AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Jeg selger litt barneklær på finn.no i disse dager. Jeg får en henvendelse med spørsmål om fraktkostnader etc. Jeg svarer. Nye henvendelser kommer på samme annonse. Gått 18 timer fra jeg svarte, har purret om svar. Hvor lenge venter man før det går til nestemann på lista. Synes selv det er undrende å sende sprøsmål, der man sier man øsnker plaggene for så å ikke følge med på meldinger på 18 timer... Så hvor lenge venter man på svar før man lar det gå til neste interesserte?? Anonymkode: 3199f...37e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg selger litt barneklær på finn.no i disse dager. Jeg får en henvendelse med spørsmål om fraktkostnader etc. Jeg svarer. Nye henvendelser kommer på samme annonse. Gått 18 timer fra jeg svarte, har purret om svar. Hvor lenge venter man før det går til nestemann på lista. Synes selv det er undrende å sende sprøsmål, der man sier man øsnker plaggene for så å ikke følge med på meldinger på 18 timer... Så hvor lenge venter man på svar før man lar det gå til neste interesserte?? Anonymkode: 3199f...37e Jeg venter ikke. Dete r førstemann til mølla. Vil folk ha det du selger så er de der med en gang. Jeg har også besvart to ulike kjøpere fortløpende og den første som sa hun skulle ha det jeg solgte fikk det. Når nummer to så kom tilbake tikk hun beskjed om at varen var solgt. Slik er det i butikken også. Er det en ting igjen og to står og ser så er det første mann med tingen i hånda til kassen som får kjøpe. Når du i tillegg har vært så seriøs at du har purret så har du gjort mer enn noen forventer av deg, for du vil vel selge? Anonymkode: 5bbcc...244 3
Miss moneypenny Skrevet 31. mars 2018 #3 Skrevet 31. mars 2018 Min erfaring med finn er at hvis man er interessert så merker kjøper det. På 18 timer syns jeg du trygt kan gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 4 minutter siden, GoldenLioness skrev: Første mann til mølla, alltid. Aldri når jeg gir bort noe. Den første er ofte en skal ha alt og aldri dukke opp person. Da velger jeg den som spør skikkelig om å få, og som snakker/skriver norsk. Å drive å forklare veien til noen med dårlig engelsk det gidder jeg aldri. Typen; den tar jeg, hi, I want it, adressen? Og lignende får aldri svar hos meg. Uansett jeg gir bare bort skikkelige ting der mange er interessert og kan da velge og vrake i folk. Ingenting er mer irriterende enn å bruke tid på disse som aldri dukker opp. Anonymkode: 5bbcc...244 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri når jeg gir bort noe. Den første er ofte en skal ha alt og aldri dukke opp person. Da velger jeg den som spør skikkelig om å få, og som snakker/skriver norsk. Å drive å forklare veien til noen med dårlig engelsk det gidder jeg aldri. Typen; den tar jeg, hi, I want it, adressen? Og lignende får aldri svar hos meg. Uansett jeg gir bare bort skikkelige ting der mange er interessert og kan da velge og vrake i folk. Ingenting er mer irriterende enn å bruke tid på disse som aldri dukker opp. Anonymkode: 5bbcc...244 Første mann til mølla som henter og betaler. Venter ikke på noen. Har sjeldent problem med det. Sender det meste per post og kundene forhåndsbetaler på vipps.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #7 Skrevet 31. mars 2018 Jeg venter ikke. Første som betaler og henter. Evnt førstemann som betaler så jeg sender. Anonymkode: 74dc8...962
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #8 Skrevet 31. mars 2018 Tusen takk for svar, skjønner jeg er alt for tålmodig og snill, men det skal det bli slutt med Anonymkode: 3199f...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå