Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres svært spesielt ut det «brutte vennskapet» hennes. Der vedkommende har tatt kontakt med D og prøvd å gjenforenes på et vis? Er jo godt mulig vedkommende bare ikke skjønte tidligere at hun valgte feil side, om det egentlig var slik at hun ville beholde vennskapet med D fremfor med KG.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun kommer opp i en annonse hos meg hele tiden nå: budskapet er å forte seg med å flytte lån for å kunne vinne sletting av gjeld og forbrukslån. «Delta nå før det er for sent». Videoen er spilt inn på Italia (?)-turen tror jeg, kjenner igjen bakgrunnen fra snap hun hadde i ferien. 
Har 5 skjermbilder, får bare lagt ved to om gangen. IMG_8129.thumb.png.eb2c5ed05a55411970657105c12d3b94.pngIMG_8130.thumb.png.c13935631b6020ae11c4b38104f69233.png

Endret av Maijuni
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (På 29.7.2025 den 5.36):

Høres svært spesielt ut det «brutte vennskapet» hennes. Der vedkommende har tatt kontakt med D og prøvd å gjenforenes på et vis? Er jo godt mulig vedkommende bare ikke skjønte tidligere at hun valgte feil side, om det egentlig var slik at hun ville beholde vennskapet med D fremfor med KG.

Nå var jo D utro med K, med flere damer. Så han er ikke akkurat uskyldig i bruddet. 

• Liker 6
Skrevet
Tough cookie skrev (På 27.7.2025 den 22.14):

Jepp.

Hun sier jo at hun/ damer ikke er stelt og fresh når de har hår på dotten.

Hun motsier seg selv hele tiden og har blitt hyklersk.

😏

Hun motsier ikke seg selv ved å påpeke at det er normalt, men hun trives uten. Det er en personavhengig ting. Noen har dott, andre ikke. Snakk om å sitte med lupe å leite etter noe å ta henne på. Denne er for tynn. 

• Liker 4
Skrevet
Full kontroll skrev (På 14.6.2025 den 20.34):

Hvorfor kle seg slik at hele kroppen (personen) blir ett stort blikkfang? :D Mulig jeg ikke henger med (benytter i allefall ikke samme kleskode) , men er det ikke slik at når man nærmer seg 40, jo da har de som skal se , sett, eller? Jaja, vær sin smak, Kristin sanker nok det hun sår, og vel så det :D                                                                                                                                                                                                                                   

Ser hun har på seg annet / mer påkledd på rosa løper....

Hun har gått imot sine egne tidligere prinsipper etter at hun ble sammen med den nye typen. Nå har hun selv blitt som de influenserne hun pleide å rakke ned på fordi hun mente de bidro til kroppspress. Nå poserer hun stadig vekk lettkledd  på bilder i positurer som skal få henne til å se slankere ut. Snakk om dobbeltmoral 

• Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet
Nordlending90 skrev (12 timer siden):

Nå var jo D utro med K, med flere damer. Så han er ikke akkurat uskyldig i bruddet. 

Hvordan vet du at det er sant?

• Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Kristin har sagt det selv  , flere ganger, ikke alltid direkte, men indirekte skjønner man hva hun sikter til / mener 😛 (flere damer har ikke jeg hørt, men) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Vel, jeg kjenner ei han lå med. 

• Liker 2
Skrevet

Noe sier meg at dette vennskapsbruddet, er med ei som har vært litt for nær D, for å si det sånn, selv om det først nå (iflg K) viser seg at dette kvinnemenneske følger og gir  <<likes>> til D  sine poster 😕 ( eller hva det var K sa her forleden? ) 

• Liker 5
Skrevet
baremeg007 skrev (På 31.7.2025 den 3.13):

80% av Stavangers befolkning kan gå god for dette. Flere av oss som bor her som kjenner en eller annen han har ligget med, og dette har vært fra nesten begynnelsen av forholdet dessverre

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Nei Kristin, du faila totalt på skjermfri! Skulle bare, skulle bare. Nei det var ikke 100% skjermfri. Vet du hva begrepet 100% betyr? Fjasehøne

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Å tro at en influenser som lever av SoMe skal klare 72 timer uten mobil er grenseløst naivt.

Det er så åpenbart svindel at jeg forstår ikke at folk går på. Enda mindre skriver artikler om det og gir dama oppmerksomhet.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

Kristin kommer til å gå all inn uansett søppel hun servere for å få spalteplass nå slik at hun kan fremstå som relevant for at hun skal kunne tigge om mest mulig spons til livets bryllup!

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Nok en gang skal hun mase om disse jævla blowjobsa sine, hvorfor er hun så opptatt av at hele verden skal vite at hun liker å putte lemmet hans i gapet?

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Nok en gang skal hun mase om disse jævla blowjobsa sine, hvorfor er hun så opptatt av at hele verden skal vite at hun liker å putte lemmet hans i gapet?

Hennes trang til å fortelle om det er muligens trigget av at livets mann er attraktiv nok til å ligge rundt som han vil (slik ho visstnok har fortalt at han gjorde mellom eksen og KG), og at KG vil vise for ham (og hele verden) at denne mannen kunne ikke hatt det bedre med noen annen. Det vil si et slags markeringsbehov.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tipper det handler om å vise/selge det man er god på.

Og det er ingen tvil om at Kristin virkelig har gått all inn på eksponering. Jo mer vulgært det er jo bedre virker det som.

• Liker 12
Skrevet
Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Hennes trang til å fortelle om det er muligens trigget av at livets mann er attraktiv nok til å ligge rundt som han vil (slik ho visstnok har fortalt at han gjorde mellom eksen og KG), og at KG vil vise for ham (og hele verden) at denne mannen kunne ikke hatt det bedre med noen annen. Det vil si et slags markeringsbehov.

Anna Anka sa at man må gi sin mann en blowjob hver morgen, og at det er det minste man må gjøre for å holde på han.

Kristin tenker muligens det samme?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...