AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Del Skrevet 31. mars 2018 Tenkte å prøve å være litt sunn, så skulle hatt noen oppskrifter på gode salater, evt andre ting med lite kalorier i. Så hva er din beste oppskrift ? Anonymkode: d543a...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Del Skrevet 31. mars 2018 Noe sprøtt, noe protein, noe fett, masse grønt, noe frukt og hva jeg ellers har tilgjengelig. Salat blir godt uansett. Anonymkode: 4be6b...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 31. mars 2018 #3 Del Skrevet 31. mars 2018 Ruccola med rødløk,cherrytomater,agurk,valnøtter,salatkylling og chevre (geitost). Dressing av rødvinsviangrette,sennep,olivenolje,sitronsaft samt salt og pepper. Couscous med bladpersille,kikerter blandet med krydder (raz el hanout),granateplekjerner,fetaost,sort oliven,sjalottløk,agurk og cherrytomater. Basilikumblader,mozzarella,tomat,parmesan,parmaskinke og pastaskruer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 1. april 2018 #4 Del Skrevet 1. april 2018 Isberg salat baby leaf mix paprika agurk kylling fetaost krutonger valnøtter salt pepper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. april 2018 #5 Del Skrevet 2. april 2018 Taboulleh er veldig godt, men med bulgur er det kanskje ikke det mest kalorifattige...Jeg lager den med agurk, tomat, isbergsalat, bladpersille og mynte, alt hakket i små biter. Blander med bulgur og har over dressing av sitron, olivenolje, salt og pepper. Mye bladpersille og mye mynte må til for at den skal bli skikkelig god. Brokkolisalat laget av brokkoli kuttet i små "bunter" med en dressing av mager kesam med litt søstoff. Frisk salat som metter godt. Kyllingsalat laget med kyllingbryst. Isbergsalat, agurk, babyleaf, noen ertebelger, litt brokkoli, tomat, fetaost, oliven og mango. Denne liker jeg med dressing av balsamico og olje ELLER caesardressing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Del Skrevet 2. april 2018 Når jeg lager salat har jeg i akkurat det jeg liker i akkurat de mengdene jeg vil ha, hverken mer eller mindre. For min del vil det si: - Salat (ruccola, spinat, kål, o.l.) - Tomat - Rødløk - Paprika (rød, grønn og gul) - Avokado - Minimais - Bønner - Kikerter - Oliven - Agurk Også har jeg i kylling og fetaost sammen med hjemmelaget oljedressing med diverse krydder som passer til fetaosten. Til og med sambo som før hatet salat begynte å like salat når han fikk smake min. Har man bare ting man liker i salaten vil det være en sikker vinner. Det meste av grønt går heldigvis fint sammen, så føler ikke noe behov for å bruke spesielle ingredienser som passer hverandre. Salat er salat, i mine øyne. Men akkurat min salat synes jeg er så god at jeg kunne ha spist det hver dag resten av livet! Anonymkode: 57857...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 8. april 2018 #7 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg er for tiden veldig glad i en helt enkel tomatsalat. Tomater av god, søt kvalitet, mozzarella, fersk basilikum, hakket rødløk, og så ringler over litt sitronolivenolje og balsamico. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 8. april 2018 #8 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg er veldig glad i salater, men i hverdagen er det ofte ikke mye tid. Derfor har jeg alltid tomat, rødløk, balsamico og olje i kjøleskapet, både på jobb og hjemme. Det er alt som behøves for å løfte et måltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå