Gå til innhold

Svette under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, var med en som sa at han svetter mye når han puler meg.. + han kom mye fortere enn vanlig siste gang altså hva skal det bety?:o

Dårlig selvtillit tho

jente 20

Anonymkode: d83d9...b69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter også av sex. Blir på en måte veldig varm i tilegg. Er Pga mye bevegelse, og tror nok det er vanlig! 

-jente 17 år

Anonymkode: f647c...c87

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Det betyr vel at du er heit og deilig?

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Det betyr vel at du er heit og deilig?

Haha, i hope so^^

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svetter også av sex. Blir på en måte veldig varm i tilegg. Er Pga mye bevegelse, og tror nok det er vanlig! 

-jente 17 år

Anonymkode: f647c...c87

Hmm, ja.. men syns det var merkelig å si at han svetter pga meg 

Skrevet

Er dere helt på jordet?

Seksuell aktivitet er fysisk aktivitet. Holder man på en stund og/eller intensiteten er der, blir man svett. Det er bare menn med prematur ejakulasjon (for tidlig sædavgang) som ikke blir svette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var han jomfru når han møtte deg?

Anonymkode: b6ff7...837

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DominantHr skrev:

Er dere helt på jordet?

Seksuell aktivitet er fysisk aktivitet. Holder man på en stund og/eller intensiteten er der, blir man svett. Det er bare menn med prematur ejakulasjon (for tidlig sædavgang) som ikke blir svette.

Jeg at å svette under sex er normalt, men ble usikker siden han sa at han svetta på grunn av meg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var han jomfru når han møtte deg?

Anonymkode: b6ff7...837

Neii

AnonymBruker
Skrevet

Ta det heller som et kompliment, han blir varm og svett, og ekstra kåt av deg :)
Du gjør han nok  nervøs siden han sier han svetter ekstra mye pga deg og kommer så fort. Han liker deg :)

Anonymkode: 5f771...477

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2018 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Hei, var med en som sa at han svetter mye når han puler meg.. + han kom mye fortere enn vanlig siste gang altså hva skal det bety?:o

Dårlig selvtillit tho

jente 20

Helt vanlig. Man svetter en god del når man holder på en stund. Han kom sikkert fortere fordi han var kåt nok og eller det var lenge siden. De som faktisk kommer fort holder ikke på lenge nok til å svette. Snakker av erfaring. Det finnes måter å jobbe med selvtilliten på, husk at du kommer til å leve med deg selv foralltid så du burde ikke la selvtilliten din bli påvirket av en annen fyr som kommer til å komme og gå mange av i livet ditt.

Anonymkode: abf71...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Han må nok jobbe mer enn han er vant med. Stakkars fyr, du får bidra litt du og. 

Anonymkode: 32200...f6b

Skrevet
På 31.3.2018 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvtillit tho

jente 20

Er det ikke normalt å gi litt da når man koser seg?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han likte å pule deg når han kom så fort og svettet i tillegg. Ta det som et kompliment du 😊😊

Anonymkode: 6a9a1...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...