AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Saken er den at jeg er 23 år gammel. Ung ufør. Pga asprgers syndrom, en angstlidelse. Har i tillegg mye vondt i bagasjen av erfaringer; mobbing i barne og ungdomsårene, mye isolasjon, panikkangst som tidvis kommer og går, ikke de beste oppvekstvilkår med en del omsorgssvikt i perioder, dårlig kjæresteerfaringer som har endt stygt med trusler, vold og trusler med våpen bl.a. skytevåpen og kniver og verbal trakassering. Har i tillegg vært utredet for psykose. Har andre vonde og spesielle opplever med meg også som jeg velger å ikke skrive om her, da jeg er redd det kan bli avslørende for jeg er ikke åpen med noen om dette. Jeg kjenner meg ensom. Har selvsagt noen få i livet mitt men ofte føles de fjerne og folk er opptatt med seg og sitt. Det forstår jeg jo, og er bevisst på at jeg ikke krever for mye av noen eller sliter ut noen. Det vet jeg jeg ikke gjør siden jeg har mye angst selv og syns av og til det er deilig å ikke ha for mange avtaler foran meg. Sliter mye i perioder. Skulle gjerne vært i arbeid men klarer ikke å jobbe med noe som ikke interesserer meg, ellers kunne jeg kanskje hatt 20% stilling nettopp bare for å komme meg ut og være i et miljø jeg traff andre og kanskje også en kjæreste. Har nå kommet til det at det er en kjæreste jeg savner og det å være den ene spesielle for noen som ingen venninne kan erstatte. Jeg har ingen mannlige venner og sliter med mye sjalusi i forhold, i hvert fall har det vært slik i tidligere forhold. Det er nå minst 3 år siden jeg har vært i et fast forhold, og jeg vil ikke la vonde erfaringer fra tidligere definere mine relasjoner fremover selv om det er lettere sagt enn gjort. Faller stort sett for snuskete, småkriminelle, ofte narkotikabrukende menn. De tiltrekker meg med sin sjarm, men jeg klarer ikke så lett få kontakt med noen. Også vet jeg ikke om en gutt/mann så lett vil akseptere mine vansker, og i tillegg har jeg en komplisert og vanskelig familiesituasjon. Jeg er både oppegående og smart men har vel lav selvfølelse og har på en måte vært vant til å ta til takke med narkomane, kriminelle, utnyttere osv. De fleste skygger vel unna bare de får vite jeg er ufør. På dating sider ønsker menn seg gjerne kvinner med ambisjoner og det kan jeg jo ikke akkurat si jeg har.. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få liten jobb eller komme i miljø jeg kan treffe en potensielle kjæreste? Hobbyer eller foreninger er det ikke så mange av for unge rundt her, mest besøkshjem for eldre og slikt. Kjenner meg veldig ensom nå i påsken, at jeg nesten ikke holder ut Hjelp? Anonymkode: 4857c...423
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Alle fortjener kjærlighet, men slik du beskriver så burde du først å fremst "fikse" Dine problemer så langt det er mulig før du går inn i noe som helst forhold. Anonymkode: 7d03d...62e 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Få deg en hund? Ta motorsykkellappen og kjøp deg en mc? Anonymkode: 681b0...104
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få deg en hund? Ta motorsykkellappen og kjøp deg en mc? Anonymkode: 681b0...104 Er ikke det jeg ønsker eller spør etter. Ønsker meg en kjæreste. Vil heller ikke binde meg til en hund. Vil være fri til å kunne flytte om jeg ønsker det og har også angst for å gå ut av og til så blir ikke så lett Anonymkode: 4857c...423
Nmtt Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 Syns det høres ut som du må berarbeide gamle hendelser i livet ditt, så du ikke ender opp i forhold når du egentlig ikke er klar for det.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #7 Skrevet 31. mars 2018 På 31. mars 2018 den 0.47, AnonymBruker skrev: Er ikke det jeg ønsker eller spør etter. Ønsker meg en kjæreste. Vil heller ikke binde meg til en hund. Vil være fri til å kunne flytte om jeg ønsker det og har også angst for å gå ut av og til så blir ikke så lett Anonymkode: 4857c...423 Hunden mener du er den ene spesielle. MC er en fin måte å treffe menn på. Anonymkode: 681b0...104
Gjest Lanolina Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 Har slitt med mye av det samme, mobbing og traumer etter det. Men det blir bedre, bruk menneskene rundt deg og finn noen å henge med på dagtid så dagene ikke blir så lange 😊
CannibalLektor Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 Er du mann? RIP Er du kvinne? Prøv å gjøre deg selv så attraktiv som mulig.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 På 10.4.2018 den 12.25, CannibalLektor skrev: Er du mann? RIP Er du kvinne? Prøv å gjøre deg selv så attraktiv som mulig. Du tar feil hvis du tror at ikke menn også ønsker seg oppegående, fungerende og friske kvinner. Anonymkode: af378...67e
CannibalLektor Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Du tar feil hvis du tror at ikke menn også ønsker seg oppegående, fungerende og friske kvinner. Anonymkode: af378...67e Tja spørs jo hva som er grunnen til at hun er ufør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå