AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #1 Skrevet 30. mars 2018 Hvor bestiller dere interiørting fra? Tenker alt fra sengesett til servise til andre detaljer. Eller store ting som stoler, bord, sofa, etc. Anonymkode: 47692...1bb
Million Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 (endret) Sengesett fra Høie kjøper jeg fra en nettbutikk som holder til i Trondheim; Soveromsbutikken. Interiør kjøper jeg ikke småting. Orker ikke hjem overlesset med nips og dill. Men møblene jeg har er stort sett kjøpt fra Trademax og Ikea på nett og hjemlevert. Endret 1. april 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Det varierer alt ettersom hva jeg ønsker å kjøpe. Jeg har kjøpt enkelte møbler og interiørting bla fra Ellos* Jotex*, Indiska*, UnoLiving*, Milla Boticue*, Ikea, Kremmerhuset, Desenio*, Scandinavian Design Center,* Design belysning*, room21* og Sunkost! (Skjønn saltlampe! ) Forsøker å unngå å handle ting på nettet hvis det er mulig å besøke fysisk butikk, men er godt fornøyd med de stjernemerkede hittil. Anonymkode: cae58...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå