Gå til innhold

Utsette mens loette 28

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ønsker å utsette mensen med p pillene loette 28. Mange av veninnene mine tar 2 tabeletter på de forventede mens dagene, for å slippe mellomblødninger. Finner ikke noe om dette på nett og lurer på om noen har erfaringer? 

Jente 20år

Anonymkode: f7df3...a07

AnonymBruker
Skrevet

Du fortsetter bare på et nytt brett etter du er ferdig med det forrige, uten å ta sukkerpillene (de siste sju pillene på brettet). Det høres ikke ut som venninnene dine har helt greie på hva de gjør. Når du hopper over mensen kan du uansett få mellomblødninger. Hvor fort du får det varierer fra person til person. Den eneste måten å slippe mellomblødninger er ved å ha mensen den uka du skal

Anonymkode: 32d30...e59

AnonymBruker
Skrevet

Loette er en svak p-pille, dvs en pille med lite hormoner. Derfor kan det være det ikke går å utsette mensen på denne. Jeg gikk på denne å prøvde, men den var for svak for meg til å hoppe over mensen. Legen sa det var vanlig og ga meg en annen type p-piller med litt mer hormoner, Microgynon. På den tar jeg alltid tre-fire brett i ett, så nå har jeg kun mensen 2-4 ganger i året. Bare prøv deg fram med å ta to brett rett etter hverandre. 

Anonymkode: c4fb9...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...