M.H85 Skrevet torsdag kl. 18:29 #12061 Skrevet torsdag kl. 18:29 Bjerka skrev (3 timer siden): Først Bergen, så hjem, så luksustur til Stockholm fordi det var så kjipt med vanlige dager hjemme... Er hun avhengig av champagnesprudlende lykke hver eneste dag for å kunne ha det bra så kan livet bli slitsomt ✨️🥂 Kunne tro hun var barnløs. Borte hver helg. Det er jo noe feil når du ikke får "ro" i vanlig hverdag,men må bort hele tiden. 5 10
baremeg007 Skrevet torsdag kl. 21:35 #12062 Skrevet torsdag kl. 21:35 M.H85 skrev (3 timer siden): Selvfølgelig trenger man ikke ha en datter, hvem som helst kan uttale seg. For de som følger denne tråden og diskuterer Kristin sine uttalelser forstår nok uansett hva hovedpoenget mitt var håper jeg...Nemlig at Kristin skal skrike høyt om alt om det er matvaner, skjerm på skole, barneoppdragelse generelt and the list goes on... ja, unntatt alkohol forbruk da🤔 Der er det tysst....selvfølgelig. Nettopp! Tok poenget med en gang og er helt enig med deg. Er på ingen måte for dette opplegget med skincare til unger (selvfølgelig), men det at hun stikker seg fram på GMN her er rett og slett kun nok et eksempel på hennes enorme behov for å presse frem den brautende stemmen sin der hun kan. Og det er jeg lei av. Hun er en selvutnevnt talsperson for det ene og det andre, men viser dobbeltmoral støtt og stadig. Og alkoholkonsumet er noe av det jeg liker aller minst ved henne. 11 8
M.H85 Skrevet torsdag kl. 22:20 #12063 Skrevet torsdag kl. 22:20 baremeg007 skrev (42 minutter siden): Nettopp! Tok poenget med en gang og er helt enig med deg. Er på ingen måte for dette opplegget med skincare til unger (selvfølgelig), men det at hun stikker seg fram på GMN her er rett og slett kun nok et eksempel på hennes enorme behov for å presse frem den brautende stemmen sin der hun kan. Og det er jeg lei av. Hun er en selvutnevnt talsperson for det ene og det andre, men viser dobbeltmoral støtt og stadig. Og alkoholkonsumet er noe av det jeg liker aller minst ved henne. Og hver gang stiller hun på god morgen norge med et nytt tema..🙉 Dette med alkohol er jo virkelig noe som kan være årsak til ødelagt barndom og liv for både voksne som drikker og barn som lider.... Neida,hun drikker jo så ofte selv så det er ikke et tema. 🙌 11 3
Full kontroll Skrevet fredag kl. 06:24 #12064 Skrevet fredag kl. 06:24 Òg ikke nok med det, kanskje dukker hun opp hos Solvang i Debatten på NRK, hei håå (hun oppfordret han i allefall til "å ta debatten" , elns ) 3
Juststop Skrevet fredag kl. 10:51 #12065 Skrevet fredag kl. 10:51 Coffee_lover skrev (På 5.11.2025 den 1.43): Flau er ikke i hennes vokabular. Og har hun kun hettegensere?!? Hun svømmer i de🤦♀️ At hun bruker hettegensere sier absolutt ingenting. Hun har gått mye ned i vekt og har fått nok kommentarer om kroppen sin allerede, både om at hun er “for tynn”, “ser syk ut” og så videre. Det er ikke rart om hun velger klær hun føler seg komfortabel i. Hettegensere er faktisk helt vanlig å bruke, uansett kroppstype. Det blir litt merkelig at folk først kommenterer at kroppen hennes er “feil”, og deretter mener det er feil at hun dekker den til. Hun kler seg slik hun selv vil, og det burde være helt greit Selv elsker jeg behagelige klær. 3 1
Bjerka Skrevet fredag kl. 18:56 #12066 Skrevet fredag kl. 18:56 Hun er så tynn nå 🥶 Ikke noe galt i å være normalt slank, men når jeg ser det her så blir jeg bekymret. 1 3
Hønemoor Skrevet fredag kl. 19:19 #12067 Skrevet fredag kl. 19:19 Bjerka skrev (22 minutter siden): Hun er så tynn nå 🥶 Ikke noe galt i å være normalt slank, men når jeg ser det her så blir jeg bekymret. Hun er jo veldig tynn, men hun ønsker å fremheve det ekstra også. Ved å bruke vidvinkel. Det kan du se på skoene. Ser jo ut som klovnesko mtp størrelsen. Hun bruker jo ikke 47 i sko liksom. 5 11
baremeg007 Skrevet fredag kl. 19:36 #12068 Skrevet fredag kl. 19:36 Nå har ungen vært hos D i to uker, og skal til KG i morgen heeeelt til onsdag! Hvor mye ser hun egentlig ungen gjennom et år? Virker jo som hun parkerer han hos far støtt og stadig. Blir helt feil av henne og påstå det er 50/50-fordeling. 7 4
M.H85 Skrevet fredag kl. 19:55 #12069 Skrevet fredag kl. 19:55 baremeg007 skrev (16 minutter siden): Nå har ungen vært hos D i to uker, og skal til KG i morgen heeeelt til onsdag! Hvor mye ser hun egentlig ungen gjennom et år? Virker jo som hun parkerer han hos far støtt og stadig. Blir helt feil av henne og påstå det er 50/50-fordeling. Det dukket opp i feeden min og der han sier barnet skal til mor i 4 dager ca så til han igjen? All verden....🙈 Hvordan klarer hun være så mye borte fra sitt eneste barn?! Dennis forteller han jobber fullt og tar seg nesten 100% av kidden ,mens mor drar på egen tid ferie hver uke mens jobben er å drikke kaffi fra enda et nytt hotellrom.... 11 1 4
Coffee_lover Skrevet fredag kl. 20:14 #12070 Skrevet fredag kl. 20:14 baremeg007 skrev (33 minutter siden): Nå har ungen vært hos D i to uker, og skal til KG i morgen heeeelt til onsdag! Hvor mye ser hun egentlig ungen gjennom et år? Virker jo som hun parkerer han hos far støtt og stadig. Blir helt feil av henne og påstå det er 50/50-fordeling. Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 1
Era Vulgaris Skrevet fredag kl. 20:19 #12071 Skrevet fredag kl. 20:19 Coffee_lover skrev (5 minutter siden): Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 Kanskje far mener det er bedre for barnet å være hos han. 13 2
M.H85 Skrevet fredag kl. 20:20 #12072 Skrevet fredag kl. 20:20 Coffee_lover skrev (1 minutt siden): Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 Han er nok en slik far som bare tenker all tid med sitt barn er bra. Ikke noe feil med det, men det må jo påvirke hans liv og hans planer med kjæreste. Jeg har selv en kjæreste med kun 1 barn 50%, og han sier ikke ja til masse ekstra samvær utrn videre. 50/50 er hva det er, og man planlegger deretter. Det er også litt merkelig at ikke barnet f eks er hos Temu om Temu er hjemme med sine... Jeg hadde forventet det av en samboer,man er da en familie. Virker som 2 mennesker bor sammen i et slags "kollektiv", samme er jo motsatt...ser ikke for meg Kristin "passe" hans barn, hun orker jo knapt sitt eget. Merkelig familie situasjon, og topper seg med mor som trenger egentid hver dag omtrent. 🙈 7 1 2
Hønemoor Skrevet fredag kl. 20:26 #12073 Skrevet fredag kl. 20:26 M.H85 skrev (5 minutter siden): Han er nok en slik far som bare tenker all tid med sitt barn er bra. Ikke noe feil med det, men det må jo påvirke hans liv og hans planer med kjæreste. Jeg har selv en kjæreste med kun 1 barn 50%, og han sier ikke ja til masse ekstra samvær utrn videre. 50/50 er hva det er, og man planlegger deretter. Det er også litt merkelig at ikke barnet f eks er hos Temu om Temu er hjemme med sine... Jeg hadde forventet det av en samboer,man er da en familie. Virker som 2 mennesker bor sammen i et slags "kollektiv", samme er jo motsatt...ser ikke for meg Kristin "passe" hans barn, hun orker jo knapt sitt eget. Merkelig familie situasjon, og topper seg med mor som trenger egentid hver dag omtrent. 🙈 Sier ikke ja til ekstra samvær uten videre? Vi kan godt kritisere Kristin for sitt manglende engasjement og ønske om samvær med sitt barn, men må også si jeg er glad jeg ikke har barn med din samboer. For en rar tankegang. Jeg trodde de fleste ville se barnet sitt så mye som mulig. Virker som Dennis har lik tankegang som meg hvertfall! 12
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:27 #12074 Skrevet fredag kl. 20:27 (endret) M.H85 skrev (9 minutter siden): ser ikke for meg Kristin "passe" hans barn Han skal på kompisjulebord neste fredag (21.)om jeg ikke husker feil fra en samtale mellom disse to, han "booket" henne til "barnevakt" i den anledning. 😕 Tror det ikke før jeg ser det F er hos Dennis da..... Endret fredag kl. 20:30 av Full kontroll 1 1
M.H85 Skrevet fredag kl. 20:30 #12075 Skrevet fredag kl. 20:30 (endret) Hønemoor skrev (3 minutter siden): Sier ikke ja til ekstra samvær uten videre? Vi kan godt kritisere Kristin for sitt manglende engasjement og ønske om samvær med sitt barn, men må også si jeg er glad jeg ikke har barn med din samboer. For en rar tankegang. Jeg trodde de fleste ville se barnet sitt så mye som mulig. Virker som Dennis har lik tankegang som meg hvertfall! Du må gjerne synes det er rart. Det går bra for meg. Har selv et barn 50%. Jeg sier heller ikke JA til en ekstra helg om jeg la oss si skal på en tur med kjæresten min. Jeg legger opp planer etter samværs plan. Er jeg hjemme osv null problem. Etterhvert lever mange fint med 50/50 selv om det er hardt i starten. Setter stor pris på egen tid nå, men barne ukene er hellige for meg. Kristin er jo borte hver helg omtrent... Endret fredag kl. 20:32 av M.H85 3
Coffee_lover Skrevet fredag kl. 21:21 #12076 Skrevet fredag kl. 21:21 M.H85 skrev (59 minutter siden): Han er nok en slik far som bare tenker all tid med sitt barn er bra. Ikke noe feil med det, men det må jo påvirke hans liv og hans planer med kjæreste. Jeg har selv en kjæreste med kun 1 barn 50%, og han sier ikke ja til masse ekstra samvær utrn videre. 50/50 er hva det er, og man planlegger deretter. Det er også litt merkelig at ikke barnet f eks er hos Temu om Temu er hjemme med sine... Jeg hadde forventet det av en samboer,man er da en familie. Virker som 2 mennesker bor sammen i et slags "kollektiv", samme er jo motsatt...ser ikke for meg Kristin "passe" hans barn, hun orker jo knapt sitt eget. Merkelig familie situasjon, og topper seg med mor som trenger egentid hver dag omtrent. 🙈 Kjempe flott av han å ville tilbringe tid med sønnen sin😊Tenkte bare på at han skulle saytt litt grenser og ikke gå med på å alltid ta han når hun måå reise/ut etc etc. Det er helt kronisk med den egentiden hennes konstant. Må være grenser liksom😳🙈 5 1
Tough cookie Skrevet fredag kl. 21:42 #12077 Skrevet fredag kl. 21:42 Coffee_lover skrev (20 minutter siden): Kjempe flott av han å ville tilbringe tid med sønnen sin😊Tenkte bare på at han skulle saytt litt grenser og ikke gå med på å alltid ta han når hun måå reise/ut etc etc. Det er helt kronisk med den egentiden hennes konstant. Må være grenser liksom😳🙈 Hun begynner å nærme seg Sophie Elise med behov for egentid borte fra barnet sitt. 7 1
Hallepalle2 Skrevet fredag kl. 22:03 #12078 Skrevet fredag kl. 22:03 Coffee_lover skrev (1 time siden): Hvorfor setter han ikke ned foten når hun spør om han kan ha barnet deres så ofte? Da må hun ha barnet og kansellere de planene hun har konstant. Håper virkelig “Temuvikaren” våkner opp snart!🤞 De fleste foreldre er jo bare glade for ekstra tid sammen med barnet sitt. Så merkelig å tenke at han skal sette ned foten, det virker som du tenker at fri fra eget barn er positivt 4
Coffee_lover Skrevet fredag kl. 22:14 #12079 Skrevet fredag kl. 22:14 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): De fleste foreldre er jo bare glade for ekstra tid sammen med barnet sitt. Så merkelig å tenke at han skal sette ned foten, det virker som du tenker at fri fra eget barn er positivt Nå misforstår du totalt🙄 Mente at KG burde ha barnet sitt så lenge det skal være der/avtalt. Og det samme med faren. At hun ikke skal spør han om å ha det titt og stadig så hun kan kose seg som hun har gjort mer enn nok av!! Hun bør ta mer ansvar for sønnen hun har satt til livet! 1
Full kontroll Skrevet fredag kl. 22:28 #12080 Skrevet fredag kl. 22:28 Virker som om Dennis fortsatt "står i gjeld" til tid med F, fra perioden etter det ble slutt, og samvær med sønnen var lik 0, det har jo Kristin uttrykt, da var hun mer enn 100% (alene) mor 😛 Som om han vegrer seg for "å sette med foten" om "utvidet" samvær..... 😕 Tenker også at brorens "ustabile" pappaliv, påvirker Dennis , til det positive 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå