Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er disse røde prikkene? Blir ikke borte jo😩 Et det sprengt blodkar? Kan man bli kvitt det uten å bruke laser?

8A7E23B4-6EF3-41C8-99D9-13CEC0778B8B.jpeg

Anonymkode: d0d31...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som kviser. 

Anonymkode: 80a0a...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Hudkreft

Anonymkode: 55d38...a16

• Liker 8
Skrevet

Det ser virkelig ikke ut som sprengte blodkar i mine øyne, men aner ikke hva det er.

AnonymBruker
Skrevet

I fare for å bli bitt hodet av her, så der det jo ut som sår. Og hvis du har hatt det i flere mnd uten at de har forandret seg, hverken til det verre eller bedre så kan jo en tur til legen være lurt. 

Anonymkode: b72ce...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er disse røde prikkene? Blir ikke borte jo😩 Et det sprengt blodkar? Kan man bli kvitt det uten å bruke laser?

8A7E23B4-6EF3-41C8-99D9-13CEC0778B8B.jpeg

Anonymkode: d0d31...c96

Ser ikke helt ut som sprengt blodkar...

Du burde kanskje gå til legen med det.

Anonymkode: 9f5be...04f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjentar: Rosacea. 

Jeg har det selv og det er akkurat slik det opptrer i perioder.

Anonymkode: 603e9...0f7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjentar: Rosacea. 

Jeg har det selv og det er akkurat slik det opptrer i perioder.

Er det noe en først kan få når man begynner å bli gammel? Spør siden det ser jo ut som TS nærmer seg 50 selv om hun ikke virker så smart og moden for alderen. Og for fordi jeg vet bare om eldre som har det.

Eller kan unge mennesker også få det? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noe en først kan få når man begynner å bli gammel? Spør siden det ser jo ut som TS nærmer seg 50 selv om hun ikke virker så smart og moden for alderen. Og for fordi jeg vet bare om eldre som har det.

Eller kan unge mennesker også få det? 

Jeg fikk det allerede i 20 åra og det utviklet seg gradvis. Begynte som en synlig linje av blodårer og rødmende hud nær nesen. I perioder er det bedre, mens det i andre perioder blir verre. Finnes ulike grader også.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det allerede i 20 åra og det utviklet seg gradvis. Begynte som en synlig linje av blodårer og rødmende hud nær nesen. I perioder er det bedre, mens det i andre perioder blir verre. Finnes ulike grader også.

Feil tråd.

Endret av Forundret..
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blusser det opp ved varme/kulde, kaffe, vin osv? Mistenker at jeg kan ha det, men har aldri opplevd at det forandrer seg sånn utifra enkelte ting, mer fra dag til dag. 

Anonymkode: 37448...f16

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blusser det opp ved varme/kulde, kaffe, vin osv? Mistenker at jeg kan ha det, men har aldri opplevd at det forandrer seg sånn utifra enkelte ting, mer fra dag til dag. 

Anonymkode: 37448...f16

Det kan gjøre det, og det kan utvikle seg fra mild grad til alvorligere grader. Les linken jeg la ved på første side. 

Og oppsøk hudlege/lege så får du skikkelige svar på ditt hudproblem.

AnonymBruker
Skrevet

Kviser eller sår. Ser du er lilla under øynene også, det burde du få gjort noe med, eller kanskje du bare er syk? Huden din ser syk ut, litt mye pels i ansiktet og, men det fikser du vel med laser. Ellers typisk eldre hud, vil gjette du er 50+, så gå til en salong og få den hjelpen du trenger TS. God påske!

Anonymkode: 4445c...13f

• Liker 2
Skrevet
På 31.3.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Gud du har peil ass...

Ts, du ser ut til å ha https://nhi.no/sykdommer/hud/pussholdig-utslett-ekskl-akne/rosacea/

Det gir slike utbrudd i huden. Gå til hudlege du.

Takk for «tips». Er nok dette jeg er plaget med. Jeg har flere sånne, og litt mer kakete, enn ts, men det ts har ligner på sånn jeg har.

Skrevet

Mange som har braket sammen på rette tiden av måneden i denne tråden eller? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som hudkreft. Tror du må gå til legen. Kanskje det bare er kviser også?

Anonymkode: df09b...4dd

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2018 den 19.46, Nerine_ skrev:

Syns det kan minne om kviser/utslett/eksem også. Terskelen for å komme med kreft forslaget sank nok betraktelig når du svarer på den måten du gjør. Du skrev ikke flere måneder i HI, så du kan ikke anta at folk skjønner at det er snakk om så lenge. 

Er ts pms for tiden 😵

Anonymkode: ec7c1...10c

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Papirfly, mod.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Kviser eller sår. Ser du er lilla under øynene også, det burde du få gjort noe med, eller kanskje du bare er syk? Huden din ser syk ut, litt mye pels i ansiktet og, men det fikser du vel med laser. Ellers typisk eldre hud, vil gjette du er 50+, så gå til en salong og få den hjelpen du trenger TS. God påske!

Anonymkode: 4445c...13f

Hva faen? At hun har hår i ansiktet og litt farge under øynene har da ingen ting med denne tråden å gjøre? Hun spurte vel ikke om hva hun kunne fikse på?

Anonymkode: 65c31...24e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...