Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Det er mye rart en kan ta henne på, men akkurat det med bunaden forstår jeg godt hun er stolt over.

Bare synd hun ødelegger den, da- med de stygge hjemmemekka kostymene hun erstatter forkleet med.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg007 skrev (4 minutter siden):

Bare synd hun ødelegger den, da- med de stygge hjemmemekka kostymene hun erstatter forkleet med.

Javel? Selve bunaden i seg selv blir jo ikke ødelagt, om hun velger å ta palestinaflaggene på seg.

Det er jo bunaden i seg selv jeg tenker på som er skikkelig fin. 

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (11 minutter siden):

Sognebunaden er fin, som de aller fleste bunader er. Så sant de har det originale tilbehøret. Liker ikke palestinaforkle eller alle de rare uoriginale skjortene noen bruker. Men det er vel smak og behag og da kan de like gjerne bruke festdrakter 😊

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Syntes bunaden var kjempefin og jeg liker ikke bunad generelt. Det at hun er veldig stolt over den, en bunad som kan være 100 år gammel skjønner jeg veldig godt -og ser ikke noe grunn til at man skal syntes det er overdrevent på et vis.

Det er mye rart en kan ta henne på, men akkurat det med bunaden forstår jeg godt hun er stolt over.

Hun har lov å være stolt over den bunaden hun selv har valgt,men hver eneste gang hun har hatt på denne de siste årene er det gang på gang hakk i plata hvor fantastisk den er. Poenget var egentlig ikke bunaden i seg selv, men den voldsomme overdrivelsen hun har når hun beskriver alle ting. Litt som maten ,som kjæresten, maten hun mener er best , som livets alt i alt bokstavelig talt ALT hun mener er sååååå deilig fantastisk....Det er tilgjort og overdrevet.

Endret av M.H85
  • Liker 10
Skrevet
M.H85 skrev (5 minutter siden):

Hun har lov å være stolt over den bunaden hun selv har valgt,men hver eneste gang hun har hatt på denne de siste årene er det gang på gang hakk i plata hvor fantastisk den er. Poenget var egentlig ikke bunaden i seg selv, men den voldsomme overdrivelsen hun har når hun beskriver alle ting. Litt som maten ,som kjæresten, maten hun mener er best , som livets alt i alt bokstavelig talt ALT hun mener er sååååå deilig fantastisk....Det er tilgjort og overdrevet.

Enig i det, men bunaden på 100ish år kan man tillate seg å overdrive syntes jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 12.9.2025 den 16.21):

Søkte du opp bilen hans??? Og ingen ser galskapen?

Det var det jeg også tenkte.. Hvem gjør det liksom? Da har du lite spenning i livet, ass. Og veldig unødvendig å oute det her; hva skal det være godt for, annet enn å tråkke han ned. Og hvorfor? Er det rart verden går til helvete... 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (12 timer siden):

Hun snakker om bunaden sin som det er verdens peneste mest ekte plagg??😅🙈. ALLE ekte bunader er sydd for hånd med ekte stoff,inkludert min fra ca år 2000 sydd av min farmor. Altså iallefall de som er sydd og laget i Norge. Den bunaden hun har var ikke den fineste jeg har sett, hva slags bunad er det? Aldri sett den, skjørtet var rart. Har hun mikset det med Palestina skjørt eller var det forkle.... 

Hun overdriver bare så meget når hun prater.😅 Kunne tro hennes bunaden var noe unikt. 

Den er jo det, for henne. Akkurat som din bunad er unik for deg! Herregud da, er det ikke lov å være stolt over bunaden sin heller nå? 

Ironisk nok er ikke jeg hennes største fan generelt, hun blir for masete for meg, men jeg syns fremdeles det får være måte på til smålighet. Hva f*** er galt med folk? 

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (6 timer siden):

Ja og når hun sier 10000 ganger hvor utrolig deilig deeeeeeilig og herregud såååå deilig mannen er i bunad. Det er over the moon , på samme måte som de hysterisk deilige nydelige maten er🙈

..... Du veit at du ikke MÅ følge henne på Snap, ikke sant? Du kan til og med skjule henne fra Snap så du slipper å plages av henne. Jeg kjenner jeg blir matt av dere her inne som ikke tåler trynet på dama, men som allikevel tydeligvis følger henne som hauker så dere kan rakke ned på henne ved enhver anledning... Jeg blir så skremt av hvor sjuk menneskeheten begynner å bli 🥴

Og igjen: Jeg er ingen fan av henne selv, derfor følger jeg henne heller ikke. Men jeg klarer ikke la være å reagere på åpenbar hetsing som dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Emmelie skrev (32 minutter siden):

..... Du veit at du ikke MÅ følge henne på Snap, ikke sant? Du kan til og med skjule henne fra Snap så du slipper å plages av henne. Jeg kjenner jeg blir matt av dere her inne som ikke tåler trynet på dama, men som allikevel tydeligvis følger henne som hauker så dere kan rakke ned på henne ved enhver anledning... Jeg blir så skremt av hvor sjuk menneskeheten begynner å bli 🥴

Og igjen: Jeg er ingen fan av henne selv, derfor følger jeg henne heller ikke. Men jeg klarer ikke la være å reagere på åpenbar hetsing som dette. 

Jeg tenker på litt andre og mer alvorlige ting når jeg tenker på hvor sjuk menneskeheten kan være, så der er vi nok forskjellige. 

Jeg kan være enig i at å kritisere KG sin elsk og stolthet over bunaden sin er usaklig.  Men når du kritiserer brukere for å følge med på henne som hauker og kaller de sykelige så er du ikke bedre selv, og selv om jeg synes noe av kritikken går over stokk og stein så er det også legitim kritikk her inne som er helt på sin plass. Og tillater meg selv å si at jeg ikke følger henne, men kan likefullt kritisere og ta i forsvar, det kommer selvsagt helt an på hva som står til kritikk og ikke. Man trenger ikke følge for å få med seg vet du.  Men ja, det er noe kritikk som går over stokk og stein, men hold deg for god til å sammenligne debattanter med " hvor sjuk menneskeheten har blitt", det blir for drøyt. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Emmelie skrev (46 minutter siden):

Men du er såpass interessert at du velger allikevel  å gå inn på Kristin Gjelsvik diskusjon tråd på Kvinneguiden å skrive 🤔

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Emmelie skrev (53 minutter siden):

Den er jo det, for henne. Akkurat som din bunad er unik for deg! Herregud da, er det ikke lov å være stolt over bunaden sin heller nå? 

Ironisk nok er ikke jeg hennes største fan generelt, hun blir for masete for meg, men jeg syns fremdeles det får være måte på til smålighet. Hva f*** er galt med folk? 

Du....Nå har du kommentert 6 innlegg her med ca følgende : verden går til helvete,  jorden går unna, sykt hvor syke mennesker er blitt, verden går under...

Er du veldig ung? Beklager altså men krig, tortur, mishandling og div annet er sykt og et helvete osv. Ikke denne tråden 😅 Du som ikke følger Kristin en gang, men velger å være så interessert at du må kommentere mange innlegg med sitater som at verden går til helvete fordi dette er så sykt?! Altså..sammenhengen her er bare🙈😅

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (20 minutter siden):

Du....Nå har du kommentert 6 innlegg her med ca følgende : verden går til helvete,  jorden går unna, sykt hvor syke mennesker er blitt, verden går under...

Er du veldig ung? Beklager altså men krig, tortur, mishandling og div annet er sykt og et helvete osv. Ikke denne tråden 😅 Du som ikke følger Kristin en gang, men velger å være så interessert at du må kommentere mange innlegg med sitater som at verden går til helvete fordi dette er så sykt?! Altså..sammenhengen her er bare🙈😅

Trenger ikke være ung for å miste helt grepet om ordbruken...Just saying.

Har sett mange godt voksne drite seg regelrett ut i diverse kommentarfelt rundt om. Men ja, ordbruken er helt hinsides. Gjerne vær uenig, men å nærmest klandre menneskeheten som sykeligere enn noensinne på bakgrunn av denne diskusjonen. ..da har man lite kunnskap om historie og om verden i dag. 

Endret av K_mb
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Emmelie skrev (1 time siden):

Det var det jeg også tenkte.. Hvem gjør det liksom? Da har du lite spenning i livet, ass. Og veldig unødvendig å oute det her; hva skal det være godt for, annet enn å tråkke han ned. Og hvorfor? Er det rart verden går til helvete... 

Kan det tenkes at vedkommende mener det er riktig å belyse straffbare handlinger som legges ut for tusenvis av følgere? Du sier at du blir helt matt av folk her inne, du vet du ikke MÅ følge med på det som skrives her? Dette er et diskusjonsforum og selv om usaklige kommentarer kan dukke opp, så er det også mye berettiget kritikk, som f.eks. å kjøre rundt med en bil som har bruksforbud. Man tråkker ikke ned noen, ved å påpeke at det de gjør er ulovlig. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
Emmelie skrev (5 timer siden):

Hva i all verden er galt med at vedkommende søkte opp bilen? Kan det tenkes at personen er bilinteressert og lurte på hvilken modell denne er, motortype osv, f eks? Er neppe slik at noen tenkte «denne er nok på klippelisten, jeg skal sjekke!!» og satt i gang. Kan være noe så ordinært som bilinteresse!

Og det er heller ikke noe feil i å fortelle det videre når man ser at bilen ER på klippelisten samtidig som eieren bruker den. Like lite feil som å formidle at noen kjører bil uten lappen, dersom det skulle vært bevitnet.

Endret av baremeg007
  • Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet

Hun snakker om misunnelse og hvis jeg fikk med meg hvor hun står politisk henger det ikke på greip. 

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Hva i all verden er galt med at vedkommende søkte opp bilen? Kan det tenkes at personen er bilinteressert og lurte på hvilken modell denne er, motortype osv, f eks? Er neppe slik at noen tenkte «denne er nok på klippelisten, jeg skal sjekke!!» og satt i gang. Kan være noe så ordinært som bilinteresse!

Og det er heller ikke noe feil i å fortelle det videre når man ser at bilen ER på klippelisten samtidig som eieren bruker den. Like lite feil som å formidle at noen kjører bil uten lappen, dersom det skulle vært bevitnet.

Det er ganske sykt å søke opp, finne dette, ta skjermbilde og så dele. Spinnvilt, faktisk. 

• Liker 6
Skrevet
Kålrota skrev (20 minutter siden):

Det er ganske sykt å søke opp, finne dette, ta skjermbilde og så dele. Spinnvilt, faktisk. 

Gidder du å fortelle meg hva dette med bil handler om? 

Skrevet
Kålrota skrev (22 minutter siden):

Er det egentlig det dersom noen som har bilinteresse søkte opp et bilskilt?

Jeg kjenner flere som er over middels interessert i bil som ofte søker opp tilfeldige bilskilt for å se detaljer om motor, produksjonsår osv - og gjerne deler disse innad i egne grupper for de som deler samme interesse.

Personlig synes jeg det er mer spesielt å henge seg opp i dette enn at nok en influenser kjører rundt i en bil som har bruksforbud.

• Liker 20
Skrevet
Snublefot62 skrev (9 minutter siden):

Er det egentlig det dersom noen som har bilinteresse søkte opp et bilskilt?

Jeg kjenner flere som er over middels interessert i bil som ofte søker opp tilfeldige bilskilt for å se detaljer om motor, produksjonsår osv - og gjerne deler disse innad i egne grupper for de som deler samme interesse.

Personlig synes jeg det er mer spesielt å henge seg opp i dette enn at nok en influenser kjører rundt i en bil som har bruksforbud.

De fleste som er over snittet interessert i bil, kan ved å se på bilen vite hva motor, modell ol bilen er. Hadde aldri falt meg inn å et bilnr, og den Porschen er ingen spesiell bil. Uansett, dårlig at de ikke følger opp EU-kontroll, og de bør absolutt ikke kjøre med bilen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pakini skrev (2 minutter siden):

De fleste som er over snittet interessert i bil, kan ved å se på bilen vite hva motor, modell ol bilen er. Hadde aldri falt meg inn å et bilnr, og den Porschen er ingen spesiell bil. Uansett, dårlig at de ikke følger opp EU-kontroll, og de bør absolutt ikke kjøre med bilen. 

Absolutt - men det betyr ikke at interessen hos noen ikke er der.

Igjen er det mer fascinerende at noen henger seg opp i dette enn at en voksen person velger å kjøre rundt i en bil med bruksforbud.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...