AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Den sausen fra ikea, er det noen her som har prøvd den med kylling? Jeg lurte på å marinere kyllingen i den sausen før jeg steker/surrer den i en gryte med løk, gulrot og selleri. Pluss matfløte. Kan det bli bra? Anonymkode: f4eda...77e 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Har aldri prøvd, men det skal jeg jammen gjøre; for det blir sikkert kjempegodt! Anonymkode: 40eda...5fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Jeg synes ikke det høres noe godt ut med sennepsaus til kylling. Anonymkode: ab622...b3a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri prøvd, men det skal jeg jammen gjøre; for det blir sikkert kjempegodt! Anonymkode: 40eda...5fa Jeg skal prøve det i morgen. Glemte helt av det i dag (hamburgermiddag! ) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og potetmos til! Anonymkode: 36a5f...7dc Notert! 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det høres noe godt ut med sennepsaus til kylling. Anonymkode: ab622...b3a Nå har jeg googlet det og det er faktisk endel oppskrifter på det allerede. Det kan ikke være så ille.. Som sagt, i morgen er dagen Anonymkode: f4eda...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå