AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Hva kan man gjøre? Uten om tonere som bare midlertidig trekker de sammen! Hvilken type laser behandling eller kjemisk behandling eller lignende kan påvirke porene permanent? Dermapen? Microneedling? C02 laser? IPL laser? Hudpleier sa at glycolsyre hjalp og jeg kjøpte et 15% glycolsyre produkt fra henne for over et år siden, men har ingen bedring i porene what so ever Anonymkode: bbc1d...62f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 epiduo gel er eneste som har hjulpet meg. Anonymkode: 670b6...37f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 På 31.3.2018 den 13.31, AnonymBruker skrev: epiduo gel er eneste som har hjulpet meg. Anonymkode: 670b6...37f Hjalp det på porestørrelsen permanent? Hadde dette for 15 år siden men da tror jeg det var mot hudormer, og brukte ikke opp tuben engang for fant den når jeg flyttet ut hjemmefra husker jeg. Men absolutt villig til å prøve igjen om det faktisk reduserer selve porestørrelsen permanent. Anonymkode: bbc1d...62f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Jeg lurer også på dette. Sliter med store porer i kinnene. Tar gjerne imot tips til ting som hjelper midlertidig også! Anonymkode: 816f4...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå