Gå til innhold

Den sugingen, den sugingen..

Fremhevede innlegg

Gjest manhaters.com
Skrevet

Jeg synes det er betenkelig at gutter/menn hele tiden kan forvente å bli sugd.

Jeg mener, er det ikke ganske frekt og kvalmt at de sitter/ligger der og bare venter på at en munn skal smatte og holde på helt til de kommer (dvs. i 40 minutter)?

Tenker de aldri på at jenter faktisk blir slitne og lei av å holde på med slikt slavearbeid?!

:evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Vet du:

En sånn en har jeg aldri møtt. Jeg tviler på at den/de du har opplevd er representative. For øvrig tviler jeg på at du er særlig representativ for kvinnekjønnnet heller.

Si ifra, kommuniser og lek sammen med ham, så får nok både din og hans pipe en annen lyd!

Gjest Catwoman
Skrevet
Tenker de aldri på at jenter faktisk blir slitne og lei av å holde på med slikt slavearbeid?!

Nei, det tror jeg ikke. Fordi jeg tror de aller fleste menn regner med at jenta klarer å si fra selv om hun blir lei eller ikke har lyst, og da lar være å gjøre det. Og at så lenge jenta fortsatt holder på så har hun fortsatt lyst.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok enkelt menn kan bli litt "bortskjemte" av denne type service. Jeg er i hvertfall ikke i humør til å bedrive den slags i lengden hver gang vi skal ha sex, men klarer å "vri" meg unna "jobben" ved å gjøre andre ting.

For å få slutt på "masingen" kan du jo f.eks foreslå at han slikker deg først og så skal du suge like lenge etterpå........

P.s Og, ja... generelt sett liker jeg å bedrive med den slags aktiviteter.

Skrevet

Jeg er lei for det, men jeg ser faktisk ikke problemet. Jeg har ALDRI møtt den typen mannfolk - og ja, jeg har møtt noen stykker...

Dessuten kan suging være...skal vi si yummy? Ihvertfall hvis man har truffet den rette!

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror nok enkelt menn kan bli litt "bortskjemte" av denne type service. Jeg er i hvertfall ikke i humør til å bedrive den slags i lengden hver gang vi skal ha sex, men klarer å "vri" meg unna "jobben" ved å gjøre andre ting.

For å få slutt på "masingen" kan du jo f.eks foreslå at han slikker deg først og så skal du suge like lenge etterpå........

P.s Og, ja... generelt sett liker jeg å bedrive med den slags aktiviteter.

Enig, de kan bli litt vel bortskjemte noen ganger..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener, er det ikke ganske frekt og kvalmt at de sitter/ligger der og bare venter på at en munn skal smatte og holde på helt til de kommer (dvs. i 40 minutter)?

Den dagen du bytter ut oppblåsbare Kenny (tidsinnstilt på å sprute yoghurt naturelle etter 40 minutter?) med levende menn vil du nok oppdage at verden er noe mer avansert og nyansert.

I tillegg til at det ikke alltid tar 40 minutter, dét avhenger blant annet av talentet til den som utfører slavearbeidet :sjarmor:

Gjest kenneth
Skrevet

Ditt nick er bra sammenfallende med hva de fleste sannsynligvis sitter igjen med av inntrykk vedrørende din person.

Gjest Rimfrost
Skrevet

Det er bare å fjerne munnen fra pikken hans, forme leppene og si "nei".

Simple as that.

Det er ingen som TVINGER deg til å suge liksom. (og om de evt. skulle gjøre det anmelder man de selvsagt)

Skrevet

Suging må jo skje på eget initiativ og vilje, ikke noe som må forventes. Jeg forventer ikke å bli slikket, og skjønner at ikke alle er like glad i oralsex. Selv suger jeg hvis jeg vil selv (og så lenge han er ren, er det bare gøy:-)

Skrevet

Er mann og synes det er riktig med de andre jentenes svar her. Antar at de flest gutter synes det digg. Og er bestemt på at det kun gjøres på felles ønske.

Sett deg naken omtrent ved haken hans og og spør om han har det bra. Og be han kose seg lenge.

eller

Lek litt i senga og se om dere kan finne en avslappet og deilig stilling der han kan slikke deg nede og kose seg og sløve lenge. og kansje kjæle med din rygg og baksiden av dine lår. Gi ham puter under hode om han behøver. Fortell han at nå er du mellom ytre og indre kj.lepper, nå klitt, og videre hva du liker. Dette er deilig og du ønsker at dere bare vil ligge slik lenge lenge og be han ta det helt rolig. Spør om han klarer å sovne slik. I denne situasjon om han klarer å få ro i seg kan du spørre om alt du ønsker. ( da vi han ligge og fundere og kose seg) Si at du ikke trenger svar nå. ( han tenker og koser seg) Du får svar før eller siden i en eller annen form, helt sikkert!!. Be han kjæle ved hale bene ditt, hart eller mykt. Det vil du gjerne like om du ikke vet det det selv. A til å bostaver med tungen er vist bra i skrittet for damene, det kan være litt stev for hann, men men han må tåle det. Hans lepper som suge kyss over dine neden til lepper kan han kose seg lenge med vil jeg tro.

Gjør litt om gangen av det jeg har notert,, det blir sikkert suksee.

ha det bra.

Skrevet

Fatter ikke at du ikke har mer respekt for deg selv enn at du kan si nei hvis du ikke selv vil/gidder/orker.

Sex er en gjensidig nytelse.

Alt annet er avlyst.

Skrevet

tror vel det er MINST like mange jenter som forventer oralbehandling så ofte det passer dem, så er man egoist så er man egoist, samme hvilket kjønn man hører til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var så dum at jeg deepthroatha han. Så nå skal han ha det hele tiden :(

Bortskjemte ja. I know all about it.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til trådstarter:

Det handler om å gi nytelse og nytelse er så mangt. Følelsen av å kunne gi min partner den ultimate nytelse er en evig bestrebelse for meg. Han liker å bli sugd og orgasme kan jeg gi ham på kort tid (40 min er vel ikke unormalt) men liker og pine ham litt da :sjarmor:

Har du noengang tenkt over at du har ønsker som han synes er :-( eller :o . Min tanke er gi din partner månen og han vil overøse deg med stjerner hmmmmm deilig

NB! hvis renslighet er problemet ( har du min fulle sympati) Men da kan dere starte med å kose i dusjen :flau:

Gjest *Fiona*
Skrevet

40 MINUTTER??

Minutter? De som det er 60 av i en klokketime?

Jøje meg... holder han igjen da eller? Kan ikke huske det har skjedd at det har så langt tid noen gang, de er jo bristeferdige lenge før den tid :ler: hvis ikke de har problemer med å komme da, eller er fulle?

Ingen bør være nødt til å holde på i 40 minutter og rekke å bli dritt lei av noe som helst, ikke gutter heller for den saks skyld - etter 40 minutter med akkurat samme aktivitet, uansett hvilken, har jeg gått lei for lenge siden :o

Variasjon er tingen. Dere kan jo gjøre alt mulig rart først, så kan du heller suge ham når han er klar til å komme, hvis han liker å sprute i munnen din og du liker å svelge.

For øvrig er jeg enig med flere her som sier at du ikke bør være NØDT til å gjøre noe som helst... sex er basert på frivillighet, og sex basert på plikt blir jo tragisk uansett hvordan du snur og vender på det...

Gjest Anonymous
Skrevet

SUGEPRESS, gå og gjem deg!

Ja, for du vet, det er jo veldig vanskelig å fjerne hodet og si "nei".

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...