Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (14 minutter siden):

Uendelig lange pauser mellom  hver uendelighet - følelsen blir overveldende( 6 stk 50/50 ) 🙃 Har forøvrig aldri skjønt det derre med èn vaskedag i uken, hvorfor ikke mate inn, tømme ut, når man likevel trasker og tråkker forbi den derre maskinen, trenger ikke akkurat stå ved den i eks 2 t vaskeprogram....🤨🤨

IMG_3379.jpeg

Det jeg ikke forstår med Kristin er at hun elsker å rydde,  men hun roter jo like mye. Det er faktisk ikke normalt.  Hun har sortert og ryddet soverommet for klær gjentatte ganger på kort tid?! Hvem gjør slik? Sorterer jeg og rydder i klesskapet mitt så er det ryddig lenge. Dette tyder jo på at det er for "clicks" only,for ingen normalt ryddige mennesker sorterer sitt klesskap hver måned.  

Og den maten i bilen...Har aldri sett noen ta en tallerken med knekkebrød med egg og makrell samt yoghurt med seg i bilen?! Og så ligger det bare der🤢

• Liker 17
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
M.H85 skrev (2 minutter siden):

Det jeg ikke forstår med Kristin er at hun elsker å rydde,  men hun roter jo like mye. Det er faktisk ikke normalt.  Hun har sortert og ryddet soverommet for klær gjentatte ganger på kort tid?! Hvem gjør slik? Sorterer jeg og rydder i klesskapet mitt så er det ryddig lenge. Dette tyder jo på at det er for "clicks" only,for ingen normalt ryddige mennesker sorterer sitt klesskap hver måned.  

Og den maten i bilen...Har aldri sett noen ta en tallerken med knekkebrød med egg og makrell samt yoghurt med seg i bilen?! Og så ligger det bare der🤢

Sant, ja trur hun "tømmer" ut for click :D Kan umulig være trafikksikkert med fingermat / fingre mat fra fat i bilen heller 😕 

• Liker 6
Skrevet
Full kontroll skrev (Akkurat nå):

Sant, ja trur hun "tømmer" ut for click :D Kan umulig være trafikksikkert med fingermat / fingre mat fra fat i bilen heller 😕 

Nasty også siden hun rydder ikke i bilen før skippertak.. Fisk,egg og yoghurt to go🤔 Synes det er helt merkelig bruke energien på å rydde,rote,rydde. Hun lager ellers matpakker. Hun fremstår som ekstremt lite emosjonelt tilstede for barna! Det er en praktisk mor man ser, og kun det. Lopper i ræven.  Stressende person.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Full kontroll skrev (7 timer siden):

Uendelig lange pauser mellom  hver uendelighet - følelsen blir overveldende( 6 stk 50/50 ) 🙃 Har forøvrig aldri skjønt det derre med èn vaskedag i uken, hvorfor ikke mate inn, tømme ut, når man likevel trasker og tråkker forbi den derre maskinen, trenger ikke akkurat stå ved den i eks 2 t vaskeprogram....🤨🤨 Samt rydde når huset IKKE er fullt av barn, men Leos blir vel digg det :D 

IMG_3379.jpeg

Helt normalt å ha faste vaskedager, dette for å fylle opp maskinen og ikke kjøre halvfulle maskiner med klær.

• Liker 5
Skrevet

Kristin fremstiller seg som en influenser innenfor rydding og organisering. Både på SoMe og som forfatter av bok. I virkeligheten er hun alt annet enn det. Hun er et rotehue. Hele huset står på hode 90 % av tiden. Oppvask, klesvask, skuffer og skap er et kaos. Det er ikke bare rot heller, det er gris og søl. 
Så tar hun plutselig et skippertak av og til. 
Mange som er sånn, (obegriplig for meg), men vi er forskjellige. 
Men å rådgive andre i rydding og organisering er kanskje det siste Kristin bør drive med. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (8 timer siden):

Skjønner heller ikke NOE av det. Og vanlig full kaffekopp uten lokk?!😳

• Liker 4
Skrevet
M.H85 skrev (14 timer siden):

Du får snakke med folk som har ADHD, så møter du nok på noen som rydderoter slik Kristin gjør. Vet ingenting om Kristin har en diagnose, men jeg vet at hun ikke er alene om å holde på slik 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
duskelapp skrev (1 time siden):

Du får snakke med folk som har ADHD, så møter du nok på noen som rydderoter slik Kristin gjør. Vet ingenting om Kristin har en diagnose, men jeg vet at hun ikke er alene om å holde på slik 

Er nok veldig individuelt.  Min ene har adhd, mulig vokst det av seg..Veldig rolig og ryddig . Noe treg å rydde eller sette i gang eneste da 😅 

• Liker 1
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (På 20.9.2025 den 7.18):

Et klipp jeg tilfeldigvis kom over der KG tørker seg i tissen, på festivaldo. Og uttaler at: «no sittar eg å tissar, *drar papiret langs understellet*, å det e helt sikkart uakseptabelt å delæ! Men eg tørkar meg i tiss’n, å snakkar me deg, og alle mine.. fr-ænds! Frænds! Vettu ka, vi é en jæng her innæ!». Mens hun altså tørker seg i skrevet på festivaldoen, og trusen med hele truseinnlegget er fullt eksponert.

Så klippet nå, noe så grenseløst! Og i tillegg skrive #skattefuten 🤣

Endret av merry
  • Liker 4
Skrevet
Kålrota skrev (På 16.9.2025 den 18.20):

Poenget her er jo at vedkommende poster bildet av søkeresultater på åpent forum, med både navn og opplysninger (bruksforbud) på kjøretøyet. Det er hinsides i min bok. 

Men herregud denne informasjonen er jo åpen og tilgjengelig for ALLE uansett. Blir jo som når avisene publiserer skattelistene. Fullt lovlig. 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Katten89 skrev (På 22.9.2025 den 20.58):

Men herregud denne informasjonen er jo åpen og tilgjengelig for ALLE uansett. Blir jo som når avisene publiserer skattelistene. Fullt lovlig. 

Lovlig, men unødvendig og ubehagelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor må hun alltid heve den brautende stemmen sin og få fullt av sauer til å ta etter henne - plutselig kaster Ola og Kari alt de eier og har av plastredskaper på kjøkkenet og tømmer lommeboken for nytt i tre/stål/silikon fordi KG roper om det! Veldig fint for miljøet, som hun er så opptatt av, når store saueflokker kaster halve kjøkkenet sitt i søpla samtidig, og tømmer butikkene (og lommebøkene) for substitutter.

Kan hun ikke la det være ekspertenes sak å tale når det kommer til «folkeopplysning»? MÅ hun rope om alt hele tiden? Hadde man forholdt seg til det fagfolkene uttaler i media, så hadde man faset ut disse fy-fy-redskapene gradvis og over tid, både for miljøet og økonomien - men her skal folk forholde seg til maniske KG i stedet og informere henne om det etterpå! 

Så er det heller ikke slik at Ola og Kari får kartong på kartong på døra med sponsede erstatningsprodukter til all den grusomme plasten hun har på livets kjøkken - men likevel skal hun rope og gnåle om at alle bør gå til innkjøp av samme mengder selv helst i går, for plasten -måå- ut nå!

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

At man går så langt at man screenshotter en snapstory, noterer seg bilnummeret, logger seg inn på vegvesenet sine sider ved å bruke bankID, søker opp bilen, screenshotter privat personalia, går inn på forumet her, og deler alt. Da er det ikke lenger en diskusjon, kritikk eller en mening, da beveger man seg inn på stalking nivå i privat sfære. Det er ikke normalt. Det er en grunn for at personlig BankID er påkrevd når man søker opp skilter.

Dette minner om en gammel tråde om CBE for mange år siden da hun ville holde navnet på sitt kommende barn hemmelig. Da gikk en bruker gikk inn på hennes private og anonyme konto på Etsy, fant vimpler med bokstaver, satte bokstavene sammen til navnet og la det ut på forumet her. Det er nok like plausibelt som at den brukeren ville finne navntips til sin egen baby som at brukeren her var opptatt av bilmotorer(...) Unnskyldningene var de samme dog. Hun hadde jo en bruker på Etsy så det kunne hun skylde seg selv for.

Jeg personlig skal ikke si hva jeg mener om Gjelsvik her da det ikke egner seg på trykk, men uansett hvilket forhold man har eller mener om denne eller andre influensere så er det enkelte grenser man ikke bør tråkke over når det kommer til etisk og privat/offentlig. Og de som forsvarer dette bør gå inn i seg selv og kanskje gå ut og kjenne på litt gress.

Endret av Luvinesta
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Luvinesta skrev (16 minutter siden):

At man går så langt at man screenshotter en snapstory, noterer seg bilnummeret, logger seg inn på vegvesenet sine sider ved å bruke bankID, søker opp bilen, screenshotter privat personalia, går inn på forumet her, og deler alt. Da er det ikke lenger en diskusjon, kritikk eller en mening, da beveger man seg inn på stalking nivå i privat sfære. Det er ikke normalt. Det er en grunn for at personlig BankID er påkrevd når man søker opp skilter.

Dette minner om en gammel tråde om CBE for mange år siden da hun ville holde navnet på sitt kommende barn hemmelig. Da gikk en bruker gikk inn på hennes private og anonyme konto på Etsy, fant vimpler med bokstaver, satte bokstavene sammen til navnet og la det ut på forumet her. Det er nok like plausibelt som at den brukeren ville finne navntips til sin egen baby som at brukeren her var opptatt av bilmotorer(...) Unnskyldningene var de samme dog. Hun hadde jo en bruker på Etsy så det kunne hun skylde seg selv for.

Jeg personlig skal ikke si hva jeg mener om Gjelsvik her da det ikke egner seg på trykk, men uansett hvilket forhold man har eller mener om denne eller andre influensere så er det enkelte grenser man ikke bør tråkke over når det kommer til etisk og privat/offentlig. Og de som forsvarer dette bør gå inn i seg selv og kanskje gå ut og kjenne på litt gress.

Kan vi legge denne diskusjonen død nå. Noen mener det er ok, andre ikke. And the twain shall never meet.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (13 timer siden):

Hvorfor må hun alltid heve den brautende stemmen sin og få fullt av sauer til å ta etter henne - plutselig kaster Ola og Kari alt de eier og har av plastredskaper på kjøkkenet og tømmer lommeboken for nytt i tre/stål/silikon fordi KG roper om det! Veldig fint for miljøet, som hun er så opptatt av, når store saueflokker kaster halve kjøkkenet sitt i søpla samtidig, og tømmer butikkene (og lommebøkene) for substitutter.

Kan hun ikke la det være ekspertenes sak å tale når det kommer til «folkeopplysning»? MÅ hun rope om alt hele tiden? Hadde man forholdt seg til det fagfolkene uttaler i media, så hadde man faset ut disse fy-fy-redskapene gradvis og over tid, både for miljøet og økonomien - men her skal folk forholde seg til maniske KG i stedet og informere henne om det etterpå! 

Så er det heller ikke slik at Ola og Kari får kartong på kartong på døra med sponsede erstatningsprodukter til all den grusomme plasten hun har på livets kjøkken - men likevel skal hun rope og gnåle om at alle bør gå til innkjøp av samme mengder selv helst i går, for plasten -måå- ut nå!

Lurer på om hun prioriterer tid til å vaske tresleiver og annet kjøkkenredskap i tre like mye som hun prioriterer å male

🦠🤮

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva har skjedd med tråden til livets tøffel…?

• Liker 5
Skrevet

«I fjor var er kjempetøft år økonomisk» sier Kristin på snap. Hvor mange utenlandsferier var Kristin på i 2024? SÅ tøft kan det umulig ha vært.  

• Liker 17
  • Nyttig 18
Skrevet

Deilig å se ansiktsuttrykket når noen tar på musen hennes. Kanskje neste blir at hun viser fjeset sitt når det foregår noe… ‘mer behagelig’… der nede

• Nyttig 1
Skrevet
Mocca86 skrev (3 timer siden):

Deilig å se ansiktsuttrykket når noen tar på musen hennes. Kanskje neste blir at hun viser fjeset sitt når det foregår noe… ‘mer behagelig’… der nede

Om det gir penger i kassa er det nok ikke helt utelukket nei.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mocca86 skrev (5 timer siden):

What? Er det kødd??

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...