Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Kristin har ikke flyttet inn i sitt nye hjem engang, men er allerede på vei inn i ett nytt hjem (i tankene) 🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (23 minutter siden):

Kristin har ikke flyttet inn i sitt nye hjem engang, men er allerede på vei inn i ett nytt hjem (i tankene) 🙄

Det er nok slutt lenge før de kommer dit. No worries 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (29 minutter siden):

Og det er ikke en gang deres «foreverhome». De skal bo der en 2 års tid.  Hvorfor gidde?

Tenker hun sikkert vil være fancy frue med mastersuite og walk in closet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (9 minutter siden):

Det er nok slutt lenge før de kommer dit. No worries 

Så stygg ting å skrive. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (23 timer siden):

Jeg biter meg merke i et par ting fra dagens prat om økonomi.

Kg sier hun hadde en helt annen økonomi når hun kjøpte huset (hadde hun egentlig det?), så sier hun at hun har hatt det veldig tøft økonomisk etter det (mens hun latet som at NÅ hadde hun full kontroll), for deretter å si at hun har tjent knallgodt (mens hun har innrømmet at å selge huset var helt nødvendig pga økonomi). Det er så mye selvmotsigelse på en gang at jeg knapt henger med.

Så hun sier at hun både sliter økonomisk og tjener kjempebra, greit nok. Ingen som tvang henne til å kjøpe verdens dyreste hus med 100% lånte penger. Men når hun prater om at etter rentene på lånet var betalt så var det nesten ingenting igjen. Da lurer jeg på hvilke penger hun har brukt til: dyre ferieturer, dyre klær, svindyre hudpleieprodukter, nye møbler, dyr mat, lease ny bil (bare fordi hun ville ha en forandring) and the list goes on. 

Ingenting hun kjøper er billigversjonen. Ordet nøkternt eksisterer tydeligvis ikke i livet hennes. Det er overflod og overforbruk av verste sort. Det er verken bærekraftig, miljøvennlig eller inspirerende. Helt galskap.

90.000 i mnd på renter..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marixxx skrev (10 timer siden):

Hun sier at boligkrisen ingen forutså er en stor del av årsaken til at hun (igjen..!) havnet i økonomisk uføre. 

Det var vel ingen boligkrise i 22/23?🤷‍♀️Husene var overpriset, tenker jeg vi sier. 

At hun «satt på boliger til en verdi av 20 millioner» mener hun rettferdiggjør at hun fint kunne kjøpe boligen hun nå nylig har solgt.

Planen var vel å selge boligen i Drammen når huset i Stavanger sto ferdig og lånet ville begynne å løpe på sistnevnte eiendom. I realiteten var det aldri snakk om å sitte på verdier verdt 20 millioner, men lån og ett hus om gangen, til en markedsverdi på rundt 8 millioner, som trolig var kraftig belånt.

Å selge før man kjøper nytt, er ellers alltid smart. Spesielt for hennes del, som var så heldig å kunne låne/leie sin mors leilighet. 

Noen har en nærmest misunnelsesverdig evne til å tviste og vri på sannheten og legge ansvaret på alt annet enn egne valg. 

Det går nok bare en vei med frk Gjelsvik nå. Hun blir aldri mer nominert til influenser-pris og vil derfor være nødt til å gjenta "takketalen" sin på snap foran et mindre og mindre publikum. Hun passer ikke inn i noen kategorier: trening: øhh, kosthold: øhh, meninger: blabla, rope, selvmotsigelser, interiør: vaser som ikke tåler vann eller sollys.. økonomi: HAHA, oppdragelse: flytte,flytte, overfladisk wannabe: 10/10, men hvor er publikum?

Nå som publikum blir mindre må hun satse på livets mann. Kanskje hun kan kalle seg Livetsmannkone?

Endret av Albilano
  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa20 skrev (1 time siden):

Så stygg ting å skrive. 

Deg igjen ja

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (13 timer siden):

Hæ? Den brautende  intense sex podcast dama er på pårørende  for den nye venninna til Kristin? Altså hun H ?? Hvor står dette....er jo helt vilt

Stemmer! IG («sexologen») fikk en DM av H, Kristins nye bestis, for fem år siden. Så fikk hun H til å innse at H levde i et giftig forhold med daværende samboer, og H «åpnet endelig øynene sine for hva hun hadde opplevd» ifølge seg selv. Så ble IG oppført som pårørende, får lese journalene og motta telefoner fra helsevesenet ang H.

dette fortalte IG på story i går. Hun uttalte til slutt at hverdagen hennes er å forholde seg til denne grusomme realiteten til H i ett øyeblikk og i neste øyeblikk leke med ungene sine (ev. snakke om pikk og fitte, sortere dildoer og slikt)… Det er helt ekstremt i mine øyne, og man burde nesten gått sammen om å ytre bekymring til boligen som tar seg av H.

Hvor mange tror ikke at fra valentines av så er KG også oppført som pårørende?

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snakket Kristin om økonomi og gjeld, og at hun skal rydde opp i egen økonomi. I dag snakker hun om å reise på ferie med sønnen.

Ferie er luksus. Jeg har flere venner som ikke har vært på ferie i utlandet på flere år. De er ikke fattige, men de må prioritere. Og det må Kristin begynne med også! Ut med collagen krem til 1000 kr, dyre møbler og luksusturer. Inn med krem fra Cosmica, IKEA møbler og hyttetur i nærmiljøet. Så merker hun forskjell på økonomien ja.

Jeg synes det er helt vilt å ha hudpleierutine til 3000 kr.

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (1 time siden):

Stemmer! IG («sexologen») fikk en DM av H, Kristins nye bestis, for fem år siden. Så fikk hun H til å innse at H levde i et giftig forhold med daværende samboer, og H «åpnet endelig øynene sine for hva hun hadde opplevd» ifølge seg selv. Så ble IG oppført som pårørende, får lese journalene og motta telefoner fra helsevesenet ang H.

dette fortalte IG på story i går. Hun uttalte til slutt at hverdagen hennes er å forholde seg til denne grusomme realiteten til H i ett øyeblikk og i neste øyeblikk leke med ungene sine (ev. snakke om pikk og fitte, sortere dildoer og slikt)… Det er helt ekstremt i mine øyne, og man burde nesten gått sammen om å ytre bekymring til boligen som tar seg av H.

Hvor mange tror ikke at fra valentines av så er KG også oppført som pårørende?

Jeg følger ikke Iselin,gjorde før..men hun er så intens,fiser,raper,dildo,fittehull ja det er bare helt forferdelig  høre henne snakke så... du forstår nok hva jeg mener. Takk for info uansett,ganske drøyt... 

Det er mye som skurrer både her og der... 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (15 minutter siden):

I går snakket Kristin om økonomi og gjeld, og at hun skal rydde opp i egen økonomi. I dag snakker hun om å reise på ferie med sønnen.

Ferie er luksus. Jeg har flere venner som ikke har vært på ferie i utlandet på flere år. De er ikke fattige, men de må prioritere. Og det må Kristin begynne med også! Ut med collagen krem til 1000 kr, dyre møbler og luksusturer. Inn med krem fra Cosmica, IKEA møbler og hyttetur i nærmiljøet. Så merker hun forskjell på økonomien ja.

Jeg synes det er helt vilt å ha hudpleierutine til 3000 kr.

Burde vel heller planlagt en ferietur med alle altså den nye storfamilien. Merkelig det også,høres ut som hun  tror hun skal leve et separat  liv med kun hun og  sønnen. Hun kommer til å få sjokk når hverdagen kommer med en haug med Kids... og ja økonomisk  helt latterlig, i går forteller hun at hun ikke vet en gang hvor mye inkasso og gjeld hun har, dagen etterpå snakker hun om sydentur.... altså det er så ustabilt. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes hun sa at hun hadde kontroll på gjelden sin da hun rantet om nyhetsoppslaget om økonomien hennes. 
Er enig i at hun nok ikke enda ser realitetene av å bo sammen med 4!! barn. Det kommer ikke til å være så stille i huset da. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (27 minutter siden):

Jeg syntes hun sa at hun hadde kontroll på gjelden sin da hun rantet om nyhetsoppslaget om økonomien hennes. 
Er enig i at hun nok ikke enda ser realitetene av å bo sammen med 4!! barn. Det kommer ikke til å være så stille i huset da. 

Er ikke sikkert de fire barna skal være der så mye.. åpenbart pengeknipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (30 minutter siden):

Derfor har hun mastersuiten å trekke seg tilbake i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mastersuiten..giid.....snakk om å pynte grisen 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Er ikke sikkert de fire barna skal være der så mye.. åpenbart pengeknipe.

50% annenhver uke sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Hun tror nok det ja,men når en hel haug med kids banker på døra og er sultne,eller livets mann skal ut på ærend kan hun ikke  sitte der alene oppe prate til mobilen😅 Det er så lite gjennomtenkt...høres ut som hun skal bo der i sin "suite" å komme på besøk til resten av storfamilien når det passer.. Bare vent,hun vil få en realitets sjekk rett I fleisen... å bo med så mange barn gir lite tid til å sitte å ta seg i håret ,drikke kaffet, prate timesvis til seg "selv"  oppe på et loft 🙈 Det som er mer normalt når man har en loftstue ekstra er å lage det til et stort lekerom eller kino rom til barna der  de kan ha med venner eller bare gå å leke slik at de voksne kan ha  den vanlige stuen fri for leker etc. I hvertfall om man har 4 barn (!) , er en loftstue/kjellerstue et must. Litt unormalt  at den plassen skal gå til en voksen som ønsker sitt eget lite krypinn. 

Jeg var lett ironisk det om det ikke kom frem helt😅 Tror ikke noen kommer med sultfølelse for de færreste vil vel ha plukktallerkner eller vaffel med stevia og brokkoli😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin, som eksponerer kropp og utseende bør jo ikke bli overrasket over at unge blir opptatt av kropp og utseende.

Snakk om å møte seg selv i døra.

• Liker 32
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...