Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kleint å være tilskuer til de samtalene de har. 
Jeg hadde avfulgt, men ble så nysgjerrig på de fargene, livets mann godtok. Deretter, disse samtalene, der K, nærmest roper av entusiasme, og der han, med litt irritasjon i stemmen, ber henne dempe seg🙈😂 Hennes overdrevne bruk av ord- fantastisk (alt er fantastisk), er oppbrukt til det kjedsommelige. 
Jeg tror ikke på noe langvarig med disse to. Til det fremstår han som mer jorda, enn hun, som svever i verdensrommet, hver gang hun får viljen sin. 
Men, tilbake til disse kleine samtalene hun og han har. De passer ikke på snap. De passer hjemme, innomhus og uten kamera tilstede

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

Det er kleint å være tilskuer til de samtalene de har. 
Jeg hadde avfulgt, men ble så nysgjerrig på de fargene, livets mann godtok. Deretter, disse samtalene, der K, nærmest roper av entusiasme, og der han, med litt irritasjon i stemmen, ber henne dempe seg🙈😂 Hennes overdrevne bruk av ord- fantastisk (alt er fantastisk), er oppbrukt til det kjedsommelige. 
Jeg tror ikke på noe langvarig med disse to. Til det fremstår han som mer jorda, enn hun, som svever i verdensrommet, hver gang hun får viljen sin. 
Men, tilbake til disse kleine samtalene hun og han har. De passer ikke på snap. De passer hjemme, innomhus og uten kamera tilstede

Haha ja det er morsomt å høre på ham

• Hjerte 1
Skrevet

Kristin legger ut om hvor heslig ( som hun selv sier) hun oppførte seg i går og for ett forferdelig menneske hun er samtidig som hun presenterer nye produkter i dass og dån serien sin. Superbra måte å høste sympati på og få fokuset bort fra irettesetting fra livets mann og overkjøring i heimen så folk handler masse fargerik plastikk hos henne. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (17 timer siden):

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

Snapchatkontoen hennes burde vært lagt ned for krenkende innhold. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sparkel skrev (36 minutter siden):

Kristin legger ut om hvor heslig ( som hun selv sier) hun oppførte seg i går og for ett forferdelig menneske hun er samtidig som hun presenterer nye produkter i dass og dån serien sin. Superbra måte å høste sympati på og få fokuset bort fra irettesetting fra livets mann og overkjøring i heimen så folk handler masse fargerik plastikk hos henne. 

Fullstendig mental breakdown med sååå mange "småkryp" å forholde seg til (tror nå jeg), samt at elsklingen nok vil bli hørt litt mer enn han blir + mindre overkjørt i handling og ord (avbrutt) :D Når hun prøver være ironisk virker hun full, swong over måten hun snakker på, "lekent"og uskyldig blikk i kamera, gosj&gruuu 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Sparkel skrev (2 timer siden):

Dass og dån! 😂😂😂🤣🤣🤣 Stakkars Livets mann når Kristin straks kommer i 40 årene og hormonendringer gjør alt enda verre. 

• Liker 8
Skrevet

Det reklame-arket hun har teipet på seg provoserer meg altså så sykt!! Alt for å slippe unna alle utgifter, hun er bare den verste snylteren. I tillegg til å være så falsk, pro-ana, liksom-alenemor (barnet er hos faren nå, er det pga hennes PMSdenne gang, eller hva er unnskyldningen?)  og alt det andre hun fyller feeden med. Nedlatende mot livets tøffel, falske «samtaler», nei hun er virkelig verst i klassen. Æsj.

• Liker 27
  • Nyttig 9
Skrevet

Alle de rantsene hun kjører nå om «hvor jævlig hun er», er de stikk til tøffelen alle som én? Lage et helvetes snapshow for å gni inn hvor fæl han er som påpeker at hun er gretten? Virker jo slik…

• Liker 16
Skrevet
baremeg007 skrev (38 minutter siden):

Alle de rantsene hun kjører nå om «hvor jævlig hun er», er de stikk til tøffelen alle som én? Lage et helvetes snapshow for å gni inn hvor fæl han er som påpeker at hun er gretten? Virker jo slik…

Hun er jo enig i at hun er en heks og vanskelig å være rundt.

• Liker 4
Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Hun er jo enig i at hun er en heks og vanskelig å være rundt.

Har du hørt om ironi? Som jeg siktet til at hun gjerne bruker…

Skrevet

Wow nakenfilming også nå. Det når mye høyder med overraskelser 😆

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor får jeg følelsen av at det snart kommer en reklame for et eller annet hormonbalanserende (natur)produkt? 

• Liker 18
  • Nyttig 22
Skrevet

Hadde jeg vært Kristin, hadde jeg fjernet livets mann fra mine sosiale medier. Man hører på det lille han sier, at dette er ikke noe han viber med. Men hvem gjør egentlig det?  Jeg hadde også blitt irritert om det var DET jeg våknet til, nærmest hver eneste dag. 
Altså i det øyeblikket de slår opp øynene, så er det rett på snap, til livets venner. 
Jeg tror vi er i ferd med å nå bunnen, på livets snapkonto. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Hvorfor kle seg slik at hele kroppen (personen) blir ett stort blikkfang? :D Mulig jeg ikke henger med (benytter i allefall ikke samme kleskode) , men er det ikke slik at når man nærmer seg 40, jo da har de som skal se , sett, eller? Jaja, vær sin smak, Kristin sanker nok det hun sår, og vel så det :D                                                                                                                                                                                                                                   

Ser hun har på seg annet / mer påkledd på rosa løper....

Endret av Full kontroll
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Hvorfor kle seg slik at hele kroppen (personen) blir ett stort blikkfang? :D Mulig jeg ikke henger med (benytter i allefall ikke samme kleskode) , men er det ikke slik at når man nærmer seg 40, jo da har de som skal se , sett, eller? Jaja, vær sin smak, Kristin sanker nok det hun sår, og vel så det :D                                                                                                                                                                                                                                   

Ser hun har på seg annet / mer påkledd på rosa løper....

De som skal se har sett? For et idiotisk utsagn, det eneste som kan forklare en slik holdning er hvis en selv ikke har forlatt tenårene enda. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Pr kåt om dagen, med på en del podcaster🤪

• Liker 3
Skrevet
Vålull skrev (16 minutter siden):

Pr kåt om dagen, med på en del podcaster🤪

Morsomt med den episoden hvor hun sier at hun måtte forsørge Dennis, og en slik «mann» ville hun ikke ha. Så går hun til en ny dude hvor HUN har den rollen Dennis hadde i deres forhold. Selvinnsikten er jo helt fraværende. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Morsomt med den episoden hvor hun sier at hun måtte forsørge Dennis, og en slik «mann» ville hun ikke ha. Så går hun til en ny dude hvor HUN har den rollen Dennis hadde i deres forhold. Selvinnsikten er jo helt fraværende. 

Hun tjener da sine egne penger? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

De som skal se har sett? For et idiotisk utsagn, det eneste som kan forklare en slik holdning er hvis en selv ikke har forlatt tenårene enda. 

Ups, glemte nevne at hun "levde innestengt" med Dennis, og nå må leve seg ut, selv med livetsmann  med  alt i pose &sekk 😛 Når man ikke har utdannelse med jobb 08-16, er man som influenser villig til det meste for gryn i påsan. At hvordan man ter seg og kler seg IKKE er aldersbestemt kan vi være enig om, men at Kristin gjerne kler seg (viser seg/usunn ) halvnaken for penger, det ser jeg.... "punktum" :D Dånt laik it 😛 (utviklingen av/for voksne influensere) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Hun tjener da sine egne penger? 

Tror du det er de som finansierer størsteparten av gildet hennes? Dennis hadde inntekt han også.

I tillegg langer hun ut om at hun betalte hele huset i Stavanger alene, hva skjedde to år senere? Nye fyren hennes betalte deler av (nye) huset for henne, og nye fyren eier nåværende bolig alene. Hun skyter fra glasshus og det er det rart om du ikke ser.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...