Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Coffee_lover skrev (28 minutter siden):

Voldsomt som du forsvarer henne. 

voldsomt? Neida, men jeg syns ikke man skal sitte spelkulere og påstå greier uten videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (1 time siden):

virkelig? basert på det hun legger ut på snapchat så spekulerer du og konkluderer med ganske grove påstander, og det bare timer etter at tråden har blitt moderert 🤦‍♀️

Så klart er det basert på det som legges ut i offentlige kanaler at folk danner seg ulike meninger. Influensere lever jo av personer som mener noe om innholdet de legger ut, selv om de meningene ikke er utelukkende positive. Kristin har selv sagt at alt en influenser legger ut er nøye kalkulert, men hun er kanskje unntaket fra regelen?
Kristin er fullstendig klar over hvordan det hun legger ut, skaper et bilde av hvem hun er. Når hun da velger å snakke i det uendelige om hvor glad hun er i barnefri, hvor mye man skal prioritere seg selv og hvor lite lyst hun har til å delta i aktiviteter med familien AS, er det ikke så hårreisende at noen får et bilde av henne som en lite tilstedeværende mor. Kristin har gjort det til sitt levebrød å utlevere egen hverdag, og hun er selv med på å skape hvilket inntrykk folk sitter igjen med etter å ha sett det hun legger ut.

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
Hønemor133 skrev (26 minutter siden):

Når hun da velger å snakke i det uendelige om hvor glad hun er i barnefri, hvor mye man skal prioritere seg selv og hvor lite lyst hun har til å delta i aktiviteter med familien AS, er det ikke så hårreisende at noen får et bilde av henne som en lite tilstedeværende mor. 

vi kan umulig følge samme dama for jeg har ikke sett henne si noen av de tingene du sier bortsett fra det med å ha delt omsorg fungerer fint for dem, som for veldig mange andre som har delt omsorg. 

Det å ha 50/50, 10/90 osv gjør en ikke til en dårlig forelder. 

Endret av Carrot
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (46 minutter siden):

vi kan umulig følge samme dama for jeg har ikke sett henne si noen av de tingene du sier bortsett fra det med å ha delt omsorg fungerer fint for dem, som for veldig mange andre som har delt omsorg. 

Det gjør henne ikke til en dårlig mor å ha sønnen 10%? Er du seriøs?!?

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Coffee_lover skrev (Akkurat nå):

Det gjør henne ikke til en dårlig mor å ha sønnen 10%? Er du seriøs?!?

hun har da virkelig ikke sønnen 10% og det jeg sa var at de foreldrene som har 90/10 ikke defineres som hvor god de er som forelder kun basert på denne fordelingen nei, det er andre ting som spiller inn. En forelder med 90% omsorg KAN være en dårlig forelder og det regner jeg med du også innser om du løfter blikket litt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (46 minutter siden):

Så klart er man ikke en dårlig forelder fordi man har delt omsorg, det har jeg heller aldri påstått. Jeg er ikke alene om å ha observert utsagn og handlinger som støtter det jeg skrev i mitt forrige innlegg. Flere brukere her inne har gjentatte ganger kommentert ting Kristin selv har sagt når det kommer til barnefri, familieliv o.l. Så kan det tenkes at det er ting du ikke har fått med deg, og ikke at de argumentene som blir lagt fram her inne er trukket ut av løse luften?

• Liker 8
Skrevet
Hønemor133 skrev (20 minutter siden):

Så klart er man ikke en dårlig forelder fordi man har delt omsorg, det har jeg heller aldri påstått. Jeg er ikke alene om å ha observert utsagn og handlinger som støtter det jeg skrev i mitt forrige innlegg. Flere brukere her inne har gjentatte ganger kommentert ting Kristin selv har sagt når det kommer til barnefri, familieliv o.l. Så kan det tenkes at det er ting du ikke har fått med deg, og ikke at de argumentene som blir lagt fram her inne er trukket ut av løse luften?

Temu-vikaren , Dennis og farmor til F supplerer jo fint innimellom , blir ikke de helt store hullene i det det refereres til her,  "vi" reagerer og kommenterer med bakgrunn i hva vi ser & hører ;) 

• Liker 9
Skrevet

Jeg følger ikke Kristin men har fått med meg at hun elsker barnefri og me time. Senest la hun ut om det på podden hun var med på. Kommentarene hun fikk under tik tok videoen som var lagt ut om pod episoden hun var med på var ikke  spesielt positive til det hun sier. 
Det er jo helt greit at hun liker me time og hyller barnefri, men å smøre det ut i offentligheten stadig vekk øker sjansen for at sønnen etterhvert får høre dette og får vite at mora hadde det bedre når hun ikke hadde han hele tiden. Og det er for j…. unødvendig for ett barn å måtte vite om.

• Liker 11
  • Nyttig 15
Skrevet

Syns det er rart at flere av dere nesten roper at dette er mobbing av influenser. Nei! Hun er den mest brautende og kritiserende influenseren av de alle. Hun må tørre å bli snakket om og å få andre meninger. Men da jeg kommenterte noe på hennes åpne Instagram angående vidvinkel, blokkerte hun meg. Det er hun selv som ønsker click og engasjement ved å snakke stort og åpen om å ikke ønske seg barn, at hun har tatt abort og at hun må ha delt omsorg fordi hun ikke takler å ha sønnen mer. Ingen hadde nok kritisert henne for å si at hun syns delt omsorg er en ok løsning, men det er dere konstante fokuset på det i tillegg til at det er HUN som dokumenterer at hun sjeldent er med sønnen og når hun først er det, er det hennes interesser som står i fokus.

Hun kritiserer også andre for å ikke skjerme barna sine. Men gjør hun det da!? Hele Norge vet at hun ikke ønsker sønnen sin der særlig mye, og det syns jeg er mye verre å annonsere så lærere, naboer og han selv vil kunne lese om noen år enn å poste bilde av barna fra en ferie feks. Hun er så sykt tacky!

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Hønemoor skrev (3 minutter siden):

Syns det er rart at flere av dere nesten roper at dette er mobbing av influenser. Nei! Hun er den mest brautende og kritiserende influenseren av de alle. Hun må tørre å bli snakket om og å få andre meninger. Men da jeg kommenterte noe på hennes åpne Instagram angående vidvinkel, blokkerte hun meg. Det er hun selv som ønsker click og engasjement ved å snakke stort og åpen om å ikke ønske seg barn, at hun har tatt abort og at hun må ha delt omsorg fordi hun ikke takler å ha sønnen mer. Ingen hadde nok kritisert henne for å si at hun syns delt omsorg er en ok løsning, men det er dere konstante fokuset på det i tillegg til at det er HUN som dokumenterer at hun sjeldent er med sønnen og når hun først er det, er det hennes interesser som står i fokus.

Hun kritiserer også andre for å ikke skjerme barna sine. Men gjør hun det da!? Hele Norge vet at hun ikke ønsker sønnen sin der særlig mye, og det syns jeg er mye verre å annonsere så lærere, naboer og han selv vil kunne lese om noen år enn å poste bilde av barna fra en ferie feks. Hun er så sykt tacky!

Stakkars uskyldige gutten🥺

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemoor skrev (5 minutter siden):

Du er nok ikke den første, og blir heller ikke den siste,  som blokkeres. 

Influensere tåler absolutt IKKE kritikk, ei heller tips og råd. 

Enten blokkerer de dem som kritiserer, eller så legger de ut snapen til offentlig skue og ber folk om å dra til hel....

De har dessverre en enorm makt, og totalt mangel på god oppførsel. Ikke alle,  men svært mange.

Gode eksempler er IR og MH

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 timer siden):

Det er nok du som "følger" feil Kristin her, for om du virkelig ikke har fått med deg de tingene så er det feil dame du følger, for noe hun snakker aller mest om er nemlig gleden av egentid og barnefri. 

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia3 skrev (4 timer siden):

Enten blokkerer de dem som kritiserer, eller så legger de ut snapen til offentlig skue og ber folk om å dra til hel....

Nettopp, en gang kritiserte jeg hennes hyppige reklamering for sexleketøy (på IG). Skrev at det gjerne ikke var så kult for sønnen å høre om i skolegården senere. Ble blokka.

I sommer(?) så jeg hun la ut en «jeg trenger hjelp»-reel, hun hadde fått mail og ville ha input til svar. I reelen var mailen fullt gjengitt, signert med fornavnet Heidi, og KG genererte med dette en eneste stor mobbetråd hvor denne Heidi ble totalt filleristet av hele groupiegjengen til KG. Selv om mailen var unødvendig, synes jeg det verste her var KGs håndtering, den hører ikke hjemme hos et voksent menneske - enda mindre når man når ut til så mange som hun dessverre gjør! Og hvilket forbilde gjør dette henne til som mor? Er det dette man skal lære barna sine?

For øvrig, ingen av skjellsordene rettet mot mailens avsender ble sensurert. Hadde de samme ordene vært brukt for å omtale KG selv derimot - ja, da hadde blokklisten vært sprengt, gitt.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Nettopp, en gang kritiserte jeg hennes hyppige reklamering for sexleketøy (på IG). Skrev at det gjerne ikke var så kult for sønnen å høre om i skolegården senere. Ble blokka.

I sommer(?) så jeg hun la ut en «jeg trenger hjelp»-reel, hun hadde fått mail og ville ha input til svar. I reelen var mailen fullt gjengitt, signert med fornavnet Heidi, og KG genererte med dette en eneste stor mobbetråd hvor denne Heidi ble totalt filleristet av hele groupiegjengen til KG. Selv om mailen var unødvendig, synes jeg det verste her var KGs håndtering, den hører ikke hjemme hos et voksent menneske - enda mindre når man når ut til så mange som hun dessverre gjør! Og hvilket forbilde gjør dette henne til som mor? Er det dette man skal lære barna sine?

For øvrig, ingen av skjellsordene rettet mot mailens avsender ble sensurert. Hadde de samme ordene vært brukt for å omtale KG selv derimot - ja, da hadde blokklisten vært sprengt, gitt.

Det er helt ufattelig at influensere kan holde på med sånn oppførsel,  UTEN at det får konsekvenser!!

Etter at hun traff livets mann, er hun blitt verre og verre. Hun tror selv at hun er innmari tøff

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (25 minutter siden):

Det er helt ufattelig at influensere kan holde på med sånn oppførsel,  UTEN at det får konsekvenser!!

Etter at hun traff livets mann, er hun blitt verre og verre. Hun tror selv at hun er innmari tøff

Ikke vet jeg, men man blir kanskje litt ovenpå når man tjener 150.000 i måneden på snap? Som noen skrev hun gjorde. Fra å ha store økonomiske problemer til å tjene bra blir man kanskje litt «blind» og lever i egen boble? Skal ikke gå utover andre uansett. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (På 19.11.2025 den 13.38):

En annen ting jeg stusser på. Andre tenkt på.det? Hennes mor er totalt hjelpe trengende. Alt faller på hennes mann. Hvor ofte trer hennes egen eneste datter hjelper henne? Den stakkars mannen hennes på 70+ gjør alt. Hun rosemaler sin verdens mest fantastiske mamma, men er søren meg ikke mye hun hjelper henne? Alt faller på den eldre mannen hennes. Hvor er samvittigheten der? K tenker kun på seg selv..egen tid....egen tid..reiser🤢

Ble så overrasket (men ikke uventet) da hun var hos moren mens J var på sykehus....fjernet alt fra mat / kjøleskap, den usunne og ultraprosesserte maten, for inn i de skapene der skulle det bare sunne ting igjen... 😛 Gamle folk som må få lov til å spise hva òg som de har gjort, kose seg ... :) Om ikke Kristin har innestemme når hun besøker, kan det jo fort bli veldig slitsomt. ( ;) )  

Endret av Full kontroll
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (32 minutter siden):

Ble så overrasket (men ikke uventet) da hun var hos moren mens J var på sykehus....fjernet alt fra mat / kjøleskap, den usunne og ultraprosesserte maten, for inn i de skapene der skulle det bare sunne ting igjen... 😛 Gamle folk som må få lov til å spise hva òg som de har gjort, kose seg ... :) Om ikke Kristin har innestemme når hun besøker, kan det jo fort bli veldig slitsomt. ( ;) )  

Det er jo bare så frekt! Voksne folk må selv  få bestemme hva de vil spise. Folk rundt henne må jo bli dritlei, temuen inkludert

• Liker 15
Skrevet
Stargaze skrev (42 minutter siden):

Det er jo bare så frekt! Voksne folk må selv  få bestemme hva de vil spise. Folk rundt henne må jo bli dritlei, temuen inkludert

At Temuen holder ut er en gåte. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Coffee_lover skrev (7 minutter siden):

At Temuen holder ut er en gåte. 

Jeg bestilte ikke rundstykker til frokost, du spurte om jeg ville ha rundstykke til frokost( (kommentar og korr  til Kristin i går ) Syns han titt og ofte skyter inn med en « korrektur» på det hun sier, òg det med rette, løgn , men det får vel snapping  til å bli interessant og lyden  av klingende mynt i kassa😞

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter.

Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun  avtalte med han om dette.

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...