Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartgirl
Skrevet
Wald86 skrev (1 minutt siden):

Det er i en slik situasjon de som går i feks AA  anbefales å ringe sin kontakt, eller gå på et møte. Men Gjelsvik anbefaler å ta et glass vin, kose seg litt, det er kjærlighet til seg selv vet du... Jeg blir fysisk dårlig av dette. 

Må legge til undersøkelsen igjen, som viser hvordan denne bransjen jobber for de store alkoholprodusentene:

https://f.hubspotusercontent40.net/hubfs/8317147/Norway/Reports/Alkohol og sosiale medier, Actis - V2.pdf?hsCtaTracking=abde3be3-3c01-48f9-a6b2-921bf74fe7d2|1044b6f4-2e3a-4c00-aff4-5412e39501ec

Det har KG aldri i verden sagt offentlig! Aldri! 

Jeg blir fysisk dårlig av og lese alle de stygge kommentarene som KG-kritikerne skriver :( 

Skrevet
Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Jeg blir fysisk dårlig av og lese alle de stygge kommentarene som KG-kritikerne skriver :( 

Men hun viser det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun viser det jo i selve handlingen. Hvis man ikke er blind da.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Gjest Heartgirl
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Pasient tror jeg og...🤔

Skjerp deg. Har rapportert kommentaren din. 

Skrevet
Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Det er like frivillig å være her inne som å følge KG. 
Anbefaler deg å la vær å lese når du blir fysisk dårlig av det…. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Heartgirl skrev (13 minutter siden):

Hun har tipset om det! Har selv sett video hvor hun skal tipse og vise hvordan man kan gå gjennom inkassokrav med en "hyggelig" atmosfære rundt seg med noe godt i glasset = rødvin og levende lys. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (49 minutter siden):

Så hyggelig at du skal på tur med Kristin's reisebyrå. Håper du får masse inspirasjon av det som beskrives i annonsen Inspirasjonskvinnen Kristin. Familien min har hus i Altea, jeg er lommekjent der. Er jeg i nærheten skal jeg kikke litt ekstra etter dette store reisefølge. Synes jeg ser gjengen med Kristin som holder tale allerede på flyplassen i Alicante 🤣😂  

Så utrolig tåpelig oppførsel å skrive. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
Skrevet
Heartgirl skrev (50 minutter siden):

Skjønner godt at KG-kritikerne ikke liker av vi er MANGE som støtter KG fra hetsen som bedrives her inne. Fysj a meg ufyselig oppførsel! Tenk og sitte på sin høye hest og tro at de er bedre enn andre. Kritisere er det eneste som kritikere kan. Nåde den som sier noe positivt for den blir halshugget. 

Ja er helt ufyselig oppførsel å lese . Ja blir nærmest halshugget her inne 

• Liker 2
Skrevet
Heartgirl skrev (45 minutter siden):

Det gjør alle her inne men det godtas ikke at vi er MANGE som følger KG fordi hun er en super influencer som sprer glede, varme og genuin omsorg for folk rundt seg ❤️ 

👏👏👏 bra skrevet 

• Liker 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
Wald86 skrev (Akkurat nå):

Influencer? 🫠

Med 30 følgere på snap (familie og venner) er jeg over hodet ingen influencer. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
Sansa20 skrev (Akkurat nå):

👏👏👏 bra skrevet 

Takk skal du ha ❤️ 

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
Sansa20 skrev (4 minutter siden):

Ja er helt ufyselig oppførsel å lese . Ja blir nærmest halshugget her inne 

Dessverre. Det vitner om at jantelover og sjalusien for andres suksess fremdeles råder :( 

Endret av Heartgirl
Skrevet
Sansa20 skrev (10 minutter siden):

Så utrolig tåpelig oppførsel å skrive. 

Joda jeg klarte ikke holde meg så ble litt humor etter jeg leste om Altea plassen som fikk Kristin "til å finne seg selv igjen", og tenkte på hvor mange ganger jeg selv har vært der og spist is og blitt solbrent😂 Du forsto ikke humoren, det er helt ok. Selve venninne turene for de "ensomme sjelene" er uansett drøyt mener jeg. 

• Liker 7
Skrevet
Heartgirl skrev (1 time siden):

Nåde den som sier noe positivt for den blir halshugget. 

Jeg har flere ganger snakket positiv om KG her inne og aldri blitt halshugget. Det er ikke positivitet du blir tatt på, hvis det er slik at du føler deg halshugget, for å si det sånn.

• Liker 15
Skrevet
Heartgirl skrev (1 time siden):

KG SKADER ingen med sine sosiale medier. Hun er til hjelp og hun tørr og ta opp tabubelagte temaer. 

Du visste kanskje ikke at de som har økonomiske problemer sjelden snakker om sine problem. Det er så tabubelagt. Noen må bane vei og det gjør KG!

Kan du vær så snill å vise dette? Er veldig spent på dette ser du. For du tar stadig opp dette. Er ikke nok å henvise til deg og dine venninner.

Jeg og de jeg omgås skades heller ikke av KG, men jeg vet at andre skades.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Dessverre. Det vitner om at jantelover og sjalusien for andres suksess fremdeles råder :( 

Andres suksess? KG har gått konkurs og fått alvorlig refs fra Skatteetaten om flere grove brudd tidligere. Noen år senere må skatteetaten igjen på banen og tar utlegg/pant i et usolgt hus pga ubetalt skatt i millionklassen. Hva er det å være sjalu på? 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
M.H85 skrev (5 minutter siden):

Joda jeg klarte ikke holde meg så ble litt humor etter jeg leste om Altea plassen som fikk Kristin "til å finne seg selv igjen", og tenkte på hvor mange ganger jeg selv har vært der og spist is og blitt solbrent😂 Du forsto ikke humoren, det er helt ok. Selve venninne turene for de "ensomme sjelene" er uansett drøyt mener jeg. 

Nå går du alt for langt i og rakke ned på KG sine følgere og de som faktisk vil være med på denne turen av FRI vilje uten tvang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...