Gå til innhold

Lys labrador tispe navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter et litt menneskelig, kort, bestemt og fint navn til labrador valp jeg får imorgen. Har egentlig fast bestemt meg for Luca. men samboeren er ikke enig med det. ;(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Natalitw skrev:

Er på utkikk etter et litt menneskelig, kort, bestemt og fint navn til labrador valp jeg får imorgen. Har egentlig fast bestemt meg for Luca. men samboeren er ikke enig med det. ;(

Det er jo din hund, så jeg ville valgt Luca :)  Hvorfor skal din samboer være med på å bestemme navnet?
Bianca er jo et godt alternativ.

Anonymkode: 9a82e...493

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er våres hund sammen ! Ikke bare min 😅

Skrevet

Bella?

• Liker 1
Skrevet

Luca er vel et guttenavn? Kanskje Lucara? 

Hmm... Minka? Milla? Luna? Neri? Alana? 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med samboeren. Luca er ikke noe fint. Og er det et guttenavn eller jentenavn? For for meg høres Luca litt kjønnsløst ut. Da er Lucas bedre, synes jeg. (Dersom det er en hann, vel og merke).

Anonymkode: 7a916...de9

Skrevet

er en tispe som skrevet oppe :) 

er så forelsket i Luca,skjønner ikke hvorfor en gang. syntes jo selv det er et kjønnløst navn og det gjør meg egentlig ingenting på hund. så lenge det ikke er bestemt guttenavn .. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lucie er jo et nydelig alternativ, og like kort å si. Men føles kanskje litt vanlig ut?

Men tror du uansett må gi opp luca ja, begge må jo like navnet :P plutselig insisterer han på at neste hund skal hete feks Torleif, og du har ingenting du skulle sagt :P

Andre tilfeldige forslag som ikke nødvendigvis er menneskenavn, men som jeg liker: Kiara, Nala, Raksha, Tara

Anonymkode: 6ef15...5f6

• Liker 1
Skrevet

ja vi har tatt Nala som alternativ å. vil ikke ha et supervanlig navn og føler at lucie, kirara, bella, molly, dolly osv sånt blir for vanlig for meg ..:(

Skrevet

Jeg kjente en gang en nydelig lys labrador som het Pia :)

Ellers kjenner jeg en golden retriever (litt likheter med litt godvilje) som heter Lykke. Hun er pur Lykke, alltid glad ;)

Andre som ramler ned i farta er Luna (lyse labbiser har jo litt "månefarge" og det ligner på Luca) og Maya (navn på hunder jeg kjenner).

Skrevet

Det var fine navn alle sammen 😊 nå får vi se hvordan hun ser ut om bare noen få timer så sier jeg hva resultatet blir i løpet av noen dager 😊

AnonymBruker
Skrevet

Luca er jo kjempefint, Nala også.

Anonymkode: a7288...a90

AnonymBruker
Skrevet

Har oppdretter noen bokstav navnet må starte på? Erfaringsmessig; ta noe som er lett å rope😃

Anonymkode: f0302...f05

Skrevet (endret)

Nemo😊 til gutt

Zoe til jente 

Endret av Frida.B
Skrevet

Emma og Sara er fine labbe-navn! 💚

Luca er både gutte og jentenavn. Skrives ofte Lucca hos jentene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...