Emmelie Skrevet 18. september #11721 Skrevet 18. september (endret) M.H85 skrev (På 14.9.2025 den 20.08): Du....Nå har du kommentert 6 innlegg her med ca følgende : verden går til helvete, jorden går unna, sykt hvor syke mennesker er blitt, verden går under... Er du veldig ung? Beklager altså men krig, tortur, mishandling og div annet er sykt og et helvete osv. Ikke denne tråden 😅 Du som ikke følger Kristin en gang, men velger å være så interessert at du må kommentere mange innlegg med sitater som at verden går til helvete fordi dette er så sykt?! Altså..sammenhengen her er bare🙈😅 😂😂 Fantastisk gøy hvordan folk her inne ikke klarer å innse at man kan ha mer enn én tanke i hodet. Veit ikke hvem det sier mest om jeg. Selvfølgelig syns jeg hets på KG er MYE verre enn folkemord, krig og elendighet, og i samme åndedrag syns det er sykt at folk henger seg opp i influenserne så til de grader. Selvfølgelig. For jeg kan umulig synes at begge deler er ille, på hver sin måte, og i svært ulik alvorlighetsgrad. Selvfølgelig ikke. I KG-land er vi alle endimensjonale skapninger. Jeez. Jeg begynner å huske hvorfor jeg slutta å være på KG for en del år siden. Og før du sier det: Jeg finner veien ut igjen selv denne gangen også 😉 Endret 18. september av Emmelie Korrigert skrivefeil 2
Emmelie Skrevet 18. september #11722 Skrevet 18. september (endret) Hønemor133 skrev (På 14.9.2025 den 20.52): Kan det tenkes at vedkommende mener det er riktig å belyse straffbare handlinger som legges ut for tusenvis av følgere? Du sier at du blir helt matt av folk her inne, du vet du ikke MÅ følge med på det som skrives her? Dette er et diskusjonsforum og selv om usaklige kommentarer kan dukke opp, så er det også mye berettiget kritikk, som f.eks. å kjøre rundt med en bil som har bruksforbud. Man tråkker ikke ned noen, ved å påpeke at det de gjør er ulovlig. Vel, hvis jeg ser noen begå straffbare handlinger, så tar jeg det med de rette instanser. Jeg legger det ikke ut på KG med fullt navn på vedkommende, og reg nr på bilen. Men for all del, hvis du tenker det hadde vært helt greit om noen gjorde det mot deg eller noen du kjenner, så skal jeg være enig med deg. Og nei, bare fordi noen deler ting på Snapchat så betyr ikke det at man må forvente at folk søker opp regnr på bilen. Ser du virkelig ikke at det er litt spesielt? Du har helt rett. Jeg trenger ikke følge med på det som skrives her. Jeg slutta å være på KG for mange år siden, men var dum nok til å aktivere kontoen min igjen for litt siden, fordi jeg håpet ting hadde blitt bedre her inne. Det har det ikke, det har blitt verre. Så - helt uten at du trenger å følge meg til døra; så finner jeg veien ut igjen selv 😉 Endret 18. september av Emmelie Korrigert skrivefeil 3
Emmelie Skrevet 18. september #11723 Skrevet 18. september baremeg007 skrev (På 15.9.2025 den 0.07): Hva i all verden er galt med at vedkommende søkte opp bilen? Kan det tenkes at personen er bilinteressert og lurte på hvilken modell denne er, motortype osv, f eks? Er neppe slik at noen tenkte «denne er nok på klippelisten, jeg skal sjekke!!» og satt i gang. Kan være noe så ordinært som bilinteresse! Og det er heller ikke noe feil i å fortelle det videre når man ser at bilen ER på klippelisten samtidig som eieren bruker den. Like lite feil som å formidle at noen kjører bil uten lappen, dersom det skulle vært bevitnet. Sånn rent bortsett fra at å fortelle det her inne på KG utretter nada, annet enn å henge ut vedkommende. Bevitner man noen bryte loven, så sier man ifra til de rette instanser hvis det er det som er poenget med å dele det man har bevitnet. Det har ingen forebyggende eller korrigerende funksjon å legge det ut her inne. I'm done. 1 1
Stjertmeis Skrevet 18. september #11724 Skrevet 18. september M.H85 skrev (6 timer siden): Hva skjer her? Hvem har søkt opp bilnummer? Jeg er nysgjerrig, lett finne fullt navn osv ja, men søke opp bilskilt og slikt?! Why...drøyt🤣 Kort fortalt: Et par sider bak i tråden, er det dokumentert at KG og livets mann kjører bil med bruksforbud. Noen mener det ikke er innafor å dele, noen mener det er "spinnvilt" å sjekke bilskiltet fra storyen til KG. Min mening er at sjekken er innafor og totalt uproblematisk. Hadde kanskje ikke behøvde en skjermdump, ev. kunne skjermdumpen vært sladda på navn. Men jeg ser ingenting galt eller rart i å sjekke det. Kunne ha gjort det selv. 17 5
Stargaze Skrevet 18. september #11725 Skrevet 18. september Stjertmeis skrev (1 time siden): Kort fortalt: Et par sider bak i tråden, er det dokumentert at KG og livets mann kjører bil med bruksforbud. Noen mener det ikke er innafor å dele, noen mener det er "spinnvilt" å sjekke bilskiltet fra storyen til KG. Min mening er at sjekken er innafor og totalt uproblematisk. Hadde kanskje ikke behøvde en skjermdump, ev. kunne skjermdumpen vært sladda på navn. Men jeg ser ingenting galt eller rart i å sjekke det. Kunne ha gjort det selv. Enig! Og siden hun flasher utenlandsturer, helgeturer, oppussing og tidenes bryllup som er på vei så er det greit å vise folk flest at dette ikke er normalt. Og at fremstillingen som om hun/de ruller i penger er feil. Bil med kjøreforbud, ja en Porche faktisk..fint skal det være om halve ræven henger ute.. 16 6
Stjertmeis Skrevet 18. september #11726 Skrevet 18. september (endret) Stargaze skrev (5 minutter siden): Enig! Og siden hun flasher utenlandsturer, helgeturer, oppussing og tidenes bryllup som er på vei så er det greit å vise folk flest at dette ikke er normalt. Og at fremstillingen som om hun/de ruller i penger er feil. Bil med kjøreforbud, ja en Porche faktisk..fint skal det være om halve ræven henger ute.. Ja, det er rart. I min verden så er det noen ting man bare gjør (og ikke å gjøre det er ikke et alternativ): betale skatten sin, sørge for godkjenning på bilen og betale forsikringene sine. Nå veit vi at KG ikke deler dette synet, hvert fall ikke for de to første punktene. Endret 18. september av Stjertmeis 3 6
Snublefot62 Skrevet 18. september #11727 Skrevet 18. september Bilen ble for øvrig EU godkjent i forgårs. Har Kristin kommentert dette noe som helst på snappen sin? 7
arnoyb Skrevet 18. september #11728 Skrevet 18. september Stjertmeis skrev (54 minutter siden): Ja, det er rart. I min verden så er det noen ting man bare gjør (og ikke å gjøre det er ikke et alternativ): betale skatten sin, sørge for godkjenning på bilen og betale forsikringene sine. Nå veit vi at KG ikke deler dette synet, hvert fall ikke for de to første punktene. Når man velger å dele alt så må man regne med at folk blir nysgjerrig. Hun kunne valgt å ikke vise bilnr eller sladde. Hun har delt å hypet denne livets mann så mye at jeg blei nysgjerrig på hvem han er, noen er interessert i biler osv. Tviler på at noen sjekka ene og alene for å se om bilen var eu godkjent. Om man er uenig så kan man jo heller ta et skritt tilbake å være litt kritisk til årsaken. Er det at Kristin deler for mye, eller er det følgerne som er problemet? Hun blottlegger ALT i livet men forventer ingen tilbakemeldinger utover positive venninne svar. Det synes jeg er rarere enn at noen sjekka bilnr. 10 4
Hønemor133 Skrevet 18. september #11729 Skrevet 18. september Emmelie skrev (7 timer siden): Vel, hvis jeg ser noen begå straffbare handlinger, så tar jeg det med de rette instanser. Jeg legger det ikke ut på KG med fullt navn på vedkommende, og reg nr på bilen. Men for all del, hvis du tenker det hadde vært helt greit om noen gjorde det mot deg eller noen du kjenner, så skal jeg være enig med deg. Og nei, bare fordi noen deler ting på Snapchat så betyr ikke det at man må forvente at folk søker opp regnr på bilen. Ser du virkelig ikke at det er litt spesielt? Du har helt rett. Jeg trenger ikke følge med på det som skrives her. Jeg slutta å være på KG for mange år siden, men var dum nok til å aktivere kontoen min igjen for litt siden, fordi jeg håpet ting hadde blitt bedre her inne. Det har det ikke, det har blitt verre. Så - helt uten at du trenger å følge meg til døra; så finner jeg veien ut igjen selv 😉 Hvordan vet du at det ikke er meldt ifra? Det er ikke lenge siden det kom fram at noen her inne hadde meldt ifra om noe og da fikk Kristin og samboeren politiet på døren. Det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig. Hvis jeg hadde kjørt rundt med en bil som hadde bruksforbud så hadde det vært helt på sin plass at noen sa ifra om det. Det jeg synes er spesielt, er at Kristin legger ut at det kjøres rundt med en bil som har bruksforbud, som om de er hevet over loven og ikke trenger å forholde seg til den 7 3
Måne Rampelyset Skrevet 18. september #11730 Skrevet 18. september Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
baremeg007 Skrevet 19. september #11731 Skrevet 19. september Hønemor133 skrev (21 timer siden): Det jeg synes er spesielt, er at Kristin legger ut at det kjøres rundt med en bil som har bruksforbud, som om de er hevet over loven og ikke trenger å forholde seg til den Hun ér jo hevet over loven (tror hun); betaler jo ikke skatt heller! Før namsmannen banker på døren, da først kan hun vurdere å agere. 13 1
M.H85 Skrevet 19. september #11732 Skrevet 19. september Stargaze skrev (På 18.9.2025 den 7.38): Enig! Og siden hun flasher utenlandsturer, helgeturer, oppussing og tidenes bryllup som er på vei så er det greit å vise folk flest at dette ikke er normalt. Og at fremstillingen som om hun/de ruller i penger er feil. Bil med kjøreforbud, ja en Porche faktisk..fint skal det være om halve ræven henger ute.. Kjører de en bil med forbud?😬 ikke eu godkjent? Såpass... Samtidig som hun kjøper kun dyr mat, skal ha tidens bryllup kostnader,... og lever som de er velstående..... 7
baremeg007 Skrevet 20. september #11733 Skrevet 20. september https://vm.tiktok.com/ZNdpUT6GM/ Gikk litt langt der, eller? 2
Stjertmeis Skrevet 20. september #11734 Skrevet 20. september baremeg007 skrev (3 minutter siden): https://vm.tiktok.com/ZNdpUT6GM/ Gikk litt langt der, eller? Hva er det? Har ikke tiltok. 1
baremeg007 Skrevet 20. september #11735 Skrevet 20. september Stjertmeis skrev (Akkurat nå): Hva er det? Har ikke tiltok. Et klipp jeg tilfeldigvis kom over der KG tørker seg i tissen, på festivaldo. Og uttaler at: «no sittar eg å tissar, *drar papiret langs understellet*, å det e helt sikkart uakseptabelt å delæ! Men eg tørkar meg i tiss’n, å snakkar me deg, og alle mine.. fr-ænds! Frænds! Vettu ka, vi é en jæng her innæ!». Mens hun altså tørker seg i skrevet på festivaldoen, og trusen med hele truseinnlegget er fullt eksponert. 3 9
Stjertmeis Skrevet 20. september #11736 Skrevet 20. september baremeg007 skrev (28 minutter siden): Et klipp jeg tilfeldigvis kom over der KG tørker seg i tissen, på festivaldo. Og uttaler at: «no sittar eg å tissar, *drar papiret langs understellet*, å det e helt sikkart uakseptabelt å delæ! Men eg tørkar meg i tiss’n, å snakkar me deg, og alle mine.. fr-ænds! Frænds! Vettu ka, vi é en jæng her innæ!». Mens hun altså tørker seg i skrevet på festivaldoen, og trusen med hele truseinnlegget er fullt eksponert. 😳😳😳 4 4
Snublefot62 Skrevet 20. september #11737 Skrevet 20. september Sjarmerende tilsynelatende voksen dame. Pære full. 5 3
Full kontroll Skrevet 20. september #11738 Skrevet 20. september (endret) Ikke 8-4 jobb som betaler skatten der , nei🫢 ( delt bare øvre del av bildet 😛 ) Endret 20. september av Full kontroll 13
M.H85 Skrevet 20. september #11739 Skrevet 20. september baremeg007 skrev (3 timer siden): Et klipp jeg tilfeldigvis kom over der KG tørker seg i tissen, på festivaldo. Og uttaler at: «no sittar eg å tissar, *drar papiret langs understellet*, å det e helt sikkart uakseptabelt å delæ! Men eg tørkar meg i tiss’n, å snakkar me deg, og alle mine.. fr-ænds! Frænds! Vettu ka, vi é en jæng her innæ!». Mens hun altså tørker seg i skrevet på festivaldoen, og trusen med hele truseinnlegget er fullt eksponert. Nei gud hvor pinlig fra en voksen dame😱 Vi har alle vært på en fylle smell,men å legge slikt ut... 11 9
Full kontroll Skrevet 20. september #11740 Skrevet 20. september (endret) Uendelig lange pauser mellom hver uendelighet - følelsen blir overveldende( 6 stk 50/50 ) 🙃 Har forøvrig aldri skjønt det derre med èn vaskedag i uken, hvorfor ikke mate inn, tømme ut, når man likevel trasker og tråkker forbi den derre maskinen, trenger ikke akkurat stå ved den i eks 2 t vaskeprogram....🤨🤨 Samt rydde når huset IKKE er fullt av barn, men Leos blir vel digg det Endret 20. september av Full kontroll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå