Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (1 time siden):

Anna Anka sa at man må gi sin mann en blowjob hver morgen, og at det er det minste man må gjøre for å holde på han.

Kristin tenker muligens det samme?

Ja, noen har jo et litt misforstått bilde av hva det er som utgjør limet i et forhold. 

(No pun intended 😆)

Endret av Stjertmeis
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anna Anka sa at man må gi sin mann en blowjob hver morgen, og at det er det minste man må gjøre for å holde på han.

Da kan hun jo fortsette å tenke det. Man trenger ikke å dele det med hele verden. Hun har jo blitt 20 ganger verrre enn Sophie Elise var for noen år siden.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tilogmed Anka har jo gått til bake på tankegangen og uttalelsene ang dette. Hun sier jo nå at det var preget av en kontrollerende og undertrykkende mann. Nå er hun i et sunt forhold hvor de begge har ansvar generelt i forholdet.  Kanskje Kristin også blir voksen en gang å skjemmes over sine uttalelser 🙊🙈

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hjelpes, der fikk hun sivilpolitiet på døra gett! 

• Liker 3
Skrevet
Mocca86 skrev (1 minutt siden):

Hjelpes, der fikk hun sivilpolitiet på døra gett! Og hun sier noen som følger henne har sladret. Hva om noen av følgerne hennes jobber i politiet, dahaaa liksom🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Og hva skulle sivilpolitiet der?

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 minutter siden):

Det var på tide. Jeg har ikke ville skrive noe her inne om det før politiet foretok en visitt, men jeg tipset politiet før sommeren. 

Grunne til at jeg ikke har delt, er rett og slett fordi jeg ikke ønsket å påpeke det som for mange kanskje forbigikk i stillhet på storyene hennes, og at jeg anså det som viktigere å få orden på korrekt våpenoppbevaring enn å sladre om det her inne. 

Nå som politiet har sjekket, kan jeg fortelle mer. 

Da KG foretok en av sine ryddesjauer før sommeren viste og fortalte hun eksplisitt hvor jaktvåpenet til livets mann lå. Man kunne se det på storyene, og hun pekte det ut. Fordi KG dokumenterer så grundig som hun gjør, så ser man også at våpenet oppbevares i en bod uten lås og med atkomst fra utsiden (riktignok takterasse). 

I neste åndedrag kom en lang storyrekke om at de få dager reiste på en over to uker labg ferie. 

Jeg understreker at det ikke var noen informasjon om at våpenet sluttstykkevirke lå sammen med våpenet (storyene handlet jo om ryddingen, ikke våpenet som sådan).

Jwg reagerte umiddelbart. Dette er en husstand med flere små barn. Å ha ey våpen (tilsynelatende) usikret i en utendørs bod kan man ikke bare ignorere. 

Når det i tillegg kringkastet for ocer 220 000 følgere (pluss ikke-følgere) nøyaktig hvor deyte våpenet ligger, at det ikke er lås på boddøra, og med atkomst fra utsiden, samtidig som de forteller når og hvor lenge huset skal stå tomt, så ja, da reagerer jeg. 

Jeg tipset politiet, og sendte skjermdumper. 

Nå forteller Kristin at våpenets sluttstykke var oppbevart i godkjent safe/sikringsskap, så da har livets mann hatt styr på det. Men etter min mening var det absolutt grunn til å reagere på det som ble delt av KG. 

At politiet troppet opp med tre sivilpoliti bekrefter det.  

Jeg følger henne ikke så dette har jeg ikke fått med meg. Bra at du såg det og tipset de. Selv om det viser seg at han har oppbevart våpenet etter forskriftene så kommer ikke det frem på det hun deler, og hun bør kanskje tenke seg om hvor mye hun deler og hva hun deler.

• Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Jeg følger henne ikke så dette har jeg ikke fått med meg. Bra at du såg det og tipset de. Selv om det viser seg at han har oppbevart våpenet etter forskriftene så kommer ikke det frem på det hun deler, og hun bør kanskje tenke seg om hvor mye hun deler og hva hun deler.

Ja, jeg mener også det. Jeg er  opp i et hjem med både jakt- og baneskyteinteresse, og mange skytevåpen (som alltid har vært forsvarlig sikret). Så jeg kjenner godt til reglene for våpenoppbevaring. Og derfor reagerte jeg umiddelbart da ho viste hvor våpenet lå. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg mener også det. Jeg er  opp i et hjem med både jakt- og baneskyteinteresse, og mange skytevåpen (som alltid har vært forsvarlig sikret). Så jeg kjenner godt til reglene for våpenoppbevaring. Og derfor reagerte jeg umiddelbart da ho viste hvor våpenet lå. 

Tror du dette får henne til å tenke seg om rundt hva hun deler fremover?

• Liker 5
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Tror du dette får henne til å tenke seg om rundt hva hun deler fremover?

Det får nok hvert fall antageligvis livets mann til å fortelle ho at den ukritiske delingen kan få konsekvenser. 

Meg jeg tror kanskje ikke ho evner eller tar seg tid til å vurdere når alt kommer til alt. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vil for øvrig understreke at dette tipset fra meg ikke handlet om "å ta" KG på noen som helst måte.  

Jeg tipset utelukkende fordi jeg reelt sett var bekymret for at det oppbevares et usikret og lett tilgjengelig våpen i en bolig der det bor flere barn. 

Og videre fordi jeg var bekymret for at denne delingen av våpenets plassering kunne medføre at det kunne havne i gale hender. 

Når dette er sagt, synes jeg fremdeles ikke at det er god oppbevaring at våpenet ligger i en ulåst utebod, selv om sluttstykket ligger i en safe. 

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Veldig bra du meldte ifra og at politiet sjekket det ut, Kristin bør virkelig begynne å bruke hodet sitt til annet enn å utføre blowjobs. 

• Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet
Stjertmeis skrev (20 minutter siden):

Jeg vil for øvrig understreke at dette tipset fra meg ikke handlet om "å ta" KG på noen som helst måte.  

Jeg tipset utelukkende fordi jeg reelt sett var bekymret for at det oppbevares et usikret og lett tilgjengelig våpen i en bolig der det bor flere barn. 

Og videre fordi jeg var bekymret for at denne delingen av våpenets plassering kunne medføre at det kunne havne i gale hender. 

Når dette er sagt, synes jeg fremdeles ikke at det er god oppbevaring at våpenet ligger i en ulåst utebod, selv om sluttstykket ligger i en safe. 

Såå enig! Og særlig ikke når det er barn tilstedet. Så bør det ikke ligge våpen på en slik plassering uansett om sluttstykket ligger i en safe. Syntes det et bra politiet dukket opp og tok fatt i det. Så det var bra med det tipset! 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
arnoyb skrev (6 timer siden):

Tilogmed Anka har jo gått til bake på tankegangen og uttalelsene ang dette. Hun sier jo nå at det var preget av en kontrollerende og undertrykkende mann. Nå er hun i et sunt forhold hvor de begge har ansvar generelt i forholdet.  Kanskje Kristin også blir voksen en gang å skjemmes over sine uttalelser 🙊🙈

Anna sa at hun var ferdig med gamle menn med hengeballer som ønsket å bli sugd hver morgen, og at det var helt feil av henne å gå med på det, men det var slik hun trodde det skulle være.

Hun var jo en golddigger

• Liker 8
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Det var nyttig på mange vis. Det har jo vært mye vanvittig lagring av våpen tidligere hos mange, og også med fatale følger.

Mange trodde at man måtte ha fastmontert våpenskap for det var det som ble opplyst når det hele ble strengere. Mange solgte arvede våpen av den grunn så kjekt å vite at man kan bruke safe til essensielle deler av våpenet.

• Liker 3
Skrevet

Det overrasker meg stort at noen i det hele tatt lagrer et stort våpen i en utebod, og enda mer at Kristin uforvarende har kringkastet dette på en stor snapkanal! Man får godkjente våpenskap helt ned i 3000 kr, og det er ikke mange utskeielser han hadde trengt å spare seg for å få råd til et. Smale og lite plasskrevende er de også. Om dette er en fyr som jevnlig omgås folk som driver med jakt, er det rart hvis han syns dette er ok. Har selv skutt opp til storvilt i 15 år, og dette er (heldigvis) ikke vanlig i det miljøet vi er i. 

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er allerede delt i media at politiet foretar sjekk av alle husstander hvor det er registrert våpen, så nok ikke bare KG som får sivilt politi på døra i disse dager.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
LilleSnupp skrev (13 minutter siden):

Det er allerede delt i media at politiet foretar sjekk av alle husstander hvor det er registrert våpen, så nok ikke bare KG som får sivilt politi på døra i disse dager.

En slik rutinekontroll hos privatpersoner  krever minst 48 timers forhåndsvarsel. Så det er ikke det som er tilfellet for denne kontrollen, jf. at KG sa kontrollen var uanmeldt. 

Kontroll som følge av konkret mistanke, f.eks. som følge av tips, krever ikke forhåndsvarsel.  Da kan politiet møte opp uanmeldt. 

For øvrig foretar ikke politiet kontroll av alle husstander med registrert våpen. Det har de ikke ressurser til. At enkelte politidistrikt har mulighet til å prioritere det en gang i mellom kan nok være tilfelle. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Purple Basil skrev (7 timer siden):

Veldig bra du meldte ifra og at politiet sjekket det ut, Kristin bør virkelig begynne å bruke hodet sitt til annet enn å utføre blowjobs. 

Helt enig!

Og 100% riktig og godt gjort av innmelder å ta det videre med en gang. Men jeg reagerer på at de brukte så lang tid, altså flere måneder, på å agere? Hva om sluttstykket var på samme sted på noe tidspunkt, det kunne de jo ikke vite?

Synes også det er merkelig å oppbevare et våpen, selv uten sluttstykke, på et slikt sted. De jeg kjenner med våpen har hele våpenet innelåst i godkjent safe til enhver tid når det ikke brukes/pusses…

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...