AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Hun er fult oppegående dame. Lurte på å ta hun med 2 uker til sommeren sammen mine 3 barn og kjæreste. Min far får ikke lov til å fly pga helsa. Hva synes dere? Anonymkode: 8cfce...be5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #2 Skrevet 30. mars 2018 Hva skulle være i veien for det? Det er gamle folk i Albania også. Anonymkode: 46019...764 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #3 Skrevet 30. mars 2018 Ja er jo det he he. Og vi har min kjære med som er fra Kosovo så lokal guide og tolk i ett👍 Anonymkode: 8cfce...be5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #4 Skrevet 30. mars 2018 Mannen min skal ta med seg min gamle mor til Bloksberg i sommer. Tror det ligger Tyskland et sted. Det er veldig fint der, sier han. Anonymkode: 46019...764 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 Albania? Da bør du passe på lommeboka di. Anonymkode: 79a1c...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 Hva med din far? Skal han blir forlatt igjen alene hjemme? Anonymkode: 46f13...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #7 Skrevet 31. mars 2018 Jeg ville kanskje valgt et litt mer turistområde enn Albania, men det går helt fint for gamle folk å dra til utlandet. Har selv reist med min bestemor til hun var over 80 år. Det dere må huske på er at Albania er veldig varmt om sommeren, og det kan bli slitsomt for gamle folk. Tenker det går helt fint å reise, men det høres slitsomt ut for en gammel dame å tilbringe 2 uker i solsteika med tre unger Anonymkode: d25fd...408
Juniper Skrevet 31. mars 2018 #8 Skrevet 31. mars 2018 Hvor gammel er "din gamle mor"?? Min mor nærmer seg 70 og farter verden rundt på egen hånd, i reiseselskaper og mutters alene. Handler jo mest om dama og hennes innstillinger til å reise. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #9 Skrevet 31. mars 2018 Min mor er 74. Hun vil selv med. Min far liker ikke sånne turer og kan heller ikke fly. Albania er så utørt og nære Kosovo må innom der. Anonymkode: 8cfce...be5
regine Skrevet 31. mars 2018 #10 Skrevet 31. mars 2018 Ja - det kan du så absolutt. Vi var på ferie der for noen år siden, og det var flott. Vi la opp turen selv, fløy til Tirana og var der noen dager, før vi tok buss til kysten (Sarande, helt i sør) og var på strand/badeferie der. Hyggelige folk, billig, og nå er det også blitt såpass moderne der at det ikke er noe vanskelig å ta seg fram. Så vil anbefale det, ja!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #11 Skrevet 31. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Albania? Da bør du passe på lommeboka di. Anonymkode: 79a1c...bbf Det kommer an på hvor i Albania man er. Det er mange steder der det er rimelig trygt å være. Sarande, f.eks. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville kanskje valgt et litt mer turistområde enn Albania, Anonymkode: d25fd...408 Hvorfor? Turistområder er gjerne både dyrere og mer stressende. Albania er et godt valg siden de har kommet seg betraktelig som feriested de siste årene og stadig blir mer populært feriested. Likevel er det et såpass "nytt" ferieland for folk flest at du slipper dyre priser og å gå i kø sammen med andre turister. Anonymkode: d926c...36d
Peter007 Skrevet 31. mars 2018 #12 Skrevet 31. mars 2018 4 timer siden, Juniper skrev: Hvor gammel er "din gamle mor"?? Min mor nærmer seg 70 og farter verden rundt på egen hånd, i reiseselskaper og mutters alene. Handler jo mest om dama og hennes innstillinger til å reise. Her er nå litt av poenget. Hvordan er helsen og hvor reisevant er personen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #13 Skrevet 31. mars 2018 Kan bli vanvittig varmt. Om hun er frisk og raskt, og ikke har så mye i mot varme, ser jeg ikke hvorfor Albania er verre enn andre land. Kanskje litt mindre turistifisert foreløpig, noe som er en fordel for noen, og et stort minus for andre. Blant annet med tanke på språk og mat. Jeg ville nok prioritert et skikkelig hotell med god aircondition, både med tanke på henne og barna. Også ville jeg kanskje valgt en uke, i og med at faren din må være alene. Det er jo mulig at hun reiser hjem en uke før dere? Eller at dere deler ferien i to? Anonymkode: 3f079...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå