Justlooking Skrevet 13. juli #11221 Skrevet 13. juli Har han gjort som mange andre kjærester av influensere, sluttet å jobbe, men bidrar til kjærestens jobb? 2 1
Harehopp33 Skrevet 13. juli #11222 Skrevet 13. juli Dette må jo være ferie til noen hundre tusen..? Hva jobber mannen med?🤷♀️ 4
Bjerka Skrevet 13. juli #11223 Skrevet 13. juli Harehopp33 skrev (Akkurat nå): Dette må jo være ferie til noen hundre tusen..? Hva jobber mannen med?🤷♀️ Kristin får vel en del penger av Snapchat også.
Variert skydekke Skrevet 13. juli #11224 Skrevet 13. juli Harehopp33 skrev (5 timer siden): Dette må jo være ferie til noen hundre tusen..? Hva jobber mannen med?🤷♀️ Er det derfor hun snapper så mye, tro? Altså for å tjene inn turen? Jeg har bare bladd meg kjapt gjennom og syns faktisk det er ganske underholdende å se slike ferielokasjoner som dette, men det ser ut som om hun jobber en del timer for å få postet dette. 4
Frøkenfryden Skrevet 13. juli #11225 Skrevet 13. juli Variert skydekke skrev (37 minutter siden): Er det derfor hun snapper så mye, tro? Altså for å tjene inn turen? Jeg har bare bladd meg kjapt gjennom og syns faktisk det er ganske underholdende å se slike ferielokasjoner som dette, men det ser ut som om hun jobber en del timer for å få postet dette. Ligger nok mye jobb bak ja! Men.. hun bør jo egentlig det også, om hun skal unne seg slik ferie mtp økonomi..
friskbris Skrevet 14. juli #11226 Skrevet 14. juli Orker folk virkelig å sitte og trykke seg gjennom andre sin ferie? Ellers takk. 25 5
Hallepalle2 Skrevet 14. juli #11227 Skrevet 14. juli Nei, Kristin. Det er ikke den verste beskjeden. Det er ekkelt og skummelt, men det er ikke grusomt. Det er døde ting som blir erstattet via forsikringen din. Det er i verste fall ubeleilig. https://www.vg.no/rampelys/i/RzglLr/feriesjokk-for-kristin-gjelsvik-bilen-utbrent 22 3
Stargaze Skrevet 14. juli #11228 Skrevet 14. juli Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Nei, Kristin. Det er ikke den verste beskjeden. Det er ekkelt og skummelt, men det er ikke grusomt. Det er døde ting som blir erstattet via forsikringen din. Det er i verste fall ubeleilig. https://www.vg.no/rampelys/i/RzglLr/feriesjokk-for-kristin-gjelsvik-bilen-utbrent Hva er dette. Gidder ikke gi klikk 5
Hallepalle2 Skrevet 14. juli #11229 Skrevet 14. juli Stargaze skrev (Akkurat nå): Hva er dette. Gidder ikke gi klikk Da er det vel ikke så viktig da.
nøtta Skrevet 14. juli #11230 Skrevet 14. juli Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Nei, Kristin. Det er ikke den verste beskjeden. Det er ekkelt og skummelt, men det er ikke grusomt. Det er døde ting som blir erstattet via forsikringen din. Det er i verste fall ubeleilig. https://www.vg.no/rampelys/i/RzglLr/feriesjokk-for-kristin-gjelsvik-bilen-utbrent Det er den verste beskjeden å få på ferie, jo. Om hun føler det. Må du kutte ut å sitte der med en pekefing på andres valg av ord, utrykk og begrep. 5 1
Kinder Skrevet 14. juli #11231 Skrevet 14. juli nøtta skrev (1 minutt siden): Det er den verste beskjeden å få på ferie, jo. Om hun føler det. Må du kutte ut å sitte der med en pekefing på andres valg av ord, utrykk og begrep. For all del, hun skal selvsagte få sitte på ferie å føle på det er den verste beskjeden å få. Uansett er det at bilen brenner langt fra den verste beskjeden å få, men skjønner at det er kjipt. Hun fikk i det minste lagd litt dramatisk content som folk klikker seg inn på. 9 3
Anonym-09 Skrevet 14. juli #11232 Skrevet 14. juli Irja skrev (På 12.7.2025 den 21.31): Jada, men jeg har ikke mulighet til å skaffe barnevakt. Og den typen ferie de er på nå er best uten barn. Vi var der med barn. Anbefales det å. En tur jeg aldri kommer til å glemme. Er fantastisk der. 2
Vitulina Skrevet 14. juli #11233 Skrevet 14. juli friskbris skrev (1 time siden): Orker folk virkelig å sitte og trykke seg gjennom andre sin ferie? Ellers takk. Nyttige idioter 😅 7
Tough cookie Skrevet 14. juli #11234 Skrevet 14. juli (endret) Jeg forstår at det er kjipt å få beskjed om at bilen er brent opp hjemme, men i forhold til mange andre ting er dette en bagatell og IKKE det verste som kan skje. Bilene er forsikret og bilen til Kristin er vel sponset, så det er firmaet som eier bilen. Hadde det vært husbrann der ting av affeksjonsverdier eller noen hadde blitt skadet/ mistet livet, hadde det vært mye verre. Endret 14. juli av Tough cookie 13 6
Tripptrapp1 Skrevet 14. juli #11235 Skrevet 14. juli nøtta skrev (2 timer siden): Det er den verste beskjeden å få på ferie, jo. Om hun føler det. Må du kutte ut å sitte der med en pekefing på andres valg av ord, utrykk og begrep. En skulle tro at for en mor og far på aleneferie, så er den verste beskjeden å få fra nødetatene hjemme det at noe har skjedd med barna dine. Men for all del, det kan godt hende at materielle skader er det verste for Gjelsviken. Som du sa: Hvem er vi til å rette pekefingeren mot henne. Hadde det vært meg, så hadde jeg i så fall neppe sagt det høyt. 19 7
nøtta Skrevet 14. juli #11236 Skrevet 14. juli Tripptrapp1 skrev (43 minutter siden): En skulle tro at for en mor og far på aleneferie, så er den verste beskjeden å få fra nødetatene hjemme det at noe har skjedd med barna dine. Men for all del, det kan godt hende at materielle skader er det verste for Gjelsviken. Som du sa: Hvem er vi til å rette pekefingeren mot henne. Hadde det vært meg, så hadde jeg i så fall neppe sagt det høyt. Det er worst case scenario. Og et dårlig perspektiv. Selvsagt er det det verste. Men det har ikke skjedd og de har ikke opplevd dette så da er ikke det et alternativ. Den beskjedne hun fikk ang bil og brann er den verste hun har opplevd på ferie, men det betyr ikke at det senere ikke kan bli verre. Blir som å si at det ikke er lov å ha vondt med mindre en har kreft. "Du har knekt foten? Jaja, ta deg sammen. Det kunne vert verre. Du kunne hatt kreft, så hold kjeft"😑🥴 1 5
nøtta Skrevet 14. juli #11237 Skrevet 14. juli Kinder skrev (3 timer siden): For all del, hun skal selvsagte få sitte på ferie å føle på det er den verste beskjeden å få. Uansett er det at bilen brenner langt fra den verste beskjeden å få, men skjønner at det er kjipt. Hun fikk i det minste lagd litt dramatisk content som folk klikker seg inn på. Selvsagt langt i fra det verste. Men det er det verste når du ikke har opplevd verre. Og alle som klikka inn og hørte på Vaset var med å sponsa neste tur til herr og fru. 5 1
firetoen Skrevet 14. juli #11238 Skrevet 14. juli Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Da er det vel ikke så viktig da. Eller en forsøker å unngå at slike saker får trafikk 4
Tripptrapp1 Skrevet 14. juli #11239 Skrevet 14. juli nøtta skrev (1 time siden): Det er worst case scenario. Og et dårlig perspektiv. Selvsagt er det det verste. Men det har ikke skjedd og de har ikke opplevd dette så da er ikke det et alternativ. Den beskjedne hun fikk ang bil og brann er den verste hun har opplevd på ferie, men det betyr ikke at det senere ikke kan bli verre. Blir som å si at det ikke er lov å ha vondt med mindre en har kreft. "Du har knekt foten? Jaja, ta deg sammen. Det kunne vert verre. Du kunne hatt kreft, så hold kjeft"😑🥴 Gjelsvik siteres på at: ««Den verste beskjeden å få når du er langt fra hjemme: Det brenner!», skriver hun på et bilde der man ser bilen og skadeomfanget fra brannen.» kilde: https://www.seher.no/kjendis/den-verste-beskjeden-a-fa/83342711 Det er vel heller din tolkning som er noe off her. Når man sier at «det er den verste beskjeden å få», så er en naturlig tolkning av dette at det er det verste en kan oppleve, ikke at «det er det verste jeg har opplevd på ferie, til nå». Eksempelet ditt med å knekke foten vs å få en kreftdiagnose er for å si det enkelt helt på trynet. Joda, det er kjedelig å knekke noe, men at det er «det verste som kunne skjedd» mangler det ganske mye på. En kan selvfølgelig få sutre og bære seg over beinbruddet likevel, men at det er det verste som kunne skjedd er det ikke. 4 3
Harnoejegvilsi Skrevet 14. juli #11240 Skrevet 14. juli Sikkert surmaga fra meg her, men jeg opplever i flere tråder nå, at det er kverulering på småting. Det handler ikke om den negative påvirkningen en del influencere holder på med, men skrivefeil, ref annen tråd, her, hvordan Kristin omtaler brannen, i mens de ferierer. Jeg vet ikke hvilket syn dere har på Kristin, eller mennesker generelt, men det kan ikke være sånn at det BARE er negative ting å omtale andre med? Joda, jeg har definitivt mine «svin på skogen» selv. Samtidig blir en debatt som utelukkende fremstår i å se det verste i andre, et ekkokammer. Jeg er kritisk til mye med Kristin. Jeg er tildels kritisk til enormt mye snapping, fra en ferie for to. Samtidig har man valget, om det blir for mye- Jeg kan logge av. Det positive med denne ferien er at JEG mener atvhun for første gang på lenge, faktisk fremstår som influencer; Hun viser steder, flotte bilder, som jeg blir inspirert av. Hun kler seg fint, og er positiv. Ingen mennesker er bare gode. Ingen er bare onde heller. Om jeg mener noe er kynisk, kan det godt være at intensjonen hos motparten ikke var det. Jeg synes en god debatt er bra, og lærerik. Derimot; Å konstant fore hjernen og sinnet med negative omtaler av andre, er ikke bra. Ikke for oss. Ikke for henne. 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå