Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg synes det er merkelig at såpass mange norske lærere er uengasjerte, lite faglige flinke og har dårlige sosiale antenner. Jeg synes å se at det er en egen type mennesker med visse lite flatterende personlighetstrekk som blir lærere...de passer liksom ikke inn så amnge andre steder. Hva synes du om norske lærere i grunnskole og videregående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #2 Del Skrevet 18. februar 2005 Teknisk feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #3 Del Skrevet 18. februar 2005 Et lite eksperiment med ord: Jeg synes det er merkelig at såpass mange norske KG-gjester er uengasjerte' date= lite faglige flinke og har dårlige sosiale antenner. Jeg synes å se at det er en egen type mennesker med visse lite flatterende personlighetstrekk som blir KG-gjester...de passer liksom ikke inn så amnge andre steder. Hva synes du om norske KG-gjester i grunnskole og videregående? Ja. Det viser seg at betegnelsene passer på flere grupper enn åpningsinnlegget antyder. Jeg håper at KG-gjestene snart fullfører grunnskolen. Forhåpentligvis med gode lærere, selv om ikke alle er så bra som man kunne ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 Føler kanskje at det blir feil av meg å svare, siden jeg er lærer sjøl, men siden tråden er startet i dette forumet, så tar jeg sjansen likevel! Mange lærere i dag er altfor slappe i forhold til oppgaven de har påtatt seg - en lærer er en oppdrager, et forbilde og en rollemodell, og det skal man ikke kødde med. Det er en alvorlig oppgave - og når man ser på den oppvoksende generasjon i dag, så er det tydelig at det er MANGE dårlige lærere i grunnskole/videregående skole i dag. Dessverre. Jeg, derimot, er IKKE en av dem - selvfølgelig! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 19. februar 2005 #5 Del Skrevet 19. februar 2005 Ønsker alle lærere en riktig god VINTERFERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2005 #6 Del Skrevet 19. februar 2005 Lærarane eg hadde på barneskulen Ungdomskulen :-) Vidaregåande :hår: Syntest vgslærarane no til dags er veldig "dårlege" sett i forhold til engasjemang, fagleg innhald og oppdateringar. No tenkjer eg spesielt på allmennlærarane. Rett og slett ein eldrebølge ute å går........ Er kjempeimponert over dei som jobbar i barneskulen derimot. Har jobba litt der og observert. Dei gjer ein kjempegod jobb!! GOD FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #7 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk, takk! Skal jammen nyyyyyyte vinterferien min! (Og så får alle som vil klage på lærerne bare seile sin egen sjø denne uken! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #8 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg jobber i fylkeskommunen med mye overtid (må ta det ut i avspasering ikke lønn), mye helge-jobbing og sene kvelder. Lærerne har for mye ferier og goder, synes jeg. Mitt inntrykk av lærere? Jeg har møtt noen få greie og ålreite, absolutt. Men de fleste jeg har truffet er kjedelige, uengasjerende eller masete og skrikete fordi barna ikke har respekt for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #9 Del Skrevet 19. februar 2005 Derimot har jeg ikke truffet en eneste OK fylkeskommunal byråkrat. Kanskje overtiden også går ut over fremferden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #10 Del Skrevet 19. februar 2005 Derimot har jeg ikke truffet en eneste OK fylkeskommunal byråkrat. Kanskje overtiden også går ut over fremferden deres? En fylkeskommunal byråkrat hvis viktigste oppgave ikke er å undervise barn og ungdom er ikke sammenliknebart her da lærernes evne til å kunne undervise og kommunisere direkte med barna /ungdommen er viktigst. Mitt poeng er at vi er mange yrkesgrupper som jobber livet av oss, men vi har på langt nær så gode ordninger som det lærerne har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #11 Del Skrevet 19. februar 2005 Men de fleste jeg har truffet er kjedelige, uengasjerende eller masete og skrikete fordi barna ikke har respekt for dem. Ja, poenget blir jo klart og tydelig fremført her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #12 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja, poenget blir jo klart og tydelig fremført her. Ja, jeg sier jo klart at det er mine erfaringer jeg snakker om her. Det er lov, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #13 Del Skrevet 19. februar 2005 Derimot har jeg ikke truffet en eneste OK fylkeskommunal byråkrat. Kanskje overtiden også går ut over fremferden deres? Ditto, mine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #14 Del Skrevet 19. februar 2005 Ditto, mine erfaringer Ja, greit nok, whatever, men det var jo utenfor trådens tema kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #15 Del Skrevet 19. februar 2005 Et lite eksperiment med ord: Ja. Det viser seg at betegnelsene passer på flere grupper enn åpningsinnlegget antyder. Jeg håper at KG-gjestene snart fullfører grunnskolen. Forhåpentligvis med gode lærere, selv om ikke alle er så bra som man kunne ønske. Ikke nødvendigvis utenfor tema, nei - det hele er bare et spørsmål om ordvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #16 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke nødvendigvis utenfor tema, nei - det hele er bare et spørsmål om ordvalg. Vi er nok noe uenige der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #17 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke mitt problem, det er du som jobber overtid og misunner lærerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #18 Del Skrevet 19. februar 2005 Ikke mitt problem, det er du som jobber overtid og misunner lærerne. Ja, det er jeg som jobber overtid og misunner lærerne. PS! Du høres så søt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #19 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja, det er jeg som jobber overtid og misunner lærerne. PS! Du høres så søt ut. Jeg er det. Og du har akkurat bekreftet poenget mitt enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #20 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er det. Og du har akkurat bekreftet poenget mitt enda en gang. Åh? Hadde du et poeng? Hvor da? Jeg så ikke det jeg. Du var så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå