AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 hvorfor bruker mange internett for å komme i kontakt med noen? er ikke det klinisk umulig, og blir det ikke kjempe feil å slippe innpå et menneske som ikke har noe tilknytning til der du bor i utgangspunkt? har noen tenkt den tanken før meg? eller er jeg den eneste? og er internett et kunstig sted å få kontakt med noen og ikke minst ha dialog med mennesker du aldri allikevel vil få treffe. Anonymkode: dbe6c...8c3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Jeg tenker mer slik: Barndomsvenner er venner du fikk via felles foreldres bekjentskap. ''Venner'' som du sier du skal beholde for alltid fra barnehage av (vi vet du aldri møter de etterpå) er venner du fikk via at foreldrene dine tilfeldigvis meldte plass for deg der. ''Venner'' som du har på ungdomsskolen og vgs. er også kun '' Venner '', for det er kontakter du har fått utdelt, igjen, via å gå på samme skole. Som student er det samme greien. Når du realiserer at venner fra ungdomsskolen som du vil beholde hele livet, ikke er de samme vennene du har fra vgs. som du sier du vil beholde hele livet, ikke igjen er de samme vennene du henger på studiet repeater prosessen seg. Du får utdelt tilfeldige venner. - Jeg er snart ferdig med studier, og kan ikke vente med å gå ut i jobb. Ja, selv der står tilfeldighetene til rette for hvem som blir mine nærmeste kolleger, men all annen fritid har jeg 100 % fri til å velge mine egne venner selv, f.eks. via Venne-seksjonen til Sidetmedord og Aktivitetsvenner. Nettdating som ikke ble kone, kan kanskje bli en del av min nye vennegjeng i stedet. Jeg elsker tanken på å få tilrettelagt arenaer takket være teknologi, som gjør at jeg faktisk kan velge hvem jeg vil bli venn med! Anonymkode: b525d...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå