Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Andrea59 skrev (12 timer siden):

KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro?

F7E5C9C5-B8F2-4C09-940E-024784303CA6.jpeg

Lol rart hun ikke så at hånden hans ble like stort som hode før hun postet .. flaut 😅

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tough cookie skrev (47 minutter siden):

Det var merkelig at hun ikke så hvordan hånden hans så ut, før hun la ut bildet. Hva slags drakt er det Kristin har på seg?

Bruker ikke hun vanligvis Bergensbunad? 

Hun har sognebunad med palestinaskjerf forkle.

Skrevet
Andrea59 skrev (13 timer siden):

KG’s insta, altså…den hånden til Livets Mann - er ikke den litt…rar? Forvrengt i litt redigering, tro?

For er ekstremt redigert bilde. Hånden hans ser gedigen ut. Og ansiktet dems er jo forvridd der de kysser.🙈

• Liker 9
Skrevet

Såg hun spiste softis på 17 Mai. Ble litt overrasket over at hun faktiskt kunne tillate seg det mtp at unga ikke fikk noe snop i påskeegget sitt. Men er jo forskjell på folk og folk.. 

• Liker 21
Skrevet
Andrea59 skrev (13 timer siden):

Håper ikke han har de monster hendene 😁 Ser hun har juksa med midja si som Caroline gjorde 😆

• Liker 9
Skrevet

For et snodig bilde.

Hendene hans er jo svære pailabber og hennes digre hånd på ansiktet hans gjør jo hodet hans veldig lite. 
Klart jukset på bildet ja.

Rart å ikke ha sett det før hun la det ut, og at hun lar det bli stående hvis noen har påpekt det.

• Liker 8
Skrevet
Margit777 skrev (2 minutter siden):

Håper ikke han har de monster hendene 😁 Ser hun har juksa med midja si som Caroline gjorde 😆

Så flaut. Kvinne på snart 40. Med barn. Som liksom skal front en sunn livsstil. 🤑🤮

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (23 minutter siden):

For et snodig bilde.

Hendene hans er jo svære pailabber og hennes digre hånd på ansiktet hans gjør jo hodet hans veldig lite. 

Rart å ikke ha sett det før hun la det ut, og at hun lar det bli stående hvis noen har påpekt det.

Har vel sittet med bobler i glasset et par timer før hun redigerte og la det ut.. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (8 minutter siden):

IMG_2774.jpeg

Det er ikke bare flaut. Det er ikke friskt. Jeg tror veldig mange av denne typen influensere lider av spiseforstyrrelser. Og de som benekter det sterkest tror jeg er sykest. Farlige forbilder, som påvrirker andre sårbare kvinner i  målgruppen, slik de også påvirker hverandre. Det er en syk bransje. Skulle vært forbudt!

• Liker 19
  • Nyttig 13
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

For et snodig bilde.

Ja, det springer en jo i øynene - var det aller første jeg så…

• Liker 3
Skrevet
Doris Becker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke bare flaut. Det er ikke friskt. Jeg tror veldig mange av denne typen influensere lider av spiseforstyrrelser. Og de som benekter det sterkest tror jeg er sykest. Farlige forbilder, som påvrirker andre sårbare kvinner i  målgruppen, slik de også påvirker hverandre. Det er en syk bransje. Skulle vært forbudt!

Har vi noen gang sett at hun spiser?

• Liker 1
Skrevet
Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Såg hun spiste softis på 17 Mai. Ble litt overrasket over at hun faktiskt kunne tillate seg det mtp at unga ikke fikk noe snop i påskeegget sitt. Men er jo forskjell på folk og folk.. 

Det var garantert sønnen sin😉 Hun spiser nok ikke sånt usunt😅

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er rart å gjøre det når man vet at folk kan se det så lett når det retusjeres, de er jo klar over at folk vil zoome inn og granske et bilde som ser rart ut.

Det er jo krav nå om at bilder fra bedrifter som reklameres for på sosiale medier må inneholde et merke om at de er retusjerte.

Vi kan håpe det også kommer for influensere.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Skrevet
Axa skrev (40 minutter siden):

Har vi noen gang sett at hun spiser?

Jeg har aldri sett på hennes kanaler, har ingen sosiale medier, og aldri søkt de opp faktisk. Men har lest intervjuer i media, og lest noen bloggposter, som jeg synes inneholder mange røde flagg. Etter hva jeg forstår snakker hun mye om mat, og kropp og vekt. Mye fokus på dette, også ved vinkling av bilder, og retusjering, tynn kropp(rødt flagg) . Opptatt av å belære andre om sunt kosthold(rødt flagg), opptatt av å ironisere og nedsnakke egen kropp, samtidig som hun liksom skal fronte en "bryr meg ikke" holdning(rødt flagg), høylydt kritisk til andre influensere som har usunt kroppsfokus, eller kroppsfiksert bransje, men ser ikke bjelken i eget øye(rødt flagg).  Og hun drikker mye alkohol, som er nok et rødt flagg.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Doris Becker skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri sett på hennes kanaler, har ingen sosiale medier, og aldri søkt de opp faktisk. Men har lest intervjuer i media, og lest noen bloggposter, som jeg synes inneholder mange røde flagg. Etter hva jeg forstår snakker hun mye om mat, og kropp og vekt. Mye fokus på dette, også ved vinkling av bilder, og retusjering, tynn kropp(rødt flagg) . Opptatt av å belære andre om sunt kosthold(rødt flagg), opptatt av å ironisere og nedsnakke egen kropp, samtidig som hun liksom skal fronte en "bryr meg ikke" holdning(rødt flagg), høylydt kritisk til andre influensere som har usunt kroppsfokus, eller kroppsfiksert bransje, men ser ikke bjelken i eget øye(rødt flagg).  Og hun drikker mye alkohol, som er nok et rødt flagg.

For å ikke glemme en "fortid" der hun virkelig angrep damer som var opptatt av utseende, eller fokuserte på utseende.  Hun "hatet" alt som ikke var naturlig av både utseende og kropp. Sto jo å skrek ut mot Sophie Elise på Vixen..... 

Nå er hun selv blitt dronningen av redigering,kropp og utseende fokus.

Litt flaut,veldig flaut...

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Doris Becker skrev (23 timer siden):

Opptatt av å belære andre

Er vel henne i et nøtteskall. 

• Liker 5
Gjest pop up bruker
Skrevet
Andrea59 skrev (På 17.5.2025 den 23.53):

Helt klart redigert, hvis han ikke mot formodning har en medfødt deformert hånd så klart. Hun har nok dratt midjen oppover, og siden han har hånden sin der vil den også bli ekstra bred. Det her er ikke bare vid-vinkel, men må være aktiv redigering slik som CBE drev med 

Skrevet

Fru Johansens story på IG!! 👏👏👏 Selge privatlivet sitt for rene penger, skammelig! 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
pop up bruker skrev (På 19.5.2025 den 17.52):

Helt klart redigert, hvis han ikke mot formodning har en medfødt deformert hånd så klart. Hun har nok dratt midjen oppover, og siden han har hånden sin der vil den også bli ekstra bred. Det her er ikke bare vid-vinkel, men må være aktiv redigering slik som CBE drev med 

Han har ingen deformert hånd så dette er helt klart redigert

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...