Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har fått gjort dette i f.eks ansiktet?Hender? I såfall, er du fornøyd med resultatet?

Anonymkode: 60453...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på og! Vurderer dette i kinna, men virker veldig skummelt og lest litt om at det er ganske nytt i Norge. Kanskje bedre/tryggere med fillers 😬

Anonymkode: 66de2...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som det er så mange kanskje er kjent med dette alternativet, og de fleste benytter seg vel av fillere i stedet. Det er i hvert fall mange klinikker i Norge som tilbyr dette, og angivelig har de også kirurger med erfaring på området. I ansiktet skal visst mesteparten av fettet som injiseres, ha gode sjanser for å overleve og sette seg fint. Jeg kunne tenkt meg å forsøke i tinningen og kinn, ja kanskje hender også med tiden, men vi får se.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Var hos plastikkirurg med dette spørsmålet. Har groper under øynene, han foretrakk filler før transplantasjon. Større inngrep, større fare for komplikasjoner var noen av begrunnelsene.

Anonymkode: af48f...b75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men ettersom jeg har forstått så er tear trough litt vanskelig å behandle med fett injeksjon, til og med med fillere da det er litt større risiko for at det ikke vil sette seg bra, klumper etc.  Fillere er jo ikke et særlig økonomisk alternativ, det hadde vært bedre med en mer permanent løsning. Tror jeg og skal forhøre meg litt hos et par klinikker jeg har fått et godt inntrykk av, og høre hva de eventuelt anbefaler for de områdene jeg ønsker å behandle.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, men ikke i ansiktet. Ble bra, men det er ikke så mye av fettet som overlever. 

Anonymkode: da633...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...