AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 som er bekymret for om andre ser ned på dem? Jeg tar meg i å gjøre det. Anonymkode: db9e5...936
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Hvorfor ikke løfte dem opp istedenfor? Alle har en historie, men ikke alle ser den. Anonymkode: da7f1...f32 4
Perelandra Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 Nei, absolutt ikke. Folk som er redd for å bli sett ned på, har kanskje en grunn til det? Det kan for eksempel være folk som opplevd mobbing eller mishandling i oppveksten. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: som er bekymret for om andre ser ned på dem? Jeg tar meg i å gjøre det. Anonymkode: db9e5...936 Jeg må, av fysiske årsaker, se ned på mennesker som er kortere enn lange meg. Å se ned på noen av andre grunner kan ikke falle meg inn. Det sier mer om meg enn om andre. Anonymkode: 71058...b41 2
SoWhat? Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: som er bekymret for om andre ser ned på dem? Jeg tar meg i å gjøre det. Anonymkode: db9e5...936 Når du ser ned på noen er det frykt eller usikkerhet. Tenk deg om hvorfor du gjør det. Er du trygg i deg selv da?
SoWhat? Skrevet 31. mars 2018 #7 Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg må, av fysiske årsaker, se ned på mennesker som er kortere enn lange meg. Å se ned på noen av andre grunner kan ikke falle meg inn. Det sier mer om meg enn om andre. Anonymkode: 71058...b41 Du har skjønt det du også.
SoWhat? Skrevet 31. mars 2018 #8 Skrevet 31. mars 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke løfte dem opp istedenfor? Alle har en historie, men ikke alle ser den. Anonymkode: da7f1...f32 Alle har faktisk ikke fantasi eller evne heller. Sant som du skriver. Hadde alle skjeletter folk har i skapet hadde en ikke vært redd for å gå gjennom kirkegården ved midnatt! For de som er da Om alle skjelettene folk har i skapene ramlet ut mente jeg selvfølgelig. Endret 31. mars 2018 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 12 timer siden, SoWhat? skrev: Når du ser ned på noen er det frykt eller usikkerhet. Tenk deg om hvorfor du gjør det. Er du trygg i deg selv da? Jeg er trygg på meg selv, ja. Jeg synes bare det er slotsomt med mennesker som hele tiden er så opptatt av hva andre synes om dem. Anonymkode: db9e5...936 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er trygg på meg selv, ja. Jeg synes bare det er slotsomt med mennesker som hele tiden er så opptatt av hva andre synes om dem. Anonymkode: db9e5...936 Men det er jo mennesker som er svært usikre. Hvorfor er det sikkert mange grunner til. Men hva med å trygge dem istedenfor? Så kanskje de slipper å være så redd for hva andre synes om dem, på sikt. Så kan du som er trygg på deg selv gjøre noe godt for et menneske som ikke er trygg på seg selv. Anonymkode: 9d491...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå