Gå til innhold

Hva er dette? (Bilde av en plastgjenstand)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei KG-mennesker :)

For noen uker siden oppdager vi at sønnen vår på 17 har røyket marihuana.  Vi har snakket om det og det har fått div. konsekvenser for han, mer av hva vi har gjort med saken vil jeg ikke gå inn på i «frykt» for å bli gjenkjent.

uansett. I kveld kom han hjem etter å ha vært på kino med noen venner. Da han tar av seg jakken faller en boks ut av lommen hans, og den inneholder mange slike som er avbildet. 

Han rødmet lett og plukket det fort opp. Han bedyrer at han ikke har røket marihuana og/eller tatt dop... Så hva brukes dette til da? Han vil ikke svare og det gjør min mann og meg bekymret. Greien er ca 5cm lang. 

image.jpg

Anonymkode: cfe00...dd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare en rørepinne for kaffe da?

Anonymkode: 931d8...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike brukes av de som tar heroin

Anonymkode: 8392f...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike brukes av de som tar heroin

Anonymkode: 8392f...730

Oi til hva da? 

Anonymkode: 1c559...35e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei KG-mennesker :)

For noen uker siden oppdager vi at sønnen vår på 17 har røyket marihuana.  Vi har snakket om det og det har fått div. konsekvenser for han, mer av hva vi har gjort med saken vil jeg ikke gå inn på i «frykt» for å bli gjenkjent.

uansett. I kveld kom han hjem etter å ha vært på kino med noen venner. Da han tar av seg jakken faller en boks ut av lommen hans, og den inneholder mange slike som er avbildet. 

Han rødmet lett og plukket det fort opp. Han bedyrer at han ikke har røket marihuana og/eller tatt dop... Så hva brukes dette til da? Han vil ikke svare og det gjør min mann og meg bekymret. Greien er ca 5cm lang. 

image.jpg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi til hva da? 

Hva med å kontakte politiet for spørsmål av denne typen? Eller utekontakten? 

Ungdommen din trenger hjelp, for dette takler ikke dere selv som foreldre. 

Anonymkode: 794a4...eb9

• Liker 7
Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi til hva da? 

Jeg tenkte med en gang heroin. Stroppe til å stoppe blodtilførsel slik at blodårene blir synlig.

Ville sjekket armene hans for sprøytestikk...

Endret av GoldenLioness
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva med å kontakte politiet for spørsmål av denne typen? Eller utekontakten? 

Ungdommen din trenger hjelp, for dette takler ikke dere selv som foreldre. 

Anonymkode: 794a4...eb9

TS vet jo ikke hva det er? Ingen som har sagt hva det brukes til heller, så blir litt dumt å ta kontakt med politiet uten å vite hva det er for noe. "Hallo barnet mitt kom hjem med en 5 cm lang plast dings, kom og arrester"...

Om det virkelig er noe som blir brukt til heroin så er jeg selvfølgelig helt enig i at de må skaffe hjelp, men det skaffer man ikke hos politiet.

Anonymkode: 4b89d...717

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, GoldenLioness skrev:

Jeg tenkte med en gang heroin. Stroppe til å stoppe blodtilførsel slik at blodårene blir synlig.

Det er 5 cm lang, så det kan det ikke brukes til.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Ikke får man festet endene sammen heller? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, GoldenLioness skrev:

Dette er jo en plastpinne, ikke en stropp. Og heroin smeltes over flamme, da er en plast-stang med hull egentlig et relativt sugent verktøy,i motsetning til en skje, gjerne med sotet underside... 

Samt, ytterst få 15åringer starter helt plutselig med heroin. 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke søke med bilde på google? Legge til bildet i et google-søk og få opp lignende bilder. Da finner du kanskje ut hva det er? Jeg aner ikke hva det er, men ble nysgjerrig.

Anonymkode: 5e173...a0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva det der er, men en sånn brukes ikke til heroin ihvertfall. Den er for liten til å være en stropp og ungdom bruker ofte ganske provisorisk utstyr som klær, lighter og spiseskje uansett. Den brukes heller ikke til å blande eller måle annen dop så den er nok ikke til rusbruk

Anonymkode: e308b...fb9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, GoldenLioness skrev:

Ehh... den er 5 cm... da skal du være tynn ass!

Anonymkode: 15d1d...5d4

• Liker 4
Skrevet

rorepinde-plast-11-cm.jpg

Ligner litt på disse? 

Røre pinner for kaffe. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, GoldenLioness skrev:

På 5 cm???

Anonymkode: 5ca2c...def

• Liker 2
Skrevet

Er den veldig myk og kan strekkes ganske langt ut? Minner meg litt om det vi bruker til perm ruller til hår😂

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke kontakter politiet eller noen andre etater av den enkle grunn at vi ikke aner hva dette er. Vi vil ikke oppta viktig tid som politiet kan bruke på andre ting, om denne plastgjenstanden er noe helt ufarlig..

Sønnen vår (X) har tisset i et glass, og vi skal ordne med en legetime i morgen- om det lar seg gjøre. Hans far  har også sett på hver eneste cm av X sin kropp, bortsett fra kjønnsorganet hans da. Han har ingen merker etter sprøytestikk, pupillene hans er helt normale. Han virker heller ikke ruset. 

Mannen min har prøvd Google-bildesøk, uten hell. Vi føler at vi kanskje overdriver litt nå, men vi fikk et skikkelig støkk da vi oppdaget at han hadde røyket marihuana og er livredde for at han skal rote seg bort i noe sterkere. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fant dette på google, er visst rørepinne for vin rrepinne.jpg

Anonymkode: 86854...da6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller til kaffe

Anonymkode: a3860...1b4

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller til kaffe

Anonymkode: a3860...1b4

Angrer dypt på at jeg trykka på linken din, blir nå spammet av reklame fra dem på sidene her på forumet. 😬😧

Anonymkode: 86854...da6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...