Vintermåne Skrevet 26. november 2024 #9001 Del Skrevet 26. november 2024 nøtta skrev (29 minutter siden): Å legge til en hetsende mobbeemoji er så mye bedre, tenker du? Å være lykkelig er en kunst, og misunnelse er livets mørke side. Ville byttet side om jeg var deg, det er mye bedre å være på den andre siden🌞🌞🌞 Hetsende?? Mener du jeg er misunnelig? 🌞🌞🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. november 2024 #9002 Del Skrevet 26. november 2024 Sansa20 skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke godta at alle er forskjellige ? Jeg godtar at vi er forskjellige (og er veldig takknemlig for nettopp det). Men jeg kan fortsatt ha en mening om og ytre den når Kristin velger å søke bekreftelse offentlig hos ukjente mennesker. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. november 2024 #9003 Del Skrevet 26. november 2024 Kønn skrev (15 timer siden): Blir nok episk og 10 av 10 det med livets mann🙈 Kan fort bli noen diskusjoner der når mann og 4 barn ikke vil ha brokkoli pizza..lukter konflikter lang vei. 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 26. november 2024 #9004 Del Skrevet 26. november 2024 Ane Rikke skrev (20 timer siden): Hahahaha, det er det dårligste redigerte bildet jeg noensinne har sett. Tror hun seerne er stokk idioter? (Og hvorfor er livets kjole bare en jakke?) Hun hadde bare råd til jakken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. november 2024 #9005 Del Skrevet 26. november 2024 nøtta skrev (54 minutter siden): Å legge til en hetsende mobbeemoji er så mye bedre, tenker du? Å være lykkelig er en kunst, og misunnelse er livets mørke side. Ville byttet side om jeg var deg, det er mye bedre å være på den andre siden🌞🌞🌞 Ikke meg du henvendte deg til,men jeg tror neppe vedkommende er misunnelig på K. Sånn helt ærlig,finnes det noe med K å være missunelig på? Kan det heller være at man reagerer på en snart 40 åring da som på en nesten orgasmisk måte ELSKER grønsak brødet sååå hardt, elsker livets mann sååååå hardt, elsker alt såååå hardt ,altså måtem hun snakker på,det er noe veldig "vilt" over det. Minner litt om en 18 åring som bare elsker den nye kjolen sin så jævla slay hardt at hun nesten dåner😅 Måten hun får vann i munnen og spiser brokkolien sin på med den deilige magiske cottage chezze pizzabunnen. Ikke helt normalt.... Kristin har ingenting folk kan være missunelige på, jo kanskje de som elsker hennes fargerike vaser etc, og ønsker de hadde like mye kule farger og vaser selv...,men tror de er i mindretall. Jo, så har hun da et meget flott hår.😀 Soorry altså kommer ikke på annet..er nok oppførsel folk reagerer på gitt 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 26. november 2024 #9006 Del Skrevet 26. november 2024 M.H85 skrev (18 minutter siden): Ikke meg du henvendte deg til,men jeg tror neppe vedkommende er misunnelig på K. Sånn helt ærlig,finnes det noe med K å være missunelig på? Kan det heller være at man reagerer på en snart 40 åring da som på en nesten orgasmisk måte ELSKER grønsak brødet sååå hardt, elsker livets mann sååååå hardt, elsker alt såååå hardt ,altså måtem hun snakker på,det er noe veldig "vilt" over det. Minner litt om en 18 åring som bare elsker den nye kjolen sin så jævla slay hardt at hun nesten dåner😅 Måten hun får vann i munnen og spiser brokkolien sin på med den deilige magiske cottage chezze pizzabunnen. Ikke helt normalt.... Kristin har ingenting folk kan være missunelige på, jo kanskje de som elsker hennes fargerike vaser etc, og ønsker de hadde like mye kule farger og vaser selv...,men tror de er i mindretall. Jo, så har hun da et meget flott hår.😀 Soorry altså kommer ikke på annet..er nok oppførsel folk reagerer på gitt Helt korrekt 👌🏼 jeg finnes absolutt ikke misunnelig på KG - jeg har nok av fargerike pynteting 😂 Det er ikke misunnelse som gjør at jeg reagerer på språkbruken, eller andre ting som å fremstille seg veldig mye tynnere f eks, eller pynte på økonomiske problemer, gi «ekspert» råd både ang økonomi, samliv, helse, kosthold ……. Jeg reagerer på at hun gjør alt dette- og samtidig «krydrer» alt med ekstremt svulstig språkbruk som er vanvittig overdrevet - for å fremstille seg selv og «livets liv» som mer perfekt enn det i virkeligheten er! Dette synes jeg i sum er en skikkelig uting - samtidig som hun fremstår som utrolig umoden ‼️ 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 26. november 2024 #9007 Del Skrevet 26. november 2024 Vintermåne skrev (1 minutt siden): Helt korrekt 👌🏼 jeg finnes absolutt ikke misunnelig på KG - jeg har nok av fargerike pynteting 😂 Det er ikke misunnelse som gjør at jeg reagerer på språkbruken, eller andre ting som å fremstille seg veldig mye tynnere f eks, eller pynte på økonomiske problemer, gi «ekspert» råd både ang økonomi, samliv, helse, kosthold ……. Jeg reagerer på at hun gjør alt dette- og samtidig «krydrer» alt med ekstremt svulstig språkbruk som er vanvittig overdrevet - for å fremstille seg selv og «livets liv» som mer perfekt enn det i virkeligheten er! Dette synes jeg i sum er en skikkelig uting - samtidig som hun fremstår som utrolig umoden ‼️ Du må godta at andre er annerledes enn deg selv. Skriver mye nedlatende. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 26. november 2024 #9008 Del Skrevet 26. november 2024 Sansa20 skrev (6 minutter siden): Du må godta at andre er annerledes enn deg selv. Skriver mye nedlatende. Jeg har ingen problem med å godta at andre er annerledes enn meg selv 😃 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. november 2024 #9009 Del Skrevet 26. november 2024 Vintermåne skrev (19 minutter siden): Helt korrekt 👌🏼 jeg finnes absolutt ikke misunnelig på KG - jeg har nok av fargerike pynteting 😂 Det er ikke misunnelse som gjør at jeg reagerer på språkbruken, eller andre ting som å fremstille seg veldig mye tynnere f eks, eller pynte på økonomiske problemer, gi «ekspert» råd både ang økonomi, samliv, helse, kosthold ……. Jeg reagerer på at hun gjør alt dette- og samtidig «krydrer» alt med ekstremt svulstig språkbruk som er vanvittig overdrevet - for å fremstille seg selv og «livets liv» som mer perfekt enn det i virkeligheten er! Dette synes jeg i sum er en skikkelig uting - samtidig som hun fremstår som utrolig umoden ‼️ Er nettopp det som er provoserende. Hun prøver så hardt fremstå som en slags "gudinne" der alt er så magisk og eventyrlig, samtidig som at dobbeltmoralen hennes og løgnene er helt insane.... Det finnes mange overfladiske influensere,men få av de prøver "redde" "hjelpe" andre mennesker med både økonomi, mat,helse +++ når de samtidig selv lever i et kaos,men later som de ikke gjør det, der har du K. Snart skal hun nok også gi ut både "brokkoli" mat bok, samt gjerne en bok for å hjelpe deg å finne LIVETS mann. På samme måte hun drakk vin å skulle ha " økonomi undervisning" direkte fra postkassen for å hjelpe andre, mens hun selv er gjeldslave,men bor i et hus til 16 millioner å kjøper kjoler til 6000. Hun er kjempe egnet til å hjelpe andre med økonomien😬👏🏽 Altså ingenting henger på greit. Hun utnytter på mange måter sårbare mennesker som ser opp til henne ( for fans har hun nok av). Nebbe tøyet 👄 hennes plaprer i vei,og snakke det kan hun. Blir faktisk litt bekymret om hun planlegger gi ut mat bok...Folk kan bli syke. For hun lever på grønsaker nærmest. Det er ikke noe "alt med måte der" ,dama lever på kaninfôr. 7 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. november 2024 #9010 Del Skrevet 26. november 2024 Sansa20 skrev (28 minutter siden): Du må godta at andre er annerledes enn deg selv. Skriver mye nedlatende. Hvorfor gjentar du dette? Det er ingenting som tilsier at bruker her ikke godtar at Kristin er annerledes. Det er ikke det kritikken handler om. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 26. november 2024 #9011 Del Skrevet 26. november 2024 Noe sier meg at det ikke er så rosenrødt der lenger…. Vi får se. Plutselig blir det heller leilighet på hun og pjokken. Tror livets mann begynner å innse ett og annet. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 26. november 2024 #9012 Del Skrevet 26. november 2024 Klump skrev (7 minutter siden): Noe sier meg at det ikke er så rosenrødt der lenger…. Vi får se. Plutselig blir det heller leilighet på hun og pjokken. Tror livets mann begynner å innse ett og annet. Gir det forholdet max 1-2 år til... Tror jeg. Alt vil rakne når de flytter sammen,tror ting ikke er rosenrødt nå heller,men K later som alt er magisk mellom dem. 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 26. november 2024 #9013 Del Skrevet 26. november 2024 Klump skrev (12 minutter siden): Noe sier meg at det ikke er så rosenrødt der lenger…. Vi får se. Plutselig blir det heller leilighet på hun og pjokken. Tror livets mann begynner å innse ett og annet. Så stygt å sitte å skrive 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 26. november 2024 #9014 Del Skrevet 26. november 2024 Sansa20 skrev (1 time siden): Så stygt å sitte å skrive Stygt? Finnes tusen andre ting her som skrives om Kristin som er ganske mye styggere enn å stille spørsmålstegn ved hvor lenge det forholdet vil vare. Kjære vene 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 26. november 2024 #9015 Del Skrevet 26. november 2024 Klump skrev (2 minutter siden): Stygt? Finnes tusen andre ting her som skrives om Kristin som er ganske mye styggere enn å stille spørsmålstegn ved hvor lenge det forholdet vil vare. Kjære vene Ja det er det absolutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. november 2024 #9016 Del Skrevet 26. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 26. november 2024 #9017 Del Skrevet 26. november 2024 MissHannigan skrev (9 timer siden): Må være vanskelig å være i denne bransjen når man nærmer seg 40. Det er lettere å fronte den naturlige skjønnheten, når man er i 20 tidlig 30 årene 😉 Det er jo noe med denne midtlivskrisen. Livets krise. 🤣🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 26. november 2024 #9018 Del Skrevet 26. november 2024 Snublefot62 skrev (8 timer siden): Hvorfor gjentar du dette? Det er ingenting som tilsier at bruker her ikke godtar at Kristin er annerledes. Det er ikke det kritikken handler om. Ikke bit på 😉 Det beste tipset er å bare ignorere den brukeren. Hun er som en papegøye på repeat, men det ender opp med moderering av tråden og at også bra innlegg forsvinner. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. november 2024 #9019 Del Skrevet 27. november 2024 Tripptrapp1 skrev (13 timer siden): Ikke bit på 😉 Det beste tipset er å bare ignorere den brukeren. Hun er som en papegøye på repeat, men det ender opp med moderering av tråden og at også bra innlegg forsvinner. 100% enig👏🏽 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 27. november 2024 #9020 Del Skrevet 27. november 2024 Denne garasjen eller hva det er som hun står og pakker disse plastproduktene i, hva er det egentlig? Har hun ikke kapital til å skaffe et ordentlig «verksted», og heller ikke til å ansette folk mtp at hun står og stapper disse egenhendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå