AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Skal flytte og må for noen måneder har alt jeg eier på et lagerhotell. Noen som har erfaring med å surre møblene inn i plast, nesten som gladpack....?? Møblene vil naturligvis blir beskyttet for div. skader på overflaten, men vil de ta skade av å stå innpakket i plast over tid? Anonymkode: 69019...778
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #2 Skrevet 31. mars 2018 Jeg hadde det for to måneder, gikk helt fint. Husk å forsikre tingene dine. Det finnes en egen forsikring for lagring. Anonymkode: 24a72...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #3 Skrevet 31. mars 2018 Jeg leide inn folk, de brukte en type plast/stoff, og tape. Gikk helt fint. Og må bare si meg helt enig i sistnevnte. Innboforsikring gjelder ikke når møblene ikke er i huset. Av samme grunn anbefales flytteforsikring. Om flyttebilen krasjer og brenner opp, får man ingenting igjen. Anonymkode: eed7c...abc 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #4 Skrevet 31. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal flytte og må for noen måneder har alt jeg eier på et lagerhotell. Noen som har erfaring med å surre møblene inn i plast, nesten som gladpack....?? Møblene vil naturligvis blir beskyttet for div. skader på overflaten, men vil de ta skade av å stå innpakket i plast over tid? Anonymkode: 69019...778 De minilagerne innholder alt fra muggsopp til veggedyr, ingen plast i verden kan beskytte stoppede møbler og tekstiler mot mugg og innsekter. Enkelte får også skjeggekre med seg fra denne typen lagre. Jeg setter aldri i verden mine ting inn på et slikt sted. Anonymkode: 52980...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå