt med alt matfokus og nei til UP mat men greit nok. 2 1
M.H85 Skrevet i går, 18:00 #12174 Skrevet i går, 18:00 Knocks skrev (55 minutter siden): Hun har turt å stille i debatten og forsvare seg. Hun har snakket om barns rettigheter og eksponering i media. Hun har snakket om viktigheten av å ta vare på seg selv ig også ta ansvar for å ta tak. Vært åpen om økonomisk kriser, noe som faktisk er årsak til mye angst/selvmordstanker. Hun har snakket om Gaza og tatt standpunkt. Samlet inn penger til de som trenger det. Kan godt hende man kan være uenig i det hun sier om disse tingene men jeg tror det er viktig at influensere tør å mene noe utover interiør, koselig innredning og shopping. Men skjønner jo at det er dey siste her folk er mest opptatt av dessverre. Hun kunne vært bedre på: handlet mindre- her synes jeg hun kunne vært et bedre forbilde. Hadde ikke trengt å legge det ut på some ihvertfall. Heller lagt ut idyllisk handletur på Fretex. Litt slitsomt med alt matfokus og nei til UP mat men greit nok. Det koster deg ingenting opprette en Spleis! Hvorfor er det så fantastisk??? Det hadde vært fantastisk om hun selv betalte inn på spleisen! Hun bare oppretter. Andre betaler inn. Det koster henne ikke en krone. Er de menneskene som betaler inn til spleisen som skal hylles🫶 9 6
Kønn Skrevet i går, 19:55 #12175 Skrevet i går, 19:55 Knocks skrev (2 timer siden): Hun har turt å stille i debatten og forsvare seg. Hun har snakket om barns rettigheter og eksponering i media. Hun har snakket om viktigheten av å ta vare på seg selv ig også ta ansvar for å ta tak. Vært åpen om økonomisk kriser, noe som faktisk er årsak til mye angst/selvmordstanker. Hun har snakket om Gaza og tatt standpunkt. Samlet inn penger til de som trenger det. Kan godt hende man kan være uenig i det hun sier om disse tingene men jeg tror det er viktig at influensere tør å mene noe utover interiør, koselig innredning og shopping. Men skjønner jo at det er dey siste her folk er mest opptatt av dessverre. Hun kunne vært bedre på: handlet mindre- her synes jeg hun kunne vært et bedre forbilde. Hadde ikke trengt å legge det ut på some ihvertfall. Heller lagt ut idyllisk handletur på Fretex. Litt slitsomt med alt matfokus og nei til UP mat men greit nok. Ting er ikke svart/hvitt, men jeg mistet respekten for henne da hun landsette Spis med Kristin. At hun har tatt standpunkt om Gasa som de fleste andre er enig i er enkelt. At hun aldri har kritisert Hamas er kritikkverdig. Jeg klikker meg raskt gjennom innimellom, men aldri hørt hun har nevnt 7. oktober, har hun det? Hun er ikke et forbilde når hun handler dyre møbler o.l. når hun samtidig gir f i å betale skatt. Vi kan nok være enige om å være uenige. 11
Nøytral-80 Skrevet i går, 20:39 #12176 Skrevet i går, 20:39 Snikmos skrev (5 timer siden): Håper virkelig ikke Temu vikaren vinner noen priser på vixen 23 jan 2026, blir for dumt at han er en av mulige vinnere også brukes det filter bilde ( vg) har ikke fulgt han på snapp, men forstår her inne at det er for mye tull og vas fra begge de Hvor ble tråden om temuvikaren av? @Sol RampelysetHan har selv valgt å være en offentlig profil, en såkalt «snap-star». Hvorfor slettet dere? 2 1
Måne Rampelyset Skrevet i går, 21:08 #12177 Skrevet i går, 21:08 Tråden er ryddet for persondebatt, hets, krenkelser, brukerdebatt og spekulasjoner. Måne, admin. 1
Snikmos Skrevet i går, 22:20 #12178 Skrevet i går, 22:20 Joda det er utrolig bra å vise støtte for det som skjer i verden, om å spise næringsrik, fokuset på kropps press, kunne gi inspirasjon. Hun har virkelig engasjert seg ang diverse saker og det er utrolig bra. Men med en bismak, « se hvor flink jeg er " For meg oppleves det som hun ( flere influensere ) egentlig bare ønsker å trykke ned de som følger dem. Men samtidig så : - roter hun for å rydde for å rote igjen - maler om vegger før det er tørket - viser frem kroppen betydelig mye mere enn tidligere. - veldig flink å rope høyt når andre trår feil, men ser ingen problem når hun selv trår feil. - nesten som hun skryter og anbefaler unge følgere som har barn om å gå fra hverandre side 50%50 er livet. - og når det gjelder barnet, hun som har tydelige grenser og roper høyt om mange andre, det gjør hun ikkke ang barnefar og farmor. Gjennom de to kanalen vet mange i Oslo/ Stavanger veldig godt hvordan barnet ser ut. Men det roper hun ikke høyt om. - generelt når det gjelder alle influensere, så er alle helt forferdelig når det gjelder reklame, det reklameres over en lav sko, og de tjenere unødvendig godt å unge/ voksene sin selvfølelse og selvtillit. Få influerte som har bakke kontakt. 3 5
Knocks Skrevet 13 timer siden #12179 Skrevet 13 timer siden M.H85 skrev (15 timer siden): Det koster deg ingenting opprette en Spleis! Hvorfor er det så fantastisk??? Det hadde vært fantastisk om hun selv betalte inn på spleisen! Hun bare oppretter. Andre betaler inn. Det koster henne ikke en krone. Er de menneskene som betaler inn til spleisen som skal hylles🫶 Ja og det gjør hun jo 😊
Knocks Skrevet 13 timer siden #12180 Skrevet 13 timer siden Kønn skrev (13 timer siden): Ting er ikke svart/hvitt, men jeg mistet respekten for henne da hun landsette Spis med Kristin. At hun har tatt standpunkt om Gasa som de fleste andre er enig i er enkelt. At hun aldri har kritisert Hamas er kritikkverdig. Jeg klikker meg raskt gjennom innimellom, men aldri hørt hun har nevnt 7. oktober, har hun det? Hun er ikke et forbilde når hun handler dyre møbler o.l. når hun samtidig gir f i å betale skatt. Vi kan nok være enige om å være uenige. Hva mener du med at hun gir f i å betale skatt? Enig i at man kan være enig om å være uenig👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå