Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Gjest -Willow
Akkurat nå, Tarese skrev:

Jeg nevnte alder fordi selv om jeg er enige i at begge er voksne mennesker; så vil jeg påstå man er mer sårbar for kritikk og kommentarer som 30 åring fremfor som 20-åring. Man er også flinkere å snakke for seg selv nettopp fordi man har mer livserfaring.

 

Regner med at du mente å skrive at man er mer sårbar som 20-åring. Nå er vel Isabel 22 eller 23 år gammel, om jeg ikke tar feil. Uansett - det er ikke gitt at man er flinkere til å snakke for seg om man er eldre, og det er hverken rettferdig eller relevant å dra alder inn i denne saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, -Willow skrev:

Regner med at du mente å skrive at man er mer sårbar som 20-åring. Nå er vel Isabel 22 eller 23 år gammel, om jeg ikke tar feil. Uansett - det er ikke gitt at man er flinkere til å snakke for seg om man er eldre, og det er hverken rettferdig eller relevant å dra alder inn i denne saken. 

Hun er 23 og blir 24 i år

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
10 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun er 23 og blir 24 i år

 

Ikke sant, takk. Og Kristin er hva, 31? Ca. 7 årsklasser skiller dem. 

Ser for meg at jeg i diskusjon med en 7 år eldre person på jobben, plutselig skulle stoppe opp og si "men du er eldre enn meg, så denne diskusjonen er ikke helt rettferdig altså". Det skulle tatt seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, -Willow skrev:

Ikke sant, takk. Og Kristin er hva, 31? Ca. 7 årsklasser skiller dem. 

Ser for meg at jeg i diskusjon med en 7 år eldre person på jobben, plutselig skulle stoppe opp og si "men du er eldre enn meg, så denne diskusjonen er ikke helt rettferdig altså". Det skulle tatt seg ut. 

Jeg synes det spiller en rolle. Jeg selv hadde et mye mer anstrengt forhold til kropp i tjueårene fremfor i tredveårene. Har også en helt annen tankegang nå enn da. Men helt i orden at vi ikke er enige:) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kristin og Dennis behandler Isabel dårlig, jeg er INGEN Isabel fan, synes hun oppfører seg barnslig og latterlig. Men det Kristin og Dennis gjør, er heller ikke Ok. De blogger indirekte om henne, Kristin latterliggjorde Isabel på snap engang, Dennis har tagget Isabel i frekke memmes. Man ser blinkende de sender bak ryggen hennes på PH. De er like barnslige som Isabel. De er ikke et hakk bedre. Faktisk verre da de er voksne menneskers, og burde vite bedre, 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg synes Kristin og Dennis behandler Isabel dårlig, jeg er INGEN Isabel fan, synes hun oppfører seg barnslig og latterlig. Men det Kristin og Dennis gjør, er heller ikke Ok. De blogger indirekte om henne, Kristin latterliggjorde Isabel på snap engang, Dennis har tagget Isabel i frekke memmes. Man ser blinkende de sender bak ryggen hennes på PH. De er like barnslige som Isabel. De er ikke et hakk bedre. Faktisk verre da de er voksne menneskers, og burde vite bedre, 

Isabel er jo et voksent menneske hun også, hun er snart 24 år. Det er ikke som hun er en forsvarsløs tenåring.

Helt enig i at dette er en konflikt som burde løses mellom Isabell og Kristin. Det ironiske er jo at fansene til Isabell anklager Kristin for mobbing ved bruk av grovt sjikanerende kommentarer. Er de så mye bedre enn Kristin da? Forstår godt at Kristin synes det er skremmende å se hvor lett påvirkelig leserene er når de tyr til så alvorlig sjikane i forsvar av sitt store forbilde. 

Isabell melker dette for alt det er verdt. Jeg synes det er en usympatisk måte å tjene penger på. Hun vet hva som gir klikk. Det er ikke måte på hvor desperat hun er etter å få klikk ved bruk av «swipe up for å lese mer» på IG-stories. 

 

Endret av gjestgitt
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, gjestgitt skrev:

Isabel er jo et voksent menneske hun også, hun er snart 24 år. Det er ikke som hun er en forsvarsløs tenåring.

Helt enig i at dette er en konflikt som burde løses mellom Isabell og Kristin. Det ironiske er jo at fansene til Isabell anklager Kristin for mobbing ved bruk av grovt sjikanerende kommentarer. Er de så mye bedre enn Kristin da? Forstår godt at Kristin synes det er skremmende å se hvor lett påvirkelig leserene er når de tyr til så alvorlig sjikane i forsvar av sitt store forbilde. 

Isabell melker dette for alt det er verdt. Jeg synes det er en usympatisk måte å tjene penger på. Hun vet hva som gir klikk. Det er ikke måte på hvor desperat hun er etter å få klikk ved bruk av «swipe up for å lese mer» på IG-stories. 

 

Signerer. Isabel melker dette for alt det er verdt. Alt for klikk og penger. Eneste grunnen at hun er på topplisten. Clickbaits og drama

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen hennes gjør i hvert fall ikke henne eller saken hun fronter noen tjenester. Klart det å være alvorlig overvektig ikke er bra for helsen eller særlig pent, men å gjøre narr av andre menneskers utseende er likevel ikke ok i mine øyne. Kunne aldri vært sammen med noen som synes det er helt greit å gjøre, det er direkte turn-off.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke Kristin og Dennis kom godt ut av den videoen i det hele tatt! Det hele fremstår på kanten til narssistisk. "Haha, JEG mobber? pøh, se på meg jeg er jo bare flink og fantastisk". Jeg er som sagt ikke noe tilhenger av Isabelle, men fikk faktisk fryktelig vondt av henne i den siste videoen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christy89 skrev:

Signerer. Isabel melker dette for alt det er verdt. Alt for klikk og penger. Eneste grunnen at hun er på topplisten. Clickbaits og drama

Melkes vel ikke akkurat noe mindre på andre siden av skyttergraven...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Rosalie skrev:

Melkes vel ikke akkurat noe mindre på andre siden av skyttergraven...

Da har du ikke følgt nøye med. Isabel tyter ikke om annet. «Svipe up for å se hvor stygge Kristin og Dennis har vært mot meg, Sveip opp for reaksjoner, Sveip opp jeg svarer fansen min, bla bla bla.» Bare fjas! Kristin har stått fram, Isabel nekter å svare media eller andre, hun svarer gjennom YouTube og blogg. Isabel er feig og gjemmer seg bak tastaturet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart må Isabel komme med motsvar. Kan hun ikke bare la det ligge? Håper Kristin lar det ligge nå. Helt vilt hvor mye dette blitt blåst opp. De burde sette seg ned og ha en saklig diskusjon under 4 øyne, men det vil jo ikke Isabel.

Endret av Christy89
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bustefisk skrev:

Syntes ikke Kristin og Dennis kom godt ut av den videoen i det hele tatt! Det hele fremstår på kanten til narssistisk. "Haha, JEG mobber? pøh, se på meg jeg er jo bare flink og fantastisk". Jeg er som sagt ikke noe tilhenger av Isabelle, men fikk faktisk fryktelig vondt av henne i den siste videoen. 

Det er jo ikke det hun sier. Snakk om å legge ord i munnen hennes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Viking-girl skrev:

Da har du ikke følgt nøye med. Isabel tyter ikke om annet. «Svipe up for å se hvor stygge Kristin og Dennis har vært mot meg, Sveip opp for reaksjoner, Sveip opp jeg svarer fansen min, bla bla bla.» Bare fjas! Kristin har stått fram, Isabel nekter å svare media eller andre, hun svarer gjennom YouTube og blogg. Isabel er feig og gjemmer seg bak tastaturet. 

Spiller da ingen tolle om man bruker media eller egen blogg til tilsvar. 

Jeg er ingen IR-fan, men hun er vel ikke av de som er inne i varmen hos media, og da skjønner jeg godt hun ikke gidder å svare via media. Det er ikke å være feig. At media har latt seg dra inn i denne catfighten i det hele tatt syns jeg er idiotisk. Men det er vel enkel journalistikk med lite forarbeid og forberedelser nødvendig.

Håper det jeg skrev ble i nærheten av forståelig. Har ikke tatt medisinene mine, så her hopper tankene litt fra tue til tue i random mønster akkurat nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Det er jo ikke det hun sier. Snakk om å legge ord i munnen hennes.

Sa ikke det var det hun sa, men det er slik hun for meg fremstår ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg sett videoen til Kristin og Dennis, samt Debatten på NRK hvor Kristin er med. 

 

Kristin kommer ganske greit ut av det, men Dennis fremstår bare tullete for meg. 

Fremdeles mener jeg at det ikke er opp til Kristin om det er ok at noen opererer seg, men jeg skjønner nå at det hun kjemper for er at det ikke skal fremstilles som normalt eller en quick fix..... Men hun trekker frem I.R som eksempel hver gang omtrent. Hva med S.E? I.R er i det minste ærlig om at hun har operert seg 

 

Når det er sagt så er ikke plastisk kirurgi så veldig unormalt i vårt samfunn, og det har nok kommet for å bli, men jeg er enig i budkapet om at det ikke er vei til lykke, Samtidg føler jeg ikke at Isabell fremstiller det slik heller. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, The Kitten skrev:

Nå har jeg sett videoen til Kristin og Dennis, samt Debatten på NRK hvor Kristin er med. 

 

Kristin kommer ganske greit ut av det, men Dennis fremstår bare tullete for meg. 

Fremdeles mener jeg at det ikke er opp til Kristin om det er ok at noen opererer seg, men jeg skjønner nå at det hun kjemper for er at det ikke skal fremstilles som normalt eller en quick fix..... Men hun trekker frem I.R som eksempel hver gang omtrent. Hva med S.E? I.R er i det minste ærlig om at hun har operert seg 

 

Når det er sagt så er ikke plastisk kirurgi så veldig unormalt i vårt samfunn, og det har nok kommet for å bli, men jeg er enig i budkapet om at det ikke er vei til lykke, Samtidg føler jeg ikke at Isabell fremstiller det slik heller. 

Skjønner ikke hvorfor Sophie Elise alltid slipper unna og aldri får noe kritikk? Hun er fredet virker det som. Men hun er den verste av de alle.

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, The Kitten skrev:

Nå har jeg sett videoen til Kristin og Dennis, samt Debatten på NRK hvor Kristin er med. 

 

Kristin kommer ganske greit ut av det, men Dennis fremstår bare tullete for meg. 

Fremdeles mener jeg at det ikke er opp til Kristin om det er ok at noen opererer seg, men jeg skjønner nå at det hun kjemper for er at det ikke skal fremstilles som normalt eller en quick fix..... Men hun trekker frem I.R som eksempel hver gang omtrent. Hva med S.E? I.R er i det minste ærlig om at hun har operert seg 

 

Når det er sagt så er ikke plastisk kirurgi så veldig unormalt i vårt samfunn, og det har nok kommet for å bli, men jeg er enig i budkapet om at det ikke er vei til lykke, Samtidg føler jeg ikke at Isabell fremstiller det slik heller. 

Det virker som om du har misforstått hva som er Kristin sitt budskap; hun sier at hun «driter i» om folk opererer seg eller tar fillers og Botox. Det hun er imot er at influencers som Isabel fremmer det på bloggen sin. Og at siden Isabel har mange lesere og «fans» som er veldig unge, er dette ekstra farlig. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, The Kitten skrev:

Nå har jeg sett videoen til Kristin og Dennis, samt Debatten på NRK hvor Kristin er med. 

 

Kristin kommer ganske greit ut av det, men Dennis fremstår bare tullete for meg. 

Fremdeles mener jeg at det ikke er opp til Kristin om det er ok at noen opererer seg, men jeg skjønner nå at det hun kjemper for er at det ikke skal fremstilles som normalt eller en quick fix..... Men hun trekker frem I.R som eksempel hver gang omtrent. Hva med S.E? I.R er i det minste ærlig om at hun har operert seg 

 

Når det er sagt så er ikke plastisk kirurgi så veldig unormalt i vårt samfunn, og det har nok kommet for å bli, men jeg er enig i budkapet om at det ikke er vei til lykke, Samtidg føler jeg ikke at Isabell fremstiller det slik heller. 

Kristin har også nevnt Sofie Elise i et intervju. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...