Gjest MicroMy (ikke innlogget) Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Etter å ha endret e-mail adresse i profilen min får jeg ikke logget inn lenger. Har ikke mottatt noen e-mail for å bekrefte endringen (muligens fordi min nye e-mail-provider har vært nede noen dager). Kan dette fixes? Takknemlig for tilbakemelding! Mvh Micro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. august 2002 #2 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Kikk litt på denne du http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=8449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MicroMy (ikke innlogget) Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Det hjalp #nada#! Har sendt en mail til [email protected] med brukernavn, passord, og fungerende e-mail adresse. E-mail adressen jeg endret til (e-mail host=min samboers firma=0 service!!!) fungerer fremdeles ikke. Har derfor ikke mottatt mail for å bekrefte endringen. Håper dette kan ordnes? Mvh Micro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg kan ikke svare deg på dette, men skal tipse Gry om saken, så ser hun på det når hun får tid! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MicroMy (ikke innlogget) Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Thanx! Tusen takk for hurtig tilbakemelding!!! Micro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 14. august 2002 #6 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har åpnet kontoen din, slik at du kan logge inn, og svart på mailen du sendte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå