AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Hvorfor er det så mange som liker annonser men aldri tar kontakt for å evt kjøpe det som er annonsert? Hvordan forholder du deg til den funksjonen hvor du kan like og lage ønskeliste på finn? Selv syns jeg den er bare irriterende. Jeg ønsker å selge jakken feks, ikke å sanke likes! Påskeutblåsning! Anonymkode: 8be43...8b1
applestories Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Jeg var på leting etter bil tidligere, og lagret da en del med slik hjertefunksjon(?). Det var for å huske den blant alle jeg så på slik at jeg kunne komme tilbake il den etter hvert. Bilene ble jo solgt og jeg tror ikke jeg fjernet noe fra disse favorittlistene. Visste ikke at selger fikk vite at jeg hadde lagret annonsen. 2
FrodeF Skrevet 31. mars 2018 #3 Skrevet 31. mars 2018 😂😂😂 Skjønner du virkelig ikke poenget med funksjonen? Du får late som om det er Facebook og være stolt av masse likes 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 3 minutter siden, applestories skrev: Jeg var på leting etter bil tidligere, og lagret da en del med slik hjertefunksjon(?). Det var for å huske den blant alle jeg så på slik at jeg kunne komme tilbake il den etter hvert. Bilene ble jo solgt og jeg tror ikke jeg fjernet noe fra disse favorittlistene. Visste ikke at selger fikk vite at jeg hadde lagret annonsen. Det kommer opp et hjerte med antall likes ved siden av et øyesymbol som viser antall personer som har sett på annonsen når jeg går inn på min liste med annonser. Anonymkode: 8be43...8b1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, FrodeF skrev: 😂😂😂 Skjønner du virkelig ikke poenget med funksjonen? Du får late som om det er Facebook og være stolt av masse likes Hva er poenget med at selgere skal vie hvor mange som har likt og lagret annonsa? Tosk. Anonymkode: 8be43...8b1
solmåneogstjerner Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kommer opp et hjerte med antall likes ved siden av et øyesymbol som viser antall personer som har sett på annonsen når jeg går inn på min liste med annonser. Anonymkode: 8be43...8b1 Det er ikke likes! Det er for at man skal kunne lagre annonsen og sammenligne med andre annonser! Trenger ikke å bety at de 'liker' den o det hele tatt.... 3
Minitroll Skrevet 31. mars 2018 #7 Skrevet 31. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange som liker annonser men aldri tar kontakt for å evt kjøpe det som er annonsert? Hvordan forholder du deg til den funksjonen hvor du kan like og lage ønskeliste på finn? Selv syns jeg den er bare irriterende. Jeg ønsker å selge jakken feks, ikke å sanke likes! Påskeutblåsning! Anonymkode: 8be43...8b1 Forstår din frustrasjon. Jeg har mange annonser ute, men 5-6 hjerter på alle, men får bare skambud, piss og elendighet! Har også en JÆVLA irriterende fyr som kommer med sånn: kjøper for kr..., kontakter deg på onsdag. Så når jeg purrer, så svarer han bare at siden vi har en avtale kan jeg ikke selge til andre, men han skal kontakte meg senere for betaling.. fans fyr.. 1
visp Skrevet 31. mars 2018 #8 Skrevet 31. mars 2018 4 minutter siden, Minitroll skrev: Forstår din frustrasjon. Jeg har mange annonser ute, men 5-6 hjerter på alle, men får bare skambud, piss og elendighet! Har også en JÆVLA irriterende fyr som kommer med sånn: kjøper for kr..., kontakter deg på onsdag. Så når jeg purrer, så svarer han bare at siden vi har en avtale kan jeg ikke selge til andre, men han skal kontakte meg senere for betaling.. fans fyr.. Jeg må ut på tur nå; siterer deg på onsdag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå