Justlooking Skrevet i går, 00:20 #12101 Skrevet i går, 00:20 Coffee_lover skrev (3 timer siden): Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 Det virker som at Dennis og samboeren ønsker å ha mest mulig tid med F og er oppriktig glad i ham begge to ❤️ 5
Hønemoor Skrevet i går, 00:24 #12102 Skrevet i går, 00:24 Mener noen her tidligere skrev at dama til D er psykolog. Noen som kan bekrefte det? I så fall må hun jo oppriktig lure på oppførselen til Kristin. Tenker det sikkert er derfor sønnen og er mye hos dem, at hun og D ønsker at han skal ta minst mulig skade av den litt ustabile mora. 6 2
M.H85 Skrevet 22 timer siden #12103 Skrevet 22 timer siden Full kontroll skrev (8 timer siden): Virker som om Dennis fortsatt "står i gjeld" til tid med F, fra perioden etter det ble slutt, og samvær med sønnen var lik 0, det har jo Kristin uttrykt, da var hun mer enn 100% (alene) mor 😛 Som om han vegrer seg for "å sette med foten" om "utvidet" samvær..... 😕 Tenker også at brorens "ustabile" pappaliv, påvirker Dennis , til det positive Broren? 🤔 Hvordan vet du han er en " av og på" far? Tror aldri jeg har sett broren på snap hvertfall
Tough cookie Skrevet 21 timer siden #12104 Skrevet 21 timer siden Hønemoor skrev (7 timer siden): Mener noen her tidligere skrev at dama til D er psykolog. Noen som kan bekrefte det? I så fall må hun jo oppriktig lure på oppførselen til Kristin. Tenker det sikkert er derfor sønnen og er mye hos dem, at hun og D ønsker at han skal ta minst mulig skade av den litt ustabile mora. Hun studerer til psykolog eller er ferdig utdannet 1
Full kontroll Skrevet 20 timer siden #12105 Skrevet 20 timer siden M.H85 skrev (1 time siden): Broren? 🤔 Hvordan vet du han er en " av og på" far? Tror aldri jeg har sett broren på snap hvertfall Nei, broren er ikke « snapper» ,men 3 barnefar , som tidvis har nok med seg selv, bor ikke med noen av mødrene, farmor Nina sier og viser ganske mye av barnebarna, annet er åpenbart, slik jeg ser det…. 1
Anneth Skrevet 20 timer siden #12106 Skrevet 20 timer siden M.H85 skrev (1 time siden): Broren? 🤔 Hvordan vet du han er en " av og på" far? Tror aldri jeg har sett broren på snap hvertfall Det er bare å følge mora hans, så får du vite mer enn du burde.... 4 1
M.H85 Skrevet 20 timer siden #12107 Skrevet 20 timer siden Hallepalle2 skrev (11 timer siden): De fleste foreldre er jo bare glade for ekstra tid sammen med barnet sitt. Så merkelig å tenke at han skal sette ned foten, det virker som du tenker at fri fra eget barn er positivt Støtter "Coffee" her gitt! Det er en grunn til at man blir vant til 50/50 livet og selvfølgelig legger man opp planer/jobb deretter. Har ingenting med å være "glad for ekstra tid" ?🙈 Hvordan klarer du koble det sammen? Hvis eksen min ønsket fri 4 helger på rad så flytter jeg ikke fjell og steiner for å avlyse mitt eget liv? Det handler hvertfall ikke om å ikke være glad for tiden med barnet. Kristin er ekstrem,har jo knapt kidden. Det betyr at far har masse ekstra hele tiden, igjen trist for barnet se mor så lite også. Tenker jeg. På samme måte jeg også må sende mitt barn 3 uker til far hver sommer så gjør jeg det for at barnet skal få være med far og hans familie også. Det vi diskuterer her er jo en dame som har kun 1 barn og bruker helg etter helg alene på hotell/weekends osv, også når samboereren har sine barn flykter hun bort. Det er ikke normalt når man har valgt en slik storfamilie løsning. Det viser bare at Kristin nok helst ville bodd alene. Hun legger ut hver helg omtrent på snap " Lykken med egentid". 🙈, mens hun flykter fra mann og bonusbarn samt barnet hennes er hos far. Da passer man ikke stor familie mine,dine opplegget. Jeg har ikke bodd hos steforeldre,men hadde reagert om jeg var liten og en stemor aldri var der, tenkte mest på seg selv. Barn fanger opp alt. 5 5
M.H85 Skrevet 20 timer siden #12108 Skrevet 20 timer siden Anneth skrev (2 minutter siden): Det er bare å følge mora hans, så får du vite mer enn du burde.... Klarer ikke følge hun,men kikker av og til. Hun har egen tråd og her😁 1
Bjerka Skrevet 8 timer siden #12109 Skrevet 8 timer siden Hun skulle ta et bad etter egentid-turen og så ramla egentid-boka og vinglasset i vannet 😁🥂 Det var nesten symbolsk. 3 1
Orly Skrevet 7 timer siden #12110 Skrevet 7 timer siden Coffee_lover skrev (På 14.11.2025 den 21.14): Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 De fleste ønsker mest mulig tid med barna når man ikke bor med de hver dag, hvorfor skulle han si nei til mer tid med eget barn? 3
Orly Skrevet 7 timer siden #12111 Skrevet 7 timer siden Hønemoor skrev (På 14.11.2025 den 21.26): Sier ikke ja til ekstra samvær uten videre? Vi kan godt kritisere Kristin for sitt manglende engasjement og ønske om samvær med sitt barn, men må også si jeg er glad jeg ikke har barn med din samboer. For en rar tankegang. Jeg trodde de fleste ville se barnet sitt så mye som mulig. Virker som Dennis har lik tankegang som meg hvertfall! Helt enig med deg, hadde jeg hatt en mann som sa nei til ekstra samvær bare for å si nei, så hadde han virkelig skuffet meg 2
Orly Skrevet 7 timer siden #12112 Skrevet 7 timer siden Coffee_lover skrev (På 14.11.2025 den 22.21): Kjempe flott av han å ville tilbringe tid med sønnen sin😊Tenkte bare på at han skulle saytt litt grenser og ikke gå med på å alltid ta han når hun måå reise/ut etc etc. Det er helt kronisk med den egentiden hennes konstant. Må være grenser liksom😳🙈 Men hvorfor skal ha si nei om det passer? Jeg hadde ikke sagt nei til ekstra tid med barnet mitt . 2
Coffee_lover Skrevet 7 timer siden #12113 Skrevet 7 timer siden Orly skrev (3 minutter siden): De fleste ønsker mest mulig tid med barna når man ikke bor med de hver dag, hvorfor skulle han si nei til mer tid med eget barn? Men herregud som dere misforstår. Selvsagt bra at han vil være mest mulig med sønnen sin. Men at Kristin alltid får viljen sin med å «sette bort» sønnen sin for å dyrke seg selv mest mulig er feil i mange sine øyne. Hun burde ha han de 50% som de har avtale om? 1
Coffee_lover Skrevet 7 timer siden #12114 Skrevet 7 timer siden Orly skrev (Akkurat nå): Men hvorfor skal ha si nei om det passer? Jeg hadde ikke sagt nei til ekstra tid med barnet mitt . Du misforstår budskapet mitt!! God natt🤦♀️
Orly Skrevet 7 timer siden #12115 Skrevet 7 timer siden Coffee_lover skrev (Akkurat nå): Du misforstår budskapet mitt!! God natt🤦♀️ Nei du skriver sånn at flere reagerer på det , mulig du mener noe annet men det fremkommer ikke sånn ut fra. Innleggene 1
Coffee_lover Skrevet 7 timer siden #12116 Skrevet 7 timer siden Orly skrev (Akkurat nå): Nei du skriver sånn at flere reagerer på det , mulig du mener noe annet men det fremkommer ikke sånn ut fra. Innleggene Poenget er at hun sender vekk sønnen ved første og beste mulighet for noe annet. Kjempe bra at D tar i mot han med åpne armer og kjærlighet men Kristin er clue her. Get it? 1
Orly Skrevet 7 timer siden #12117 Skrevet 7 timer siden Coffee_lover skrev (1 minutt siden): Men herregud som dere misforstår. Selvsagt bra at han vil være mest mulig med sønnen sin. Men at Kristin alltid får viljen sin med å «sette bort» sønnen sin for å dyrke seg selv mest mulig er feil i mange sine øyne. Hun burde ha han de 50% som de har avtale om? Tja mulig hun burde det, men hun har ikke det og da er det bare bra han kan være hos pappaen, altfor mange som hadde sagt nei bare for å være vanskelig , kudos til Dennis for å være mest mulig med barnet 3
M.H85 Skrevet 7 timer siden #12118 Skrevet 7 timer siden Orly skrev (Akkurat nå): Tja mulig hun burde det, men hun har ikke det og da er det bare bra han kan være hos pappaen, altfor mange som hadde sagt nei bare for å være vanskelig , kudos til Dennis for å være mest mulig med barnet Melder meg på her selv om du svarte "coffee". Du forstår jo ikke poenget. Det har ingenting med "glad for ekstra tid med barnet?!" Har du 50/50? Bare lurer. Hvis jeg som har 50/50 egentlig hadde barnet mitt la oss si 80% så hadde jeg tenkt det var ustabilt både for barn og meg. Og trist at faren til mitt barn "skyver vekk" så mye tid med barnet vårt. Det er jo der K er. Påstår hun har barn mer enn 50,mens realiteten er hun har mye mindre. Du skriver " hadde mannen min sagt nei til tid med barnet mitt hadde du blitt skuffet". La oss snu på det. Hadde ikke mannen din blitt skuffet om du gjorde det samme? Og hadde du ønsket minst mulig mulig tid med ditt barn? Der har du poenget 1 2
Orly Skrevet 7 timer siden #12119 Skrevet 7 timer siden M.H85 skrev (26 minutter siden): Melder meg på her selv om du svarte "coffee". Du forstår jo ikke poenget. Det har ingenting med "glad for ekstra tid med barnet?!" Har du 50/50? Bare lurer. Hvis jeg som har 50/50 egentlig hadde barnet mitt la oss si 80% så hadde jeg tenkt det var ustabilt både for barn og meg. Og trist at faren til mitt barn "skyver vekk" så mye tid med barnet vårt. Det er jo der K er. Påstår hun har barn mer enn 50,mens realiteten er hun har mye mindre. Du skriver " hadde mannen min sagt nei til tid med barnet mitt hadde du blitt skuffet". La oss snu på det. Hadde ikke mannen din blitt skuffet om du gjorde det samme? Og hadde du ønsket minst mulig mulig tid med ditt barn? Der har du poenget Jeg har forstått poenget for lenge siden selv om jeg ikke er enig med dere. Det er jo mer stabilt at han er gos pappaen enn å bli sendt rundt til barnevakter, det er Kristin sitt tap at hun ikke bruker tid med barnet, men det er supert at far da stille opp og ingen grunn til å sette ned foten , jeg hatet å ikke se barnet mitt hver dag og svarte derfor ja til all ekstra tid jeg kunne få, det samme med pappaen. At Kristin spør Dennis er jo fint, mange gjør ikke det og bruker heller barnevakt , det hadde ikke vært barnets beste. At vi ikke er enige er helt ok for meg, så tenker det ikke er vits å diskutere mer heller 2
M.H85 Skrevet 6 timer siden #12120 Skrevet 6 timer siden Orly skrev (1 minutt siden): Jeg har forstått poenget for lenge siden selv om jeg ikke er enig med dere. Det er jo mer stabilt at han er gos pappaen enn å bli sendt rundt til barnevakter, det er Kristin sitt tap at hun ikke bruker tid med barnet, men det er supert at far da stille opp og ingen grunn til å sette ned foten , jeg hatet å ikke se barnet mitt hver dag og svarte derfor ja til all ekstra tid jeg kunne få, det samme med pappaen. At Kristin spør Dennis er jo fint, mange gjør ikke det og bruker heller barnevakt , det hadde ikke vært barnets beste. At vi ikke er enige er helt ok for meg, så tenker det ikke er vits å diskutere mer heller Folk er ulike. Nytter ikke "hate" ikke se barnet sitt hver dag om du havner i skilsmisse statestikken tenker jeg da. Gjøre det beste ut av det, alt i alt nå trives jeg med 50/50. Det er meg. Barnet får se mamma og pappa like mye. Nå har jeg en eks som gjerne vil ha barnet litt ekstra av og til, men jeg sender ikke barnet dit ekstra med mindre det er noe jeg ikke kan flytte på... Stabilitet er viktig. Folk er ulike. Kjenner ei mor som har barna 1 helg i måneden også jeg, meget spesielt ,men sånn er det. Noen liker egentid meget mye.. I K sin situasjon så er det jo mye så spiller inn vi diskuterer her. Blant annet at hun påstår hun har mer enn 50% , og at hun som helst vil ha egentid hele tiden flytter inn(!!) med en som har 3 kids. Det henger ikke helt på grep. Enig at det er K sitt tap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå