Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Rockefot99 skrev (35 minutter siden):

Så hvis kjæresten din hadde vært utro og du kunne fått vite om det, så ville du sagt at «sannheten kommer for en dag» og bare latt det ligge? 😅

Det skrev jeg ikke, jeg skrev vel at jeg hadde ikke utlevert meg selv på Jodel? 2 forskjellig ting, jeg skrev ikke noe om hvordan jeg ville gjort det 🤔 og ja, jeg mener også at sannheten kommer for en dag. Jeg er ikke for offentlig skittentøy vask og det blir det når man går offentlig etter bevis OM dette er tilfelle. Men Jodel og KG er vel samme ulla? 🥴 Rykter som blir til en egen sannhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (30 minutter siden):

Fra en som henger litt etter: hvor finner man dette innlegget Dennis skrev til Kristin der han prøvde å vinne henne tilbake?

På hans instagram når hun hadde bursdag om jeg ikke husker feil, husker ikke om det va story eller innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
Just now, Sharp75! said:

På hans instagram når hun hadde bursdag om jeg ikke husker feil, husker ikke om det va story eller innlegg. 

det er fjernet nå. Var kanskje ikke så kult å la det stå lenger etter at Kristin fortalte at det ødela hele bursdagen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (5 minutter siden):

det er fjernet nå. Var kanskje ikke så kult å la det stå lenger etter at Kristin fortalte at det ødela hele bursdagen hennes.

Nei, det ligger ut enda .  Så nettopp det innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Hvem er du til å diktere hvordan andre mennesker skal få lov til å ytre seg i ulike situasjoner?

Ut i fra hva jeg kan se så er fyrens forsøk på å vinne K tilbake harmløse: Det er offentlige kjærlighetserklæringer, anger, forsøk på å få medlidenhet o.l. Utenfra er det kleint å se på, men det er like fullt hans rett. På det nivået han opererer, så er det bare å ignorere det til det går over av seg selv hvis K ikke er interessert. Å kreve innskrenking av ytringsfriheten hans - som faktisk er det enkelte brukere i denne tråden foreslår - er derimot ikke greit.

Det fremstår som om du har svært lite kunnskap om manipulasjon, emosjonell utpressing osv. 

Det er ikke harmløst. Det SER harmløst ut, men metoden er velkjent og når man først ser den kan man ikke unngå å se det. 

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (6 timer siden):

Hvem er du til å diktere hvordan andre mennesker skal få lov til å ytre seg i ulike situasjoner?

Ut i fra hva jeg kan se så er fyrens forsøk på å vinne K tilbake harmløse: Det er offentlige kjærlighetserklæringer, anger, forsøk på å få medlidenhet o.l. Utenfra er det kleint å se på, men det er like fullt hans rett. På det nivået han opererer, så er det bare å ignorere det til det går over av seg selv hvis K ikke er interessert. Å kreve innskrenking av ytringsfriheten hans - som faktisk er det enkelte brukere i denne tråden foreslår - er derimot ikke greit.

Dikterer faktisk…..🤦‍♀️
Synes bare Kristin fortjener så mye bedre! De som vet, vet at Dennis har oppført seg skikkelig ass mot Kristin! Uansett, så fint å se at Kristin endelig smiler litt igjen💕 hun fortjener det!

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bolledeig2.0 skrev (5 timer siden):

Hvor har hun sagt at det ødela hennes bursdag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Kristin! Legg merke til Belindas idiotiske kommentar på innlegget: «KANSKJE HODEPINEN ER SAVN ETTER DIN SKATT I LIVET MEG»

🫠

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (8 minutter siden):

I Ida Fladen sin podcast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (9 minutter siden):

I Ida Fladen sin podcast

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pwy90 skrev (11 minutter siden):

God bedring til Kristin! Legg merke til Belindas idiotiske kommentar på innlegget: «KANSKJE HODEPINEN ER SAVN ETTER DIN SKATT I LIVET MEG»

🫠

Jeg tror Belinda må være full eller noe?? 😆😂 Blir sikkert slettet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (1 time siden):

Jeg reagerte også 😂 Caps lock og skrivemåte tilsier at hun har tatt seg noen glass whiskey.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iskaffe123 skrev (2 minutter siden):

Jeg reagerte også 😂 Caps lock og skrivemåte tilsier at hun har tatt seg noen glass whiskey.

Ja, skulle jo tro det🤣 Veldig barnslig måte å skrive på når man er 36 år. Latterlig kommentar å komme med når bestevenninna ligger innlagt🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pwy90 skrev (1 minutt siden):

Ja, skulle jo tro det🤣 Veldig barnslig måte å skrive på når man er 36 år. Latterlig kommentar å komme med når bestevenninna ligger innlagt🙃

Ja! Det er også helt malplassert når Kristin egentlig legger ut et såpass alvorlig innlegg 😅 Veldig spesielt av Belinda. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pwy90 skrev (2 timer siden):

🫠

Tok skjermdump av Belindas kommentar. Den er DRØY!

Screenshot_20230112-185609_Instagram.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (40 minutter siden):

Tok skjermdump av Belindas kommentar. Den er DRØY!

Screenshot_20230112-185609_Instagram.jpg

Tror det er den type humor de to seg i mellom har..😆

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (2 timer siden):

Er noe humor noe de har mellom seg er garantert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...