Tough cookie Skrevet tirsdag kl 07:30 #9821 Del Skrevet tirsdag kl 07:30 (endret) Kristin har ikke (så vidt vi vet) vært sammen med og bodd med en mann som har barn fra før av, så her må hun trø litt varsomt. Det er mange å ta hensyn til, og selv om "livets mann" aksepterer det nå fordi han er nyforelsket, er det ikke sikkert alt blir tatt like godt imot når hverdagen med dine og mine barn begynner. Endret tirsdag kl 12:53 av Tough cookie 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet tirsdag kl 11:56 #9822 Del Skrevet tirsdag kl 11:56 Frk nysgjerrig skrev (6 timer siden): Hadde jeg vært mor til disse barna hadde jeg både blitt oppgitt,lei meg og helt sikkert litt sint på barnas vegne. Hvis han godtar dette så er han ikke mye til mann. Ja,i et samboerskap må man samarbeide og kompromisere på enkelte ting, men dette er total overkjøring fra Kristins side. Virker ikke som hun tenker på barna i det hele tatt Hun er jo uansett bare et eneste stort meg, meg, meg. Han burde absolutt ikke tillate henne å holde på sånn som hun gjør. Men hadde hun hatt vett i skallen hadde hun vært bittelitt ydmyk i den brutale overgangen han og hans barn opplever ved at hun og sønnen flytter inn. Hun er en kjempeegoist.. 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet onsdag kl 00:29 #9823 Del Skrevet onsdag kl 00:29 Stargaze skrev (12 timer siden): Hun er jo uansett bare et eneste stort meg, meg, meg. Han burde absolutt ikke tillate henne å holde på sånn som hun gjør. Men hadde hun hatt vett i skallen hadde hun vært bittelitt ydmyk i den brutale overgangen han og hans barn opplever ved at hun og sønnen flytter inn. Hun er en kjempeegoist.. Nå får koppene til typen gjennomgå.For ikke å snakke om kjøleskapet.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet onsdag kl 00:35 #9824 Del Skrevet onsdag kl 00:35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet onsdag kl 01:15 #9825 Del Skrevet onsdag kl 01:15 Og syltetøyet til kidsa ble svartelistet og kastet uten at noen fikk si noe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet onsdag kl 01:37 #9826 Del Skrevet onsdag kl 01:37 (endret) Hun må jo synes gubben og kidsa hans er noen griser siden hun må desinfisere huset nå når hun og sønnen skal bo der. Endret onsdag kl 01:41 av Sparkel 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet onsdag kl 05:06 #9827 Del Skrevet onsdag kl 05:06 Kjøleskap (plus dokumentasjonen av rengjøring/rydding av det): jeg ser absolitt null sjanse for at ikke det har irritert noen av dem som bodde der fra før. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet onsdag kl 07:10 #9828 Del Skrevet onsdag kl 07:10 (endret) Sikkert kult for barna hans at stemor bretter ut rotet deres for hele verden på internett. Endret 4 timer siden av RandiO 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 07:16 #9829 Del Skrevet onsdag kl 07:16 RandiO skrev (2 minutter siden): Sikkert kult for barna at stemor bretter ut rotet deres for hele verden på internett. Barn kan synes det er "kult". Å være "kjendis". De ser ikke farene ved å utlevere denne type informasjon, og hva det kan føre til av mental belastning, men også faren for at kriminelle eller stalkere kan utnytte det. Her hadde jeg som mor til barna reagert kraftig på fars naivitet. En ting er å bli sammen med en influenser, men det å å la influenseren benytte deg og barna som content, hjemmet deres, deres private sfære, det er grenseoverskridende og veldig ugreit. Noen må sett ned foten på vegne av barna! 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 07:20 #9830 Del Skrevet onsdag kl 07:20 RandiO skrev (4 minutter siden): Sikkert kult for barna at stemor bretter ut rotet deres for hele verden på internett. Typisk eksponering i nære relasjoner som influensere selv er helt blinde ovenfor. Det er ikke eksponering når en ikke viser ansikt tenker de, samtidig som de bretter ut ganske mange private detaljer om hjemmet deres, familieliv, følelser, relasjoner +++. Noen av barna synes nok dette til og med er kult. Å være kjendis. Snakkis. Men som influenserforelder flest så ignorerer man ansvaret man har over å ivareta barnas rettigheter. Det er litt interessant å se hvor ille Kristin har blitt. I fra å være den som hadde en tydelig og kraftig stemme mot bullshit influensere er nå blitt en av de. Penger korrupterer. Kristin er et perfekt eksempel på dette. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet onsdag kl 07:24 #9831 Del Skrevet onsdag kl 07:24 Jeg skjønner hvorfor hun vasker. Det var mye rusk og rask i det kjøleskapet og i skuffer og på kaffehylla. Tror nok også dette er hennes måte å vise omsorg på. Hu sa hu skulle lage hjemmelaget syltetøy istedenfor klem jordbær, så de blir jo ikke fratatt syltetøy. Hva vet vel vi om hva de voksne og barna snakker om ang innflytting og rydding. Det kan se voldsomt ut for noen, men tror nok de fleste som flytter sammen ønsker å sette sitt eget preg på hjemmet og. De har blitt enig om å bo sammen, og med det følger det med endringer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet onsdag kl 07:27 #9832 Del Skrevet onsdag kl 07:27 RandiO skrev (16 minutter siden): Sikkert kult for barna at stemor bretter ut rotet deres for hele verden på internett. Og pappas kondomer 🙈 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 07:29 #9833 Del Skrevet onsdag kl 07:29 Lawyer skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner hvorfor hun vasker. Det var mye rusk og rask i det kjøleskapet og i skuffer og på kaffehylla. Tror nok også dette er hennes måte å vise omsorg på. Hu sa hu skulle lage hjemmelaget syltetøy istedenfor klem jordbær, så de blir jo ikke fratatt syltetøy. Hva vet vel vi om hva de voksne og barna snakker om ang innflytting og rydding. Det kan se voldsomt ut for noen, men tror nok de fleste som flytter sammen ønsker å sette sitt eget preg på hjemmet og. De har blitt enig om å bo sammen, og med det følger det med endringer. Problemet er ikke at hun vasker. Men at hun benytter det som innhold på sin bedriftskanal. Utleverer dere private sfære til tusenvis av følgere. Dette er barnas private hjem. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet onsdag kl 07:32 #9834 Del Skrevet onsdag kl 07:32 (endret) Lawyer skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner hvorfor hun vasker. Det var mye rusk og rask i det kjøleskapet og i skuffer og på kaffehylla. Tror nok også dette er hennes måte å vise omsorg på. Hu sa hu skulle lage hjemmelaget syltetøy istedenfor klem jordbær, så de blir jo ikke fratatt syltetøy. Hva vet vel vi om hva de voksne og barna snakker om ang innflytting og rydding. Det kan se voldsomt ut for noen, men tror nok de fleste som flytter sammen ønsker å sette sitt eget preg på hjemmet og. De har blitt enig om å bo sammen, og med det følger det med endringer. Vel, min mann og mine barn hadde ikke syntes det var greit at jeg kastet syltetøyet deres og erstattet det med mitt eget, hjemmelagde, sunne syltetøy. Når man ser større fare med en klemflaske syltetøy enn det å dele alle omgivelsene (kjøleskap, stue, kjøkken, bad) til barna sine så sier det sitt om den personen. Hvor mye syltetøy bruker et barn på brødskiven? Og hvor ofte bruker de syltetøy? Mine barn brukte det stort sett kun de gangene vi hadde vafler. Endret onsdag kl 07:35 av Freydis 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 07:34 #9835 Del Skrevet onsdag kl 07:34 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Typisk eksponering i nære relasjoner som influensere selv er helt blinde ovenfor. Det er ikke eksponering når en ikke viser ansikt tenker de, samtidig som de bretter ut ganske mange private detaljer om hjemmet deres, familieliv, følelser, relasjoner +++. Noen av barna synes nok dette til og med er kult. Å være kjendis. Snakkis. Men som influenserforelder flest så ignorerer man ansvaret man har over å ivareta barnas rettigheter. Det er litt interessant å se hvor ille Kristin har blitt. I fra å være den som hadde en tydelig og kraftig stemme mot bullshit influensere er nå blitt en av de. Penger korrupterer. Kristin er et perfekt eksempel på dette. Helt enig. Hun har skaffet seg en mann, og benytter nå han og hans barn som "content" på sin salgskanal, for å tjene penger! Hun får holde seg til loftsrommet sitt, og jabbe om eget liv, uten å involvere barn og andre. Rart ikke moren til barna reagerer på dette. Ikke tjener de mye på det heller. Hele businessen går i minus, så jeg vet ikke jeg, om det er penger som korrumperer eller oppmerksomhetsjaget. Virker som KG er totalt avhengig av bekreftelse gjennom SoMe. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 07:34 #9836 Del Skrevet onsdag kl 07:34 Lawyer skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner hvorfor hun vasker. Det var mye rusk og rask i det kjøleskapet og i skuffer og på kaffehylla. Tror nok også dette er hennes måte å vise omsorg på. Hu sa hu skulle lage hjemmelaget syltetøy istedenfor klem jordbær, så de blir jo ikke fratatt syltetøy. Hva vet vel vi om hva de voksne og barna snakker om ang innflytting og rydding. Det kan se voldsomt ut for noen, men tror nok de fleste som flytter sammen ønsker å sette sitt eget preg på hjemmet og. De har blitt enig om å bo sammen, og med det følger det med endringer. Men de fleste har emosjonell intelligens nok til å gi relasjoner tid til å sette seg. Tid til å utvikle seg naturlig. Det hun viser oppfatter ikke jeg som omsorg. Jeg oppfatter henne som en bulldoser som skal prege hjemmet fra dag 1 med sin struktur, sine matvarer, sine rutiner og sine ting. Hun har allerede omorganisert skap og skuffer på kjøkkenet. Hun har okkupert et eget rom til klesrom. Senga hans måtte ofres for hennes. Kaffemaskinen hennes skal inn og hans skal ut. Mat hun finner på veien kritiseres som usunt og søppel. For hun skal lage maten og livets plukktallerker. Jeg har selv opplevd en far som tok inn ny samboer litt tidlig. Og selv om hun som flyttet inn her var langt mer ydmyk og gav ting vesentlig mer tid og rom for prosessering så kunne noe så enkelt som nye puter i stua være sårt. Eller et bilde som ble flyttet. Eller glass som ikke fikk stå i fred. Og her demonstrerer jo Kristin at ALT er galt. Ganske trist å se på. 31 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet onsdag kl 07:44 #9837 Del Skrevet onsdag kl 07:44 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Men de fleste har emosjonell intelligens nok til å gi relasjoner tid til å sette seg. Tid til å utvikle seg naturlig. Det hun viser oppfatter ikke jeg som omsorg. Jeg oppfatter henne som en bulldoser som skal prege hjemmet fra dag 1 med sin struktur, sine matvarer, sine rutiner og sine ting. Hun har allerede omorganisert skap og skuffer på kjøkkenet. Hun har okkupert et eget rom til klesrom. Senga hans måtte ofres for hennes. Kaffemaskinen hennes skal inn og hans skal ut. Mat hun finner på veien kritiseres som usunt og søppel. For hun skal lage maten og livets plukktallerker. Jeg har selv opplevd en far som tok inn ny samboer litt tidlig. Og selv om hun som flyttet inn her var langt mer ydmyk og gav ting vesentlig mer tid og rom for prosessering så kunne noe så enkelt som nye puter i stua være sårt. Eller et bilde som ble flyttet. Eller glass som ikke fikk stå i fred. Og her demonstrerer jo Kristin at ALT er galt. Ganske trist å se på. 👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet onsdag kl 07:53 #9838 Del Skrevet onsdag kl 07:53 Virker som hun gjør stikk motsatt av hva enhver fagperson ville rådet til når familier skal flytte sammen. Kastet hun alle kaffekapsler fordi det var viktigere å få satt inn hennes egen maskin med sine kapsler? Ser for meg den klassiske ungen som har ett syltetøy den liker, og det er "klem uten klumper", så kommer nye stemor busende inn og skal introdusere sitt sunne hjemmelagede syltetøy. Ellers er det jo ingen problemer å se hvorfor hun alltid har hatt økonomiske problemer og ikke gjør opp for seg, ofrer ikke en tanke på hva ting koster. Det gjelder også på handleturer, gjør storhandel på Meny/Mega og bryr seg nada om prislapp på det hun putter i kurven. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet onsdag kl 08:00 #9839 Del Skrevet onsdag kl 08:00 Anonym90059005 skrev (2 minutter siden): Virker som hun gjør stikk motsatt av hva enhver fagperson ville rådet til når familier skal flytte sammen. Kastet hun alle kaffekapsler fordi det var viktigere å få satt inn hennes egen maskin med sine kapsler? Ser for meg den klassiske ungen som har ett syltetøy den liker, og det er "klem uten klumper", så kommer nye stemor busende inn og skal introdusere sitt sunne hjemmelagede syltetøy. Ellers er det jo ingen problemer å se hvorfor hun alltid har hatt økonomiske problemer og ikke gjør opp for seg, ofrer ikke en tanke på hva ting koster. Det gjelder også på handleturer, gjør storhandel på Meny/Mega og bryr seg nada om prislapp på det hun putter i kurven. Hun er virkelig stemor fra h... Positivt at hun har energien til å rydde, men helt jæ.. å se hvordan hun ødelegger ødelegger barnas trygge rede. Som skilsmissebarn er de fleste endringer utrygge. Og nå blir et trygt hjem invadert og endret. Ordene "alt skal bli som før" er ikke-eksisterende. Hun klarer jo ikke vie andres følelser en eneste tanke.. 22 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet onsdag kl 08:22 #9840 Del Skrevet onsdag kl 08:22 Snublefot62 skrev (36 minutter siden): Men de fleste har emosjonell intelligens nok til å gi relasjoner tid til å sette seg. Tid til å utvikle seg naturlig. Det hun viser oppfatter ikke jeg som omsorg. Jeg oppfatter henne som en bulldoser som skal prege hjemmet fra dag 1 med sin struktur, sine matvarer, sine rutiner og sine ting. Hun har allerede omorganisert skap og skuffer på kjøkkenet. Hun har okkupert et eget rom til klesrom. Senga hans måtte ofres for hennes. Kaffemaskinen hennes skal inn og hans skal ut. Mat hun finner på veien kritiseres som usunt og søppel. For hun skal lage maten og livets plukktallerker. Jeg har selv opplevd en far som tok inn ny samboer litt tidlig. Og selv om hun som flyttet inn her var langt mer ydmyk og gav ting vesentlig mer tid og rom for prosessering så kunne noe så enkelt som nye puter i stua være sårt. Eller et bilde som ble flyttet. Eller glass som ikke fikk stå i fred. Og her demonstrerer jo Kristin at ALT er galt. Ganske trist å se på. Bulldoser...der sa du det, for det er sånn hun turer fram og rydder vei til seg og sitt. Å trå varsomt og å være ydmyk er helt fremmed for Kristin. Det er det ikke tid til! Her utleveres hjemmet til tre unger, matvaner og det hun anser som rot for content. Nå er bulldoseren her, så nå blir det andre (sukkerfrie) boller i hus! Grøss! 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå