Bjerka Skrevet 29. januar #9761 Del Skrevet 29. januar I dag: Frokostmøte, stand, nedrigg av stand og pakking av bestillinger I morgen: Pakke ned hele huset på én og en halv dag På torsdag: Flyttebyrå kommer kl 14 🤯🤯🤯 #livetspropell 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 29. januar #9762 Del Skrevet 29. januar (endret) Bjerka skrev (14 timer siden): I dag: Frokostmøte, stand, nedrigg av stand og pakking av bestillinger I morgen: Pakke ned hele huset på én og en halv dag På torsdag: Flyttebyrå kommer kl 14 🤯🤯🤯 #livetspropell Men skal ikke livets mann og alle venninnene hjelpe henne med å pakke ned og flytte, det lurer jeg på 🤔 Endret 29. januar av Sassya 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 29. januar #9763 Del Skrevet 29. januar Sassya skrev (1 time siden): Men skal ikke livets mann og alle venninnene hjelpe henne med å pakke ned og flytte, det lurer jeg på 🤔 Hun «vil» jo ikke ha hjelp, må vite:) Livets gjeldsdronning liker å klare alt selv. Også regningene sine. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 29. januar #9764 Del Skrevet 29. januar baremeg007 skrev (16 minutter siden): Hun «vil» jo ikke ha hjelp, må vite:) Livets gjeldsdronning liker å klare alt selv. Også regningene sine. Hun flytter nok inn med livets mann for å få hjelp med nettopp regningene. Kanskje indirekte, men det blir fortsatt det samme. Hun hadde aldri gitt opp livets hus for å bo i en loftstue, hvis hun hadde kunnet betale egne regninger. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 29. januar #9765 Del Skrevet 29. januar Xmasclovn skrev (5 timer siden): Hun flytter nok inn med livets mann for å få hjelp med nettopp regningene. Kanskje indirekte, men det blir fortsatt det samme. Hun hadde aldri gitt opp livets hus for å bo i en loftstue, hvis hun hadde kunnet betale egne regninger. Håper hun har et stort lager og en god plan for hva hun skal ha med seg inn huset til livets mann og opp i livets loftstue. Det er ikke spesielt stort. La galskapen begynne! 😵💫🫣 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 30. januar #9766 Del Skrevet 30. januar Sassya skrev (19 timer siden): Men skal ikke livets mann og alle venninnene hjelpe henne med å pakke ned og flytte, det lurer jeg på 🤔 Og i helgen skal hun på Vixen, jeg er faktisk litt imponert over kapasiteten 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 31. januar #9767 Del Skrevet 31. januar merry skrev (På 30.1.2025 den 10.52): Og i helgen skal hun på Vixen, jeg er faktisk litt imponert over kapasiteten Helt enig. Driftig sånn sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 31. januar #9768 Del Skrevet 31. januar Så nå er hun flyttet altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet 31. januar #9769 Del Skrevet 31. januar Snublefot62 skrev (6 timer siden): Så nå er hun flyttet altså? Ja, sofaer, stoler og bord står på hue i den nye stua som er full fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. januar #9770 Del Skrevet 31. januar Hvorfor sluttet kjæresten i den jobben han hadde? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. januar #9771 Del Skrevet 31. januar Snublefot62 skrev (8 timer siden): Så nå er hun flyttet altså? Jadda… https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/679d11c212339003bc255375/kristin-gjelsvik-deler-gladnyhet-blitt-samboere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 31. januar #9772 Del Skrevet 31. januar Snoker45 skrev (3 timer siden): Hvorfor sluttet kjæresten i den jobben han hadde? Noen som vet? Sluttet og sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet lørdag kl 01:03 #9773 Del Skrevet lørdag kl 01:03 Klump skrev (3 timer siden): Sluttet og sluttet Ble han oppsagt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet lørdag kl 01:32 #9774 Del Skrevet lørdag kl 01:32 Så var huset solgt med bare et tap på 400.000kr😅 men det var i hvert fall ikke milliontap på denne boligen også 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet lørdag kl 15:52 #9775 Del Skrevet lørdag kl 15:52 Rydder hun ut av et barnerom for å lage walk-in til seg selv? 😆 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet lørdag kl 16:07 #9776 Del Skrevet lørdag kl 16:07 Unnskyld meg, men er det kødd! Utleverer hva han har i nattbordskuffen?! Babyolje og kondomer samtidig som hun ser tydelig brydd og fornærmet ut. Synes han dette er greit?Naboer/venner/nysgjerrige, barns venner/barnas foreldre sitter og ser på denne kontoen. 31 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet lørdag kl 17:18 #9777 Del Skrevet lørdag kl 17:18 Klump skrev (1 time siden): Unnskyld meg, men er det kødd! Utleverer hva han har i nattbordskuffen?! Babyolje og kondomer samtidig som hun ser tydelig brydd og fornærmet ut. Synes han dette er greit?Naboer/venner/nysgjerrige, barns venner/barnas foreldre sitter og ser på denne kontoen. Det der hadde vært dealbreaker for meg. Hun hadde vært vist ut, og det er bare etter en natt. Nå ser han hva han har i vente fremover. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet lørdag kl 20:12 #9778 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet lørdag kl 20:26 #9779 Del Skrevet lørdag kl 20:26 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det der hadde vært dealbreaker for meg. Hun hadde vært vist ut, og det er bare etter en natt. Nå ser han hva han har i vente fremover. Helt horribelt.. 1. Hva i h.. er feil med å ha babyolje og kondomer i nattbord-skuffa. 2. Hvorfor i h.. skal dette vises frem? Hun starter virkelig dette samboerskapet på værste måte.. han alene hjemme med flyttelasset første kveld.. og andre dag filmer hun kondomene og glidemiddelet deres 🫣 håper han har rygg til å stå imot og stå opp for seg selv og barna.. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet lørdag kl 21:02 #9780 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Stakkars fyr. Nattbordskuffene til folk er privat!! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå