Gå til innhold

Hvor mye kostet toastmasteren og fotografen du brukte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer litt på hva det koster sånn ca for en toastmaster og fotograf?

Det aller beste bryllupet jeg har vært i, var mye grunnet toastmasteren de brukte. Han var helt fantastisk! Han koster rundt 16000kr fikk jeg høre.

Jeg lurer også på hva det koster sånn ca for å ha en fotograf der hele dagen? Alt fra freelancer til mer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Cocosa
Skrevet

Hvis jeg skulle giftet meg, ville jeg brukt en god venn som toastmaster, en som var skikket til oppgaven. Det er gratis. 

AnonymBruker
Skrevet

17500kr for toastmaster og 25000kr for fotograf 

Anonymkode: 60b94...15e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår fotograf koster kr 25 000, mener jeg å huske. 

Toastmaster er en god venn. 

Anonymkode: af4d7...eff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fotograf kostet 10 000, men tok bare bilder i kirka og selve brudebildene. Toastmaster var en god venn og var da selvsagt gratis

Anonymkode: cc4a1...ffe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss i 2016. Toastmasteren kostet oss 5000 kr (i 6 timer).

Anonymkode: 07333...aa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betaler man virkelig for toastmaster? Blir ikke det veldig upersonlig? Alle har da en morsom venn eller onkel/tante som helt sikkert klarer den oppgaven med glans!

Anonymkode: b8ec6...f36

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri betalt for toastmaster. I min krets er det vanlig å bruke en god venn eller familiemedlem som ønsker å ta på seg oppgaven. Betale 17.000 for en toastmaster er jo helt høl i huet.

Anonymkode: 4f96f...44c

• Liker 6
Skrevet

Herlighet for noen priser.

Vi brukte venner til både toastmaster og fotograf. 

Gratis og vi ble veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Bruker 2 venner av brudgommen som toastmastere. Og bruker heller pengene på en proff fotograf som er der hele dagen. Han koster 30 000 kroner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Toastmaster var gratis, det var min manns onkel som gjorde en fantastisk bra jobb!  :-)

Fotografen kostet 10-11.000. Da tok han bilder fra vielsen + brydeparbilder etterpå, samt familie/gruppebilder. Vi fikk velge et visst antall bilder (husker ikke helt hvor mange..) som kom ferdig redigert i farger og svart hvitt som vi hadde fulle rettigheter til. 

Anonymkode: 5613a...9f0

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde en gjest som toastmaster. Men jeg er enig i at toastmaster sin jobb er "viktig" lager mye av stemningen for dagen. Vi var ikke helt heldig med vårt valg der, da jeg synes vedkommende gjorde en skuffende og platt jobb uten mye forberedelser. Greit nok det at man gjør det gratis, men det er også lov å si nei om det er en jobb man ikke vil ta i forbindelse med bryllup. Så jeg skulle nesten ønske jeg brukte noen kroner på en toastmaster. Selv om jeg ikke viste den gang at det var mulighet å leie inn noen. 

Hadde heldagsfotograf som kostet oss 29 000 kr. 
Men som noen har nevnt ville jeg heller brukt mer penger på en god fotograf og ingenting på toastmaster hvis det var valgene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...