Gå til innhold

Jeg forstår meg ikke på en kvinne jeg liker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med henne i 2 mnd, hun har hintet mye til sex. Men jeg klarer ikke å tyde henne, jeg er ikke særlig pen men det er hun, veldig pen! Og noen år yngre enn meg, hun sier hun er kresen på mannfolk, men så vil hun ha meg? Jeg tørr ikke helt å tro det og er redd hun bare er ute etter en ting. Hvordan takler jeg dette? Hver gang jeg trekker meg unna spør hun hvorfor og så blir hun irritert om jeg ignorerer det hun spør om. Jeg liker jo henne, men jeg tror ikke at hun egentlig liker meg.

Anonymkode: 2c162...9bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet, du klarer ikke ta initiativ til sex?

Du vet vel selv at sjansen er liten for at hun vil "utnytte" deg for sex, eller er det slik at du ville blitt knust om dere hadde sex en gang og aldri igjen?

Anonymkode: 4a921...0dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt blir hun irritert hvis du ignorerer det hun spør deg om.

Hva mener du med at du er redd hun bare er ute etter en ting? Er du veldig rik eller noe?
For hvis du ikke er spesielt kjekk og har rykte på deg for å ha god erfaring i senga eller veldig stor pikk , så er det ikke bare sexen hun er ute etter hvertfall. Hun liker deg nok for den du er, men hvis du sliter med selvbildet ditt kan det være lurt å snakke med hun om det, og si at du har dårlig selvbilde og derfor syns det er litt vanskelig å innse at hun kan like deg, så vil hun svare betryggende og gjøre deg mer sikker på at hun faktisk liker deg. Men kommunikasjon er viktig i alle relasjoner! Så snakk sammen om det :)
Bare ikke vær frekk eller nedlatende, ikke spør "hva ser du meg i meg? jeg er jo bare dritt" osv for da nedverdiger du henne asamtidig som deg selv og liksom mener at hun er rar eller dum som ser noe fint i deg. Men forklar at du sliter med selvbildet og spør hun hva hun ser for seg at dere to kan bli :)
Og slutt å trekk deg unna hun bare fordi du er redd! Det kan ødelegge alt!....

Anonymkode: 44e8d...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...