Kønn Skrevet 20. oktober #8681 Del Skrevet 20. oktober Sauehode skrev (På 11.10.2024 den 8.21): Hun må jo kreve 80-100 000 kr i mnd i leieinntekter hvis hun skal kunne betjene lånet hvis hun leier ut, er jo enorme summer i sving, hun eier jo en svindyr bolig alene. Tviler på at hun finner noen som vil betale så mye i leie der. Kanskje på Tjuvholmen, men ikke der. Så hvis det brenner under føttene hennes økonomisk, er det lurt av henne å selge og flytte inn til typen (forhåpentligvis gratis) så hun får stablet seg på bena igjen. Banken som eier boligen hennes vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 20. oktober #8682 Del Skrevet 20. oktober Nordlending90 skrev (På 19.10.2024 den 11.28): En ting Kristin ikke har så er det botox, da hadde den veldig dype rynken i panna hennes vært borte. Alt med måte, er mange som bruker botox, men de overdriver ikke. Og vil ha igjen noe mimikk i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 20. oktober #8683 Del Skrevet 20. oktober Fullrulle skrev (3 timer siden): Hun har 100% botox i panna, men har nok ikke lammet hele. Tipper hun har et par stikk mellom bryna, men har droppa pannen. Det ser veldig unaturlig ut. Tror faktisk ikke vi hadde lagt merke til det hadde hun tatt alt isteden for litt. Du ser hun er stiv mellom bryna. Null bevegelse. Alså, folk må gjøre hva de vil, men siden hun har vært en pågangsdriver for naturlig utseende og motstander av influensere som legger seg under kniven, blir dette svært dobbeltmoralsk og tilliten forsvinner. Hun har 100% sikkert ikke botox hverken i panna eller noen andre steder, etter alt hun har sagt om det å eldes naturlig. Hun er sykt irriterende og slitsom, ja, men hun er ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 20. oktober #8684 Del Skrevet 20. oktober Kønn skrev (2 timer siden): Banken som eier boligen hennes vel? Ja. I likhet med alle andre som har boliglån. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 20. oktober #8685 Del Skrevet 20. oktober RandiO skrev (12 minutter siden): Hun har 100% sikkert ikke botox hverken i panna eller noen andre steder, etter alt hun har sagt om det å eldes naturlig. Hun er sykt irriterende og slitsom, ja, men hun er ikke dum. Nå må du gi deg. Dama har blitt en stor selvmotsigelse. Hvis hun har tatt botox, så ville det ikke på noen måte være første gangen hun kaster gamle kampsaker på båten. Etter Dennis har profilen hennes tatt en nærmest 180-graders vending, og hun er på god vei til å bli akkurat en slik type influenser som hun selv kjeftet på for noen år siden. 33 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 20. oktober #8686 Del Skrevet 20. oktober (endret) RandiO skrev (32 minutter siden): Hun har 100% sikkert ikke botox hverken i panna eller noen andre steder, etter alt hun har sagt om det å eldes naturlig. Hun er sykt irriterende og slitsom, ja, men hun er ikke dum. Hun er ikke dum?😂 Nummer 1, smarte folk tar også botox. 2. Hun er blitt sin egen motsigelse på kropp og utseende. BOTOX har hun😅 Og dum er hun i ganske mange valg gitt, det har ingenting med intelligens å gjøre,men dumme valg økonomisk, dumme uttalelser, hussalg,flytting rett etterpå ++...jo lista er lang for dumme valg... Endret 20. oktober av M.H85 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. oktober #8687 Del Skrevet 20. oktober (endret) RandiO skrev (1 time siden): Hun har 100% sikkert ikke botox hverken i panna eller noen andre steder, etter alt hun har sagt om det å eldes naturlig. Hun er sykt irriterende og slitsom, ja, men hun er ikke dum. Nja, hun trodde hun skulle slippe unna med et svært uetisk kurs hvor folk kunne betale mange tusenlapper for å få hennes mening om hvordan de burde spise. Hun har ingen utdannelse innen ernæring, psykologi eller noe som er relevant for å selge et slikt kurs. Ellers går hun nå imot alt hun liksom har stått for før. Noe som bare beviser at alle hadde rett da hun før ble kalt misunnelig. Endret 20. oktober av Blåttvann 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 20. oktober #8688 Del Skrevet 20. oktober RandiO skrev (4 timer siden): Hun har 100% sikkert ikke botox hverken i panna eller noen andre steder, etter alt hun har sagt om det å eldes naturlig. Hun er sykt irriterende og slitsom, ja, men hun er ikke dum. Sorry, men stiv sinnarynke får man ikke av seg selv. Jeg tror heller ikke hun er dum, men jeg tror hun tenkte at ingen ville se det. Tabbe nummer 1, bare lamme halve pannen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. oktober #8689 Del Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Minner om at privatøkonomi som ikke er delt av influensere selv ikke er tillatt å diskutere på forumet. Sol, admin. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 20. oktober #8690 Del Skrevet 20. oktober Jeg så på Kristin sin story med mine to gutter i går... "Nei, jeg vil ikke se på henne. Ta bort!" Hvorfor ikke spurte jeg så.. "Jeg liker henne ikke. Jeg får vondt i ørene og jeg skjønner ikke hva hun sier." 🤣 Klar tale fra han på 6. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. oktober #8691 Del Skrevet 20. oktober Kønn skrev (8 timer siden): Banken som eier boligen hennes vel? Det gjelder vel alle med boliglån😅 Marihone skrev (1 time siden): Jeg så på Kristin sin story med mine to gutter i går... "Nei, jeg vil ikke se på henne. Ta bort!" Hvorfor ikke spurte jeg så.. "Jeg liker henne ikke. Jeg får vondt i ørene og jeg skjønner ikke hva hun sier." 🤣 Klar tale fra han på 6. Vet det skulle være morsomt, men høres hyggelig ut han der du🙃 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 20. oktober #8692 Del Skrevet 20. oktober Marihone skrev (1 time siden): Jeg så på Kristin sin story med mine to gutter i går... "Nei, jeg vil ikke se på henne. Ta bort!" Hvorfor ikke spurte jeg så.. "Jeg liker henne ikke. Jeg får vondt i ørene og jeg skjønner ikke hva hun sier." 🤣 Klar tale fra han på 6. 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 20. oktober #8693 Del Skrevet 20. oktober (endret) Blåttvann skrev (6 timer siden): Nja, hun trodde hun skulle slippe unna med et svært uetisk kurs hvor folk kunne betale mange tusenlapper for å få hennes mening om hvordan de burde spise. Hun har ingen utdannelse innen ernæring, psykologi eller noe som er relevant for å selge et slikt kurs. Ellers går hun nå imot alt hun liksom har stått for før. Noe som bare beviser at alle hadde rett da hun før ble kalt misunnelig. Jepp. Nå er det snart ny "venninnetur" hvorpå "venninnene" betaler i dyre dommer, mens KG får gratis tur og betalt for tjenesten. Snakk om å sko seg på sårbare mennesker. Nei, ikke kom med pjatt om at folk velger det helt frivillig og at KG gjør det for å hjelpe ensomme. Hadde hun ønsket å hjelpe ensomme så hadde ikke det måttet kostet de titusener av kroner. De er starstrucked og manipulert av KG og hennes manipulering ala "elsklinger", "søtinger", "la oss lage", "skal vi", "gjengen min" osv... Hun bruker bevisst ordene oss, mine og vi for å skape venninnefølelsen. Så biter selvfølgelig noen på og tror oppriktig at de kan møte cybervenninna KG i virkeligheten og forbli venninne med henne. KG gjør det som jobb og for å tjene penger, det er ren og skjær forretning. Hun er akkurat som de hun elsket å kritisere. Endret 20. oktober av K_mb 14 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. oktober #8694 Del Skrevet 20. oktober K_mb skrev (1 time siden): Jepp. Nå er det snart ny "venninnetur" hvorpå "venninnene" betaler i dyre dommer, mens KG får gratis tur og betalt for tjenesten. Snakk om å sko seg på sårbare mennesker. Nei, ikke kom med pjatt om at folk velger det helt frivillig og at KG gjør det for å hjelpe ensomme. Hadde hun ønsket å hjelpe ensomme så hadde ikke det måttet kostet de titusener av kroner. De er starstrucked og manipulert av KG og hennes manipulering ala "elsklinger", "søtinger", "la oss lage", "skal vi", "gjengen min" osv... Hun bruker bevisst ordene oss, mine og vi for å skape venninnefølelsen. Så biter selvfølgelig noen på og tror oppriktig at de kan møte cybervenninna KG i virkeligheten og forbli venninne med henne. KG gjør det som jobb og for å tjene penger, det er ren og skjær forretning. Hun er akkurat som de hun elsket å kritisere. Hun er verre, fordi hun seiler under falskt flagg. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 21. oktober #8695 Del Skrevet 21. oktober Birdo skrev (11 timer siden): Det gjelder vel alle med boliglån😅 Vet det skulle være morsomt, men høres hyggelig ut han der du🙃 Tenkte det samme. Å oppdra ungene sin til at det er ok å mobbe er ikke humor. Ikke rart barn i dag er så frekke dersom mamma sitter å heier på negativ adferd:/ 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. oktober #8696 Del Skrevet 21. oktober (endret) K_mb skrev (19 timer siden): Jepp. Nå er det snart ny "venninnetur" hvorpå "venninnene" betaler i dyre dommer, mens KG får gratis tur og betalt for tjenesten. Snakk om å sko seg på sårbare mennesker. Nei, ikke kom med pjatt om at folk velger det helt frivillig og at KG gjør det for å hjelpe ensomme. Hadde hun ønsket å hjelpe ensomme så hadde ikke det måttet kostet de titusener av kroner. De er starstrucked og manipulert av KG og hennes manipulering ala "elsklinger", "søtinger", "la oss lage", "skal vi", "gjengen min" osv... Hun bruker bevisst ordene oss, mine og vi for å skape venninnefølelsen. Så biter selvfølgelig noen på og tror oppriktig at de kan møte cybervenninna KG i virkeligheten og forbli venninne med henne. KG gjør det som jobb og for å tjene penger, det er ren og skjær forretning. Hun er akkurat som de hun elsket å kritisere. Tragisk. De må betale var det 38 tusen (!!?) for en "venninne" tur til Thailand med den påtatte ikke venninnen ,men drrimot reiseleder K! Og var det 6000 kr ekstra om du ønsket deg enerom?!? Fy f... Snakk om å melke penger av sårbare mennesker! Hvem vil ikke ha enerom å kunne trekke seg tilbake med ukjente mennesker.?? Selger dyre turer av egen vinning og økonomiske rot. Skam deg Kristin for å skape en falsk illusjon om " vennetur" med damer du ALDRI egentlig vil være venner med etterpå,kun på turen. 🤢Unskyld språket,men kvalmende... Endret 21. oktober av M.H85 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 21. oktober #8697 Del Skrevet 21. oktober Interessant å se hva hun sier om Botox i denne videoen for 8 år siden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21. oktober #8698 Del Skrevet 21. oktober Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. oktober #8699 Del Skrevet 21. oktober texas1990 skrev (2 timer siden): Interessant å se hva hun sier om Botox i denne videoen for 8 år siden Herlig. Jeg må innrømme at jeg ikke orket å høre hele denne ranten, men(!) så langt jeg gadd å høre så gikk hovedkritikken på å reklamere for eller anbefale skjønnhetsbehandlinger som Botox til følgerne. Hva frk Gjelsvik har eller ikke har i pannen er vel foreløpig et ikke-tema fra hennes side, så enn så lenge er hun innenfor hva hun selv mener at er ok..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. oktober #8700 Del Skrevet 21. oktober (endret) texas1990 skrev (15 timer siden): Interessant å se hva hun sier om Botox i denne videoen for 8 år siden Full av raseri var hun der🙈 Nå 8 år senere tar hun botox, vinkler en tynn kropp tynnere på bilder...etc. Hun er vesentlig tynnere nå, og vesentlig mer opptatt av utseende nå enn på videoen. Bravo Kristin👏🏽👏🏽 Endret 22. oktober av M.H85 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå