Janne1975 Skrevet 21. april #10521 Skrevet 21. april M.H85 skrev (2 minutter siden): Etter 5 uker barnefri, og da ca 5 dager påske med barn så gleder hun seg såååååå utrolig mye til alle barna drar til den ene andre foresatte. Dette sitter hun å prater høyt om. At hun har funnet seg en fyr med 3 kids er nok et dårlig valg når den største gleden er å sende barna til den andre foresatte etter 5 dager når du i forkant har hatt nesten 5 uker fri😬 Kristin passer som helgemamma til sitt barn og definitivt en dame som burde valgt en barnløs mann. Er det mulig?? Sitte prate slikt. Et hån nesten mot andre som har har unger 100%. Hva om barnet hennes ikke hadde en tilstedeværende far eller bonusungene ikke hadde en frisk mor. Herregud hun takler ikke en påske en gang med barn hun😱 Gleder seg såååå sykt til de er ute av huset sier hun.👏😱 M.H85 skrev (3 minutter siden): Etter 5 uker barnefri, og da ca 5 dager påske med barn så gleder hun seg såååååå utrolig mye til alle barna drar til den ene andre foresatte. Dette sitter hun å prater høyt om. At hun har funnet seg en fyr med 3 kids er nok et dårlig valg når den største gleden er å sende barna til den andre foresatte etter 5 dager når du i forkant har hatt nesten 5 uker fri😬 Kristin passer som helgemamma til sitt barn og definitivt en dame som burde valgt en barnløs mann. Er det mulig?? Sitte prate slikt. Et hån nesten mot andre som har har unger 100%. Hva om barnet hennes ikke hadde en tilstedeværende far eller bonusungene ikke hadde en frisk mor. Herregud hun takler ikke en påske en gang med barn hun😱 Gleder seg såååå sykt til de er ute av huset sier hun.👏😱 Det er bare trist. Relasjonen blir tilsvarende uten at man kan utdype så mye mer her… 7 6
Justlooking Skrevet 22. april #10522 Skrevet 22. april M.H85 skrev (46 minutter siden): Jo 5 dager ca, etter 5 uker barnefri🙄 Skjønner ikke at den trebarnskjæresten falt for dette om at barnefri er det beste også har han i tillegg som det sies lånt henne mange millioner for å hjelpe henne økonomisk …. 7 4
Sassya Skrevet 22. april #10523 Skrevet 22. april Han har fått livets vaskehjelp i hus han nå. Sikkert greit med fagfolk i huset 😅 3 2
Hønemoor Skrevet 22. april #10524 Skrevet 22. april Hadde jeg hatt en samboer som gjentatte ganger hadde snakket høyt om at hun gledet seg til barnefri hadde jeg mistet følelsene på flekken. Kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mor som har så lite omsorg for eget barn. Jeg hadde nok blitt bekymret for at hun skulle være rundt mine egne barn og, virker til å ha narsissiske trekk. For meg hadde det viktigste vært å funnet en dame som aktivt deltar i felles aktiviteter med ungene, viser interesse og gleder seg til ungene skal være med oss og helst skulle hatt dem der hele tiden. Blir faktisk oppriktig sjokkert over at hun sier disse tingene. Hadde jeg vært eksen hennes hadde jeg definitivt tatt opp kampen for hovedomsorgen. 16 5
Hønemor133 Skrevet 22. april #10525 Skrevet 22. april Det fremstår som et paradoks når en influencer, som har gjort det til sitt levebrød å dele innhold fra eget liv i offentlige kanaler, samtidig signaliserer at det ikke er ønskelig med kommentarer eller meninger knyttet til det som publiseres – særlig når tilbakemeldingene ikke utelukkende er positive. Når man velger å eksponere store deler av hverdagen sin og uttrykker seg tydelig om ulike temaer, må det påregnes at publikum vil ha ulike oppfatninger, og at enkelte ytringer kan være kritiske. Kommentaren fra følgeren fremstår ikke som spesielt krenkende eller usaklig. Influenceren har blant annet delt at hun reiste alene til London, eksempelvis dokumentert at resten av familien har vært i svømmehallen, mens hun sitter i bilen og filmer seg selv. Det uttrykkes ofte på kanalen at hun egentlig ikke liker å være med på diverse aktiviteter. Selv om hun ikke eksponerer barna gjennom video, gir det hyppige innholdet hun legger ut, en god pekepinn på hvordan dagene hennes tilbringes. Det er derfor ikke helt urimelig at enkelte reflekterer over hvorvidt denne livsstilen er forenlig med foreldrerollen. Det er selvsagt legitimt å uttrykke at man ser frem til barnehageåpning og verdsetter egentid, men når slike utsagn kombineres med omfattende deling av eget fravær fra barneomsorg, kan det for noen oppleves som distanse eller ambivalens i foreldrerollen. 24 4
Really Skrevet 22. april #10526 Skrevet 22. april Jeg blokkerer, etter å ha fulgt henne 1 uke eller 2. Dette støtter ikke jeg. Hun er en dårlig mor og må skamme seg 😡 7 2
Sansa20 Skrevet 22. april #10527 Skrevet 22. april Really skrev (5 timer siden): Jeg blokkerer, etter å ha fulgt henne 1 uke eller 2. Dette støtter ikke jeg. Hun er en dårlig mor og må skamme seg 😡 Hun er ikke dårlig mor. 1
Snublefot62 Skrevet 22. april #10528 Skrevet 22. april Sansa20 skrev (4 minutter siden): Hun er ikke dårlig mor. I følge deg. 5 7
Really Skrevet 22. april #10529 Skrevet 22. april Sansa20 skrev (7 minutter siden): Hun er ikke dårlig mor. Jo visst søren er hun det. 8 10
Moongirl Skrevet 22. april #10530 Skrevet 22. april Hun er en dårlig mor, ja. Absolutt. Kun opptatt av seg selv. 5 1 16
M.H85 Skrevet 22. april #10531 Skrevet 22. april Sansa20 skrev (2 timer siden): Hun er ikke dårlig mor. Du vil jo aldri forstå det som har støttet henne gjennom tidene her inne🙈 Deg om det,men sannheten er en annen. Hvis du bare har 1 barn ,iallefall da burde du bruke mye mer tid på barnet ,men du velger å prioritere deg selv konstant, og jubler nærmest av glede når barnehagen åpner etter 5 dagers påskestengt, når DU i tillegg har hatt ca 5 uker fri fra ditt eneste barn rett før?! Det er ikke normalt. Da er du ikke er særlig god mor. Hadde Kristin vært syk eller noe hadde det vært noe helt annet,men antar hun er frisk som en fisk, det må du jo være når du en uke drar til London eller rydder og spretter i timesvis hjemme. Det virker som alt er kjekkere enn å ha barn. I går satt hun jo å jublet over at påsken var ferdig, det var skikkelig krise og måtte gå oppi barn i 5 dager. Ikke normalt å si! Ikke har hun mange barn heller eller barn med spesielle behov som ei skrev her, hun har i følge henne selv en enkel, rolig og herlig gutt. Så jo hun er en dårlig mor. Du forguder jo henne,det er litt rart synes du ikke?....😅men det er jo opp deg for all del. 20 19
YNWA_1 Skrevet 22. april #10532 Skrevet 22. april Hun kommer ikke unna med at hun helst vil være alene eller kun sammen med "livets mann". Dette må selvsagt deles med tusenvis av mennesker på sosiale medier. Jeg kan ikke fatte og begripe hva "heiagjengen" tenker på som støtter opp om dette. Stakkars barnet og bonusbarna som blir eksponert på den måten her. Det får meg dessverre til å tenke på en annen influenser som er tydelig irritert på babyen sin for at h*n ikke spiser sånn som mora vil. Og dette må også gud og hvermann få vite.. Får så vondt av barna her. Det er bare trist. 25 7
Stargaze Skrevet 22. april #10533 Skrevet 22. april Moongirl skrev (3 timer siden): Hun er en dårlig mor, ja. Absolutt. Kun opptatt av seg selv. Enig, og det viser hun for «hele verden». Hun er ikke opptatt av barn, kun opptatt av selv. Hvordan en trebarnsfar kunne finne på det der kan man jo bare lure på. 22
Sol Rampelyset Skrevet 22. april #10534 Skrevet 22. april Tråden er ryddet for persondebatt. Husk at moren til stebarna til Kristin ikke er en offentlig person. Sol, admin. 5
M.H85 Skrevet 23. april #10536 Skrevet 23. april Stargaze skrev (17 timer siden): Enig, og det viser hun for «hele verden». Hun er ikke opptatt av barn, kun opptatt av selv. Hvordan en trebarnsfar kunne finne på det der kan man jo bare lure på. Om hun trødde på flisene før de har tørket?? Bare fordi hun MÅ snakke i tlf of filme. Skikkelig krise på et bad om noe blir ødelagt mtp lekkasje 😱 Hadde jeg vært livets mann hadde jeg virkelig blitt irritert,jaffal når hun da må filme etterpå også. Hun syntes det var mest morro visst. At han ikke blir lei av å høre på den kråke stemmen som snakker konstant i tlf også mens de prater sammen. 22
Populært innlegg Irja Skrevet 23. april Populært innlegg #10537 Skrevet 23. april Hvis du gleder deg til å levere barnet ditt i barnehagen etter fem (?) stengte dager, etter å ha hatt fem uker uten.. da holder man kjeft om det. Det er trist og ikke normalt, men vær så snill da Kristin. For sønnen din sin skyld, ikke si det høyt! Hjerteskjærende. 19 33
Sansa20 Skrevet 23. april #10538 Skrevet 23. april M.H85 skrev (1 time siden): Om hun trødde på flisene før de har tørket?? Bare fordi hun MÅ snakke i tlf of filme. Skikkelig krise på et bad om noe blir ødelagt mtp lekkasje 😱 Hadde jeg vært livets mann hadde jeg virkelig blitt irritert,jaffal når hun da må filme etterpå også. Hun syntes det var mest morro visst. At han ikke blir lei av å høre på den kråke stemmen som snakker konstant i tlf også mens de prater sammen. Det gikk da veldig fint, som dem håndverkere sa.
Doris Becker Skrevet 23. april #10539 Skrevet 23. april (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 6 5
Moongirl Skrevet 23. april #10540 Skrevet 23. april (endret) Sansa20 skrev (3 timer siden): Det gikk da veldig fint, som dem håndverkere sa. Og hvis det ikke hadde gjort det??Tåpelig dame! Endret 23. april av Moongirl 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå