Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om dere bruker mye blinke smily i meldinger , er det ment som flørting eller hva? :rodme:

Anonymkode: 2a97c...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg den som flørter så mye, men jeg sender blunk og smil ganske ofte, alt etter som. Jeg bruker litt for ofte ironi, og da blir det ofte etterfulgt av et blunk. Bare for å understreke at dette var ironi.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Bruker det mye selv, uten å mene noe særlig med det. Men fikk da beskjed om at jeg flørter og gir falske forhåpninger. 🙄

Skrevet

bruker det når jeg flørter, ligger noe bak det fra min side i hvertfall.

Skrevet

Jeg kan selvsagt bruke det når jeg flørter, men som oftest vet vedkommende at jeg flørter i utgangspunktet.

Skrevet

men smileys som blunkefjes,slengkyss,hjerteøyne osv brukes i hytt og gevær, vil nok tru du betyr en del for den person

som bruker disse, men om det er som venn el noe mer, ja si det.

Skrevet

Hjerteøyne brukes kun når man flørter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig positiv og åpen person som smiler og spøker mye. Tar det med meg i meldinger uten å tenke over det. Så ser kanskje jeg må endre litt på det :) vet at mange feiltolker godt humør som flørting face to face , så er vel lett for det i meldinger også. 

Jeg selv derimot skjønner ikke alltid når folk flørter med meg 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å bruke smilefjes helt og holdent. Er sjokkert over hvor mange som misforstår meningen og er irritert over folk som mistolker ting jeg skriver bare fordi jeg ikke benytter meg av dem.

Anonymkode: d784e...682

• Liker 1
Skrevet
On 3/31/2018 at 12:35 AM, AnonymBruker said:

Om dere bruker mye blinke smily i meldinger , er det ment som flørting eller hva? :rodme:

Om vi snakker om meldinger i sjekkeapper så kan du vel anta at vi flirter, både med og uten smileys. Muligens bortsett fra de få / siste meldingene hvor vi avviser kvinnen og ønsker henne lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...