Gå til innhold

Npr exen er på samme datingside

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt med meg og typen. Jeg har tatt det veldig tungt,  men begynner å føle meg klar for datinglivet igjen. Traff ham gjennom sukker, så har av den grunn forholdt meg (nå altså) til møteplassen. Men her for 2 dager siden ser jeg bildet hans :( stikk i hjertet :sjokkbla:. Er kanskje ikke like klar som jeg trodde, men hva skal jeg gjøre?! Vi bor jo i samme område, så såklart dukker han jo da opp... tror ikke jeg klarer noen sinne å komme meg videre om jeg må se bildet av ham hele tiden. Kan legge til at han enda er på sukker.

Match er jeg ikke stor fan av, elitesingles... Tinder har jeg ikke sett ham på, men er så mange "natur" folk der :( 

Skulle ønske jeg bare kunne skru av følelser! 

Anonymkode: e4fcb...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker han på Sukker (og de andre stedene) da vel, dette er standardfunksjoner på de fleste sider og apper. Så slipper du se han i hvertfall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Kreator skrev:

Blokker han på Sukker (og de andre stedene) da vel, dette er standardfunksjoner på de fleste sider og apper. Så slipper du se han i hvertfall.

Trodde faktisk denne funksjonen var mer blokker ham for meg og ikke omvent, verdt å sjekke ut :) 

Anonymkode: e4fcb...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Blokker profilen hans på datingsiden :)

Naturlig at det stikker litt, men ikke la deg hindre deg i å komme i kontakt med andre menn :)

Anonymkode: a6b43...068

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt med meg og typen. Jeg har tatt det veldig tungt,  men begynner å føle meg klar for datinglivet igjen. Traff ham gjennom sukker, så har av den grunn forholdt meg (nå altså) til møteplassen. Men her for 2 dager siden ser jeg bildet hans :( stikk i hjertet :sjokkbla:. Er kanskje ikke like klar som jeg trodde, men hva skal jeg gjøre?! Vi bor jo i samme område, så såklart dukker han jo da opp... tror ikke jeg klarer noen sinne å komme meg videre om jeg må se bildet av ham hele tiden. Kan legge til at han enda er på sukker.

Match er jeg ikke stor fan av, elitesingles... Tinder har jeg ikke sett ham på, men er så mange "natur" folk der :( 

Skulle ønske jeg bare kunne skru av følelser! 

Eller dropp disse stedene til han er vekke derfra. Da får du også tid til å tenke deg litt om og bruke tid før det kommer til et nytt forhold. Det gjør jeg :)  Ex kona herjer på for å finne en ny type, men finner tydeligvis ingen. Det forstår jeg veldig godt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...