Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

SH# skrev (3 minutter siden):

Jeg tok en opprydding og blokkerte alle influensere som jeg har fulgt, som jeg nå  synes er helt blåste og har tomt innhold. De som har ett skikkelig innhold beholder jeg, og jeg unner de inntektene for jobben de gjør.  Anbefaler alle andre å gjøre det samme   

Jeg følger ikke en eneste influenser, det kan for såvidt også anbefales. 

Endret av 17.11
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.11 skrev (17 timer siden):

Jeg har egentlig ikke vært innom KG siden den gangen hun var sinnablogger, så jeg ble nysgjerrig og sjekket Snapchat. Sitter igjen med inntrykket av at dette er veldig, veldig mye. Hun har ekstremt lange monologer i stories på snap, jeg har aldri sett maken (men innser at jeg ikke er helt inne i hva influensere legger ut på snap). Jeg hadde aldri klart å følge dette innholdet daglig. Det er bare hun som filmer at hun rydder noe, for så å prate i en evighet om gudene vet hva av meningsløst prat. Og hvorfor syns folk det er interessant å se at noen vasker et toalettrom? Tror det holder for meg, dette trenger jeg ikke mer av. 

Er enig med deg. Det å gjøre ting samtidig som de prater gjør de bare fordi formidlingen tar lenger tid å komme fram til enn hvis de skulle sittet i ro og konsentrert seg om å prate. Dvs snappene blir lengre, og de får klemt inn mye mer reklame. Penger. Ser bakevlogger Anne Brith er veldig fæl på dette. Hun bruker jo (pga reklama og det faktum at hun prater veldig sakte) flere minutter på å fullføre ei setning ofte.

Får veldig vondt av barnet her, for det får aldri fri fra å bli eksponert. Er det ikke hos mor, så er far også populær vlogger. Ikke engang hos den blå bestemora slipper han unna mobilkameraet og det å bli lagt ut på nett. At de ikke viser ansikt har lite å si, og det er jeg ganske sikker på at alle disse "sensurerer ansiktet"-barna kommer til å være enig med meg i når de blir voksne. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (1 time siden):

Det er få barn i Norge som er like mye eksponert som sønnen til Kristin Gjelsvik.

Og hva er greia med å si at gutter er mest "pappa" gutter? Ærligtalt er ikke det litt 1960 tallet? Pappa fisker med sønnen. Mamma lager mat på kjøkken med datteren. Hadde jeg vært borte fra min sønn 3 uker hadde jeg vært desperat få han hjem. Tydeligvis ikke hos Kristin,  for gutter er jo "pappa" gutter..  Hun kan jo ikke påstå slikt , mange gutter er mamma gutter....yesses. Hun vet best. Flott det.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Og hva er greia med å si at gutter er mest "pappa" gutter? Ærligtalt er ikke det litt 1960 tallet? Pappa fisker med sønnen. Mamma lager mat på kjøkken med datteren. Hadde jeg vært borte fra min sønn 3 uker hadde jeg vært desperat få han hjem. Tydeligvis ikke hos Kristin,  for gutter er jo "pappa" gutter..  Hun kan jo ikke påstå slikt , mange gutter er mamma gutter....yesses. Hun vet best. Flott det.

Har hun ennå ikke fått han hjem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (13 timer siden):

Men det er jo nettopp dette hun lever av?

Altså å sitte å glo på seg selv via telefonen mens hun påstår, synser og mener ting helt uten faglig backing, for så å publisere det på egne plattformer hvor hun har rollen som guru og er ganske trygg på at hun slipper å svare for seg dersom noen skulle være uenige? Og hvis noen skulle mene noe annet, så er de vel bare haters uansett? Livet som influencer, assa. 

Og ja: Uttalelsen hennes er helt på trynet. Jeg forstår ikke hvorfor hun skal uttale seg om så mye og gi «ekspertråd» på ting hun har null faglig kompetanse om. Hadde hun bare holdt seg til å gi råd om interiør og influensing, for det har hun i alle fall opparbeidet seg en erfaringsbasert kompetanse i. For ikke å snakke om personlige økonomiproblemer, for det har hun jo mer realkompetanse i enn de fleste. Men neida, det skal gis råd om alt fra ernæring, økonomi, regnskapsføring, og et vidt spekter psykologiske og  sosiologiske problemstillinger som hun ikke har mer enn en Dagbladet-artikkels dybde av kunnskap om.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (10 timer siden):

Har hun ennå ikke fått han hjem? 

Det er veldig tydelig i hennes kanaler hva som er viktig: metime, metime, metime…vin og kos.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden var hun og eksen på god kveld Norge, og der så hun at hun aldri ønsket seg unger, for det passet ikke henne...... hun hadde nok helt rett.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (2 timer siden):

For mange år siden var hun og eksen på god kveld Norge, og der så hun at hun aldri ønsket seg unger, for det passet ikke henne...... hun hadde nok helt rett.

Ja da passer det nok være mor + stemor til en haug med kids.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (9 timer siden):

For mange år siden satt hun også på tv og sa at hun hadde ett sinneproblem og hadde slått eksen! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleneferie på trappene nå. Neste gang barnet er hos far. Fire dager. Har hun ikke akkurat flyttet sammen med livets mann da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (3 minutter siden):

Aleneferie på trappene nå. Neste gang barnet er hos far. Fire dager. Har hun ikke akkurat flyttet sammen med livets mann da. 

De har et noe utradisjonelt samboerskap.  Hun har hatt barnefri 4 uker(?) ,hun er ofte borte på arrangementer osv. Bor ikke disse voksne sammen med en haug med kids? Hvorfor trenger de så mye alenetid. Aleneferie  alltid... Hva med en hyggelig ferie med hele gjengen? Tenk så gøy for de små. Veldig merkelig bo "felleskap" dette 😅🙈 Eneste hun tenker på er jo alenetid....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (21 minutter siden):

De har et noe utradisjonelt samboerskap.  Hun har hatt barnefri 4 uker(?) ,hun er ofte borte på arrangementer osv. Bor ikke disse voksne sammen med en haug med kids? Hvorfor trenger de så mye alenetid. Aleneferie  alltid... Hva med en hyggelig ferie med hele gjengen? Tenk så gøy for de små. Veldig merkelig bo "felleskap" dette 😅🙈 Eneste hun tenker på er jo alenetid....

Vært borte i fire 4 uker😳 Og det første hun tenker på er aleneferie…. Hvorfor ikke reise på tur med mini i fire dager og kose seg med han? Skjønner ingen ting av dette, men det trenger jeg heldigvis ikke skjønne meg på heller og glad er jeg for det😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 minutt siden):

Vært borte i fire 4 uker😳 Og det første hun tenker på er aleneferie…. Hvorfor ikke reise på tur med mini i fire dager og kose seg med han? Skjønner ingen ting av dette, men det trenger jeg heldigvis ikke skjønne meg på heller og glad er jeg for det😁

🤣 enig,men vi har lov å kommentere...hun deler jo dette for hele Norge. Hadde jeg hatt barnefri så lenge hadde jeg tatt med barnet på ferie,ikke dratt alene.  Jeg har heller ikke behov for aleneferie uten min kjære, men det har hun etter å ha bodd med livets beste mann i hva? 2 måneder? Jeje 😅🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tigerfrue skrev (10 timer siden):

Enig. Hun snakker om at eksponering av barn er fy-fy, men deler gladelig at hun egentlig helst vil være uten han (ref. det konstante behovet for aleneferie, til tross for at ungen har vært hos faren i evigheter). Sjeldent jeg sier noe sånn, men kanskje i dette tilfellet bør han bo hos far? Så kan hun slippe «byrden». Får helt vondt av den lille kroppen som faktisk blir eksponert på aller sårest vist som er at din egen mor sier til hele Norge at hun har så sterkt behov for konstant egentid. Jeg hadde hvertfall som datter blitt utrolig knust av å lese det. Dennis og dama virker jo faktisk til å like og feriere med sønnen. Hun har jo og sagt at hun aldri ville ha barn, og det lyser vel egentlig gjennom at hun burde si han fra seg og…

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (43 minutter siden):

Enig. Hun snakker om at eksponering av barn er fy-fy, men deler gladelig at hun egentlig helst vil være uten han (ref. det konstante behovet for aleneferie, til tross for at ungen har vært hos faren i evigheter). Sjeldent jeg sier noe sånn, men kanskje i dette tilfellet bør han bo hos far? Så kan hun slippe «byrden». Får helt vondt av den lille kroppen som faktisk blir eksponert på aller sårest vist som er at din egen mor sier til hele Norge at hun har så sterkt behov for konstant egentid. Jeg hadde hvertfall som datter blitt utrolig knust av å lese det. Dennis og dama virker jo faktisk til å like og feriere med sønnen. Hun har jo og sagt at hun aldri ville ha barn, og det lyser vel egentlig gjennom at hun burde si han fra seg og…

Dennis og kjæresten lyser gode foreldre ☺️ Jeg er enig i det du skriver at det er meget merkelig å ha så ekstremt behov for å være alene uten barn. Og hvorfor  flytter man da sammen med en mann som har mange barn i tillegg? Altså for all del,jeg hadde nok ikke selv ønsket bo med en person som hadde mange barn, fordi jeg har mange barn selv og vet mine begrensninger. Det er fair enough ,vi er alle ulike,men hun har jo valgt dette familielivet, samtidig som barnet hennes er hos faren sin hele tiden ,og hun har valgt en mann med mange barn. Da burde hun heller valgt en barnløs mann da, for hun ser jo ut til å knapt ha sitt eget barn. Dette deler hun med hele Norge hun  tyter alltid om det med alenetid og gud så deilig det er. Husker også hun sa i mange intervjuer at barn det skulle hun ALDRI ha...😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 minutter siden):

Dennis og kjæresten lyser gode foreldre ☺️ Jeg er enig i det du skriver at det er meget merkelig å ha så ekstremt behov for å være alene uten barn. Og hvorfor  flytter man da sammen med en mann som har mange barn i tillegg? Altså for all del,jeg hadde nok ikke selv ønsket bo med en person som hadde mange barn, fordi jeg har mange barn selv og vet mine begrensninger. Det er fair enough ,vi er alle ulike,men hun har jo valgt dette familielivet, samtidig som barnet hennes er hos faren sin hele tiden ,og hun har valgt en mann med mange barn. Da burde hun heller valgt en barnløs mann da, for hun ser jo ut til å knapt ha sitt eget barn. Dette deler hun med hele Norge hun  tyter alltid om det med alenetid og gud så deilig det er. Husker også hun sa i mange intervjuer at barn det skulle hun ALDRI ha...😬

Måtte vel få hjelp med økonomien da🤷🏻‍♀️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...