Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva liker du best? Jeg vil ha forslag til en bra makeupserie som inneholder alt man trenger.

Anonymkode: c4e02...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De fleste merker har jo alt. Jeg kunne aldri holdt meg til kun ett merke, men jeg liker zoeva, urban decay, mac, nyx, inglot, colourpop for å nevne noen få. 

Endret av Nerine_
AnonymBruker
Skrevet

Mac, inglot og make up store. 

Anonymkode: 25451...3d0

Skrevet (endret)

Urban Decay er mitt absolutte favorittmerke. Ellers er jeg glad i Smashbox, Zoeva, theBalm, Inglot, Nyx, Colourpop, Too Faced, Tarte og Catrice for å nevne noen. 

Ingen av disse merkene tester på dyr. Det er det aller viktigste for meg når jeg skal velge produkt, men heldigvis er det mange gode merker som ikke tester. 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet

Jeg holder meg til Makeup mekka. Billig, bra også tester de ikke på dyr noe som da er viktig for meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke visste det, men det norske ordet for "make-up" er sminke. :)

Anonymkode: 60d13...513

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Smashbox Cosmetics,  Urban Decay og Isadora.

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2018 den 20.50, Salka skrev:

Urban Decay er mitt absolutte favorittmerke. Ellers er jeg glad i Smashbox, Zoeva, theBalm, Inglot, Nyx, Colourpop, Too Faced, Tarte og Catrice for å nevne noen. 

Ingen av disse merkene tester på dyr. Det er det aller viktigste for meg når jeg skal velge produkt, men heldigvis er det mange gode merker som ikke tester. 

Selges dette i noen butikker? Jeg vurderer å kjøpe en foundationen, men vet jo ikke hva salgs farge jeg skal velge

Anonymkode: b7971...6d8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selges dette i noen butikker? Jeg vurderer å kjøpe en foundationen, men vet jo ikke hva salgs farge jeg skal velge

Anonymkode: b7971...6d8

UD, Smashbox og NYX selges hos Kicks, men er ikke alle kicksbutikker som har Smashbox og UD. Mener også at noen H&M-butikker har NYX. Inglot selges i Inglot sine egne butikker. De andre merkene jeg nevner selges ikke i Norge og må kjøpes på nett. Douglas solgte Too Faced, Zoeva, Catrice og theBalm, men de er nedlagt nå. :( 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Dior. Har prøvd kjempemange merker, men Dior funker best for meg, også duftene :) 

Anonymkode: a7a44...156

• Liker 1
Skrevet

Dior, lancome og youngblood er mine favoritter :) Er bare gå innom et parfymeri så hjelper de deg og legger sminke på deg så du får se og tips :mynona:

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker Dior. Har prøvd kjempemange merker, men Dior funker best for meg, også duftene :) 

Anonymkode: a7a44...156

Samme her. Jeg bruker kun foundation og maskara stort sett, og Dior har det jeg trenger der. 

Anonymkode: 27e97...ee6

Skrevet
15 minutter siden, Salka skrev:

UD, Smashbox og NYX selges hos Kicks, men er ikke alle kicksbutikker som har Smashbox og UD. Mener også at noen H&M-butikker har NYX. Inglot selges i Inglot sine egne butikker. De andre merkene jeg nevner selges ikke i Norge og må kjøpes på nett. Douglas solgte Too Faced, Zoeva, Catrice og theBalm, men de er nedlagt nå. :( 

Har du funnet et annet sted som selger catrice? Too faced og Zoeva får du kjøpt på cultbeauty iallefall:)

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Nerine_ skrev:

Har du funnet et annet sted som selger catrice? Too faced og Zoeva får du kjøpt på cultbeauty iallefall:)

Ja, har sett det. Heldigvis! Men sånn som jeg savner Douglas. :( De selger Catrice her: https://www.kosmetik4less.de/en/catrice men jeg har ikke bestilt noe derfra enda. De har også Essence, et annet dyrevennlig, superbillig og bra merke jeg glemte å nevne. 

Endret av Salka
AnonymBruker
Skrevet

Kunne virkelig aldri klart meg med et merke. 

Koster fra Mac og Morphe. For foundation må jeg ha Armani eller Dior. For øyeskygger er jeg avhengig av Kat von Dee, det samme med countouringpalettet mitt, selv Hola ble glemt da jeg prøvde denne første gang. Og Becca eller Hourglass sin highlighter. Og jeg har ikke funnet noe som slår UDs settingspray. Og trenger jeg litt mer dekkevne under øynene, holder ikke Mac, da må jeg ha Nars sin. Og for meg er mascara fra Dior suveren. 

For parfyme liker jeg ikke noen av de klassiske sminkemerkene, her er Byredo og Diptyqie favoritter. 

Anonymkode: 94e22...6c6

Skrevet
12 minutter siden, Salka skrev:

Ja, har sett det. Heldigvis! Men sånn som jeg savner Douglas. :( De selger Catrice her: https://www.kosmetik4less.de/en/catrice men jeg har ikke bestilt noe derfra enda. De har også Essence, et annet dyrevennlig, superbillig og bra merke jeg glemte å nevne. 

Har du lest noen anmeldelser av nettbutikken? Alltid litt skeptisk til nye butikker:P Zoeva kan faktisk bli billigere fra cultbeauty, de slår av momsen (eller noe). 

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Har du lest noen anmeldelser av nettbutikken? Alltid litt skeptisk til nye butikker:P Zoeva kan faktisk bli billigere fra cultbeauty, de slår av momsen (eller noe). 

Har ikke det, dessverre. Men går jo an prøve å bestille for et lite beløp første gangen og har de paypal er man mye sikrere enn med kort. Cultbeauty trekker ut momsen, ja. :) 👍🏻Så både Too faced og Zoeva (og alt annet) blir mye billigere der. 

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Har ikke det, dessverre. Men går jo an prøve å bestille for et lite beløp første gangen og har de paypal er man mye sikrere enn med kort. Cultbeauty trekker ut momsen, ja. :) 👍🏻Så både Too faced og Zoeva (og alt annet) blir mye billigere der. 

Da får jeg prøve, for jeg prøvde en ny maskara rett før douglas la ned. Typisk...

Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Da får jeg prøve, for jeg prøvde en ny maskara rett før douglas la ned. Typisk...

Ja, prøv og så må du oppdatere om hvordan det går! :) Går sikkert bra, de fleste er jo seriøse. Jeg har vanvittige mengder sminke, så skal prøve å få brukt opp litt før jeg kjøper noe nytt, men kommer til å kjøpe catrice og Essence der neste gang jeg skal ha noe fra de merkene. 

Jeg syns det er så trist at Douglas gikk konkurs. De hadde så mange merker ingen andre her i Norge har, god service, gode priser og ofte gode tilbud. *savn* :grine: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...