**Marshmallow** Skrevet 18. mai #10841 Skrevet 18. mai Andrea59 skrev (12 timer siden): KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro? Lol rart hun ikke så at hånden hans ble like stort som hode før hun postet .. flaut 😅 20
Fotballfluen Skrevet 18. mai #10842 Skrevet 18. mai Tough cookie skrev (47 minutter siden): Det var merkelig at hun ikke så hvordan hånden hans så ut, før hun la ut bildet. Hva slags drakt er det Kristin har på seg? Bruker ikke hun vanligvis Bergensbunad? Hun har sognebunad med palestinaskjerf forkle.
M.H85 Skrevet 18. mai #10843 Skrevet 18. mai Andrea59 skrev (13 timer siden): KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro? For er ekstremt redigert bilde. Hånden hans ser gedigen ut. Og ansiktet dems er jo forvridd der de kysser.🙈 9
Whitesnake69 Skrevet 18. mai #10844 Skrevet 18. mai Såg hun spiste softis på 17 Mai. Ble litt overrasket over at hun faktiskt kunne tillate seg det mtp at unga ikke fikk noe snop i påskeegget sitt. Men er jo forskjell på folk og folk.. 21
Margit777 Skrevet 18. mai #10845 Skrevet 18. mai Andrea59 skrev (13 timer siden): KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro? Håper ikke han har de monster hendene 😁 Ser hun har juksa med midja si som Caroline gjorde 😆 9
Hatsumomo Skrevet 18. mai #10846 Skrevet 18. mai For et snodig bilde. Hendene hans er jo svære pailabber og hennes digre hånd på ansiktet hans gjør jo hodet hans veldig lite. Klart jukset på bildet ja. Rart å ikke ha sett det før hun la det ut, og at hun lar det bli stående hvis noen har påpekt det. 8
Doris Becker Skrevet 18. mai #10847 Skrevet 18. mai Margit777 skrev (2 minutter siden): Håper ikke han har de monster hendene 😁 Ser hun har juksa med midja si som Caroline gjorde 😆 Så flaut. Kvinne på snart 40. Med barn. Som liksom skal front en sunn livsstil. 🤑🤮 15 2
blåbærpai Skrevet 18. mai #10848 Skrevet 18. mai Hatsumomo skrev (23 minutter siden): For et snodig bilde. Hendene hans er jo svære pailabber og hennes digre hånd på ansiktet hans gjør jo hodet hans veldig lite. Klart jukset på bildet ja. Rart å ikke ha sett det før hun la det ut, og at hun lar det bli stående hvis noen har påpekt det. Har vel sittet med bobler i glasset et par timer før hun redigerte og la det ut.. 12 2
Doris Becker Skrevet 18. mai #10850 Skrevet 18. mai baremeg007 skrev (8 minutter siden): Det er ikke bare flaut. Det er ikke friskt. Jeg tror veldig mange av denne typen influensere lider av spiseforstyrrelser. Og de som benekter det sterkest tror jeg er sykest. Farlige forbilder, som påvrirker andre sårbare kvinner i målgruppen, slik de også påvirker hverandre. Det er en syk bransje. Skulle vært forbudt! 19 13
Andrea59 Skrevet 18. mai #10851 Skrevet 18. mai Hatsumomo skrev (1 time siden): For et snodig bilde. Hendene hans er jo svære pailabber og hennes digre hånd på ansiktet hans gjør jo hodet hans veldig lite. Klart jukset på bildet ja. Rart å ikke ha sett det før hun la det ut, og at hun lar det bli stående hvis noen har påpekt det. Ja, det springer en jo i øynene - var det aller første jeg så… 3
Axa Skrevet 18. mai #10852 Skrevet 18. mai Doris Becker skrev (6 minutter siden): Det er ikke bare flaut. Det er ikke friskt. Jeg tror veldig mange av denne typen influensere lider av spiseforstyrrelser. Og de som benekter det sterkest tror jeg er sykest. Farlige forbilder, som påvrirker andre sårbare kvinner i målgruppen, slik de også påvirker hverandre. Det er en syk bransje. Skulle vært forbudt! Har vi noen gang sett at hun spiser? 1
M.H85 Skrevet 18. mai #10853 Skrevet 18. mai Whitesnake69 skrev (1 time siden): Såg hun spiste softis på 17 Mai. Ble litt overrasket over at hun faktiskt kunne tillate seg det mtp at unga ikke fikk noe snop i påskeegget sitt. Men er jo forskjell på folk og folk.. Det var garantert sønnen sin😉 Hun spiser nok ikke sånt usunt😅 1
Hatsumomo Skrevet 18. mai #10854 Skrevet 18. mai (endret) Det er rart å gjøre det når man vet at folk kan se det så lett når det retusjeres, de er jo klar over at folk vil zoome inn og granske et bilde som ser rart ut. Det er jo krav nå om at bilder fra bedrifter som reklameres for på sosiale medier må inneholde et merke om at de er retusjerte. Vi kan håpe det også kommer for influensere. Endret 18. mai av Hatsumomo 7
Doris Becker Skrevet 18. mai #10855 Skrevet 18. mai Axa skrev (40 minutter siden): Har vi noen gang sett at hun spiser? Jeg har aldri sett på hennes kanaler, har ingen sosiale medier, og aldri søkt de opp faktisk. Men har lest intervjuer i media, og lest noen bloggposter, som jeg synes inneholder mange røde flagg. Etter hva jeg forstår snakker hun mye om mat, og kropp og vekt. Mye fokus på dette, også ved vinkling av bilder, og retusjering, tynn kropp(rødt flagg) . Opptatt av å belære andre om sunt kosthold(rødt flagg), opptatt av å ironisere og nedsnakke egen kropp, samtidig som hun liksom skal fronte en "bryr meg ikke" holdning(rødt flagg), høylydt kritisk til andre influensere som har usunt kroppsfokus, eller kroppsfiksert bransje, men ser ikke bjelken i eget øye(rødt flagg). Og hun drikker mye alkohol, som er nok et rødt flagg. 7 2
M.H85 Skrevet 18. mai #10856 Skrevet 18. mai Doris Becker skrev (5 timer siden): Jeg har aldri sett på hennes kanaler, har ingen sosiale medier, og aldri søkt de opp faktisk. Men har lest intervjuer i media, og lest noen bloggposter, som jeg synes inneholder mange røde flagg. Etter hva jeg forstår snakker hun mye om mat, og kropp og vekt. Mye fokus på dette, også ved vinkling av bilder, og retusjering, tynn kropp(rødt flagg) . Opptatt av å belære andre om sunt kosthold(rødt flagg), opptatt av å ironisere og nedsnakke egen kropp, samtidig som hun liksom skal fronte en "bryr meg ikke" holdning(rødt flagg), høylydt kritisk til andre influensere som har usunt kroppsfokus, eller kroppsfiksert bransje, men ser ikke bjelken i eget øye(rødt flagg). Og hun drikker mye alkohol, som er nok et rødt flagg. For å ikke glemme en "fortid" der hun virkelig angrep damer som var opptatt av utseende, eller fokuserte på utseende. Hun "hatet" alt som ikke var naturlig av både utseende og kropp. Sto jo å skrek ut mot Sophie Elise på Vixen..... Nå er hun selv blitt dronningen av redigering,kropp og utseende fokus. Litt flaut,veldig flaut... 19 1 13
cerruti Skrevet 19. mai #10857 Skrevet 19. mai Doris Becker skrev (23 timer siden): Opptatt av å belære andre Er vel henne i et nøtteskall. 5
Gjest pop up bruker Skrevet 19. mai #10858 Skrevet 19. mai Andrea59 skrev (På 17.5.2025 den 23.53): KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro? Helt klart redigert, hvis han ikke mot formodning har en medfødt deformert hånd så klart. Hun har nok dratt midjen oppover, og siden han har hånden sin der vil den også bli ekstra bred. Det her er ikke bare vid-vinkel, men må være aktiv redigering slik som CBE drev med
mammams Skrevet 20. mai #10859 Skrevet 20. mai Fru Johansens story på IG!! 👏👏👏 Selge privatlivet sitt for rene penger, skammelig! 14 4
Klump Skrevet 20. mai #10860 Skrevet 20. mai pop up bruker skrev (På 19.5.2025 den 17.52): Helt klart redigert, hvis han ikke mot formodning har en medfødt deformert hånd så klart. Hun har nok dratt midjen oppover, og siden han har hånden sin der vil den også bli ekstra bred. Det her er ikke bare vid-vinkel, men må være aktiv redigering slik som CBE drev med Han har ingen deformert hånd så dette er helt klart redigert 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå