Gå til innhold

Trang forhud operasjon erfaringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi penis hode mitt er en del større en resten av skafte er forhuden for trang, og kjøpte meg nylig en fleshlight for å teste hvordan sex med trang forhud sånn ca vil føles, og det var veldig godt, men jeg ble rød på tuppen av forhuden og jeg merker at den har blitt strekt og i etterkant har det ikke vært så behagelig, føles egentlig som jeg har fått flere papir kutt rundt kanten, men begynt å bli bedre etter jeg ikke rørte den i noen dager. Vurderer derfor om jeg skal gjøre halv snipp operasjonen, jeg nekter å ta full omskjering for det skal vist nok være et helvette den første måneden hvor du både er sår pga operasjonen og penis hode er så sensitivt at mange må gå med sykehus kjole i starten. Men jeg tenkte om jeg ba om narkose vil jeg jo ikke være våken når de kutter og syr om forhuden. Men er det noen her inne som har gjort det og kan si fra etter de var hos legen og kom hjem hvor lang tid det tok før smertene og stingene slutter å svi. Det høres også kanskje litt tåpelig ut men er også litt nervøs for hvordan den vil se ut etterpå, er det bare jeg som er paranoid og kvinner vil ikke bry seg om forhuden ser litt rar ut etterpå eller har noen opplevd at det har blitt et problem?

Anonymkode: 6b13a...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trang forhud - fimose på fagspråket.

Jeg tok full omskjæring (den "gamle"/tradisjonelle varianten) med (bare) lokalbedøvelse for 35 år siden. Det var ubehagelig i bare noen dager. Stingene løser seg opp av seg selv etter en uke. Det positive her er at huden på penis glans blir tykkere, noe som gjør at følsomheten reduseres, men/og du blir mye mer utholdende/kan kontrollere ejakulasjonen på en helt annen måte. Dette kan styres mentalt, men vil du ha samleie i 30 - 40 min, er ikke det noe problem. Moderne teknikker som halv snipp mm virker mindre "brutale", men jeg hadde på nytt gått for den tradisjonelle varianten.

Fimose er meget arvelig. Jeg var derfor meget påpasselig med min sønn da han var liten, og fulgte opp med (fast)legen.

Han gjennomførte en av de moderne teknikkene i voksen alder (ca 20).

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg tror du får flere svar om du henvender deg på et sted med flere menn. Dette er Kvinneguiden.  Prøv heller på diskusjon.no
Hvis du plages av trang forhud så vil du nok ikke angre på å ta en full omskjæring. Det er sårt de første ukene men så blir det bedre, , og du får jo med deg smertestillende hjem. Jeg syntes omskjærte peniser er mye finere enn de med forhud så tror ikke du skal bekymre deg for at kvinner syns det vil se rart ut! Håper du finner ut av det :) 

Anonymkode: abaa2...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...