Gå til innhold

Vil de fleste menn ha kjæreste eller trives de single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet jo at mange menn misliker kvinner og gjerne holder seg unna. Men er det slik at de fleste menn ofte tenker på kvinner og føler savn etter en kjæreste? Eller er det kanskje bare savn etter sex?

Anonymkode: 271f3...ac0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil ha, andre ikke. Går ikke an å generalisere. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

I Oslo vil ingen menn ha. De vil ligge rundt og ødelegge damer psykisk. Mulig menn vil ha kjæreste andre steder i Norge, ikke vet jeg. 

Anonymkode: fc442...3e1

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo at mange menn misliker kvinner og gjerne holder seg unna. Men er det slik at de fleste menn ofte tenker på kvinner og føler savn etter en kjæreste? Eller er det kanskje bare savn etter sex?

Dette blir alt for generaliserende! Jeg er singel nå etter et langt forhold. Jeg digger min egen status nå, men ser at det er fordeler og bakdeler med alt :)  Treffer jeg den rette kvinnen som jeg passer sammen med jeg ofrer jeg gjerne min status som singel på dagen, om ikke forblir jeg akkurat det :)  Hate kvinner kan jeg aldri gjøre, så mange flotte kvinner der ute at man kan bli helt svimmel :)  Men finne den rette da! Det er hva det handler om. Mange drittsekker både blant kvinner og menn, og det er disse man må styre unna. Men mislike kvinner generelt ? Aldri!

• Liker 10
Skrevet

Mange menn misliker kvinner? Hvilke menn er det da? Noen få som sitter på kg for å forpeste forumet med sine egne crappy erfaringer med kvinner?

Kan ikke si at jeg har møtt mange som misliker kvinner. Virker som de fleste liker kvinner, og sånn burde det jo være.

Dette spørsmålet går ikke an å svare bastant ja eller nei på.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

MGTOW blir bare mer og mer populært blant oss menn, jo mer feminismen ødelegger dere kvinner. Vi finner glede i livet uten dere. 

Anonymkode: 3ee25...952

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo vil ingen menn ha. De vil ligge rundt og ødelegge damer psykisk. Mulig menn vil ha kjæreste andre steder i Norge, ikke vet jeg. 

Er det virkelig slik de tenker og mener altså? Dette har du kilder på?

Anonymkode: daf75...2fb

• Liker 5
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig slik de tenker og mener altså? Dette har du kilder på?

Oslo er en storby der mange mennesker lever, ofte med tynslitte familierelasjoner fra hele Norge og verden. Sex er et dypt behov i mennesket, så at en del bare er opptatt av dette skal jeg ikke benekte. Men at det er slik bare hos menn er jo bare tull, det forholder seg slik hos mange kvinner også. Gir de ikke menn lett sex før et forhold er etablert gir det jo seg selv ! Da kan man ikke klage på at noen utnytter det om det motsatte er tilfellet er min mening i denne saken.

Aldri om jeg bare har sex med helt løse forbindelser, det skjer aldri! Først må man bli godt kjent, etablere et følelsesliv sammen, så kan det eventuelt skje. Ellers får jeg klare meg med meg selv :)  Ikke like spennende men det får bli slik.

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Tja, liker meg best som singel, men klart man savner jo nærheten med det å ha en kjæreste.
Samtidig er det så og umulig å finne noen som passer mine krav, så da blir det korte flørter eller FWB for min del.
Noe jeg fint kan leve med til jeg en gang dør.

Endret av FactsOverFeelings
Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

De fleste mennesker lider vel av denne merkelige trangen til å være i et forhold fordi de er svake og greier seg ikke alene.

Skrevet (endret)
På 30.3.2018 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Endret av æøå*
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi deg igjen, ja! Tror du virkelig menn går inn for å ødelegge damer, eller tror du bare at vi har forskjellige ønsker og at damer legger mer følelser i ting? Menn er faktisk ikke generelt onde.

Anonymkode: 9b70a...063

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper og tror de vil være single. Er kvinne selv, og jeg ser ingen grunn til å være sammen med kvinner. Bortsett fra reproduksjon da, og det er kanskje grunnen til at de holder ut.

Anonymkode: cf9a4...8d8

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, stf skrev:

Trivdes som singel før, nå begynner jeg å føle at jeg vil ha noen.

Da er det bare å lete, du finner den rette med den rette innstillingen. Mange der ute som du hele tiden kan kurtisere, og inngå et forhold med. Kravene er det du som bestemmer, det hele handler om å finne den rette du passer sammen med. Lykke til :)  Jeg leter også, men ikke for enhver pris. Et nytt forhold uten å treffe den rette for meg blir aldri aktuelt. Livet har lært meg dette.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Jeg er vel der at jeg trives med å bo alene og ønsker ikke samboer :)

Skrevet

En del undersøkelser indikerer at det ikke er noen stor forskjell:

The data suggests that commitment, love, and marriage are strongly desired—and good for—both women and men. The “sex wars” over men’s supposed fear of commitment are simply not evident. Undoubtedly, some men do fear or avoid commitment—but so do some women.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/it-s-man-s-and-woman-s-world/201407/who-craves-relationships-more-men-or-women

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Savn etter sex. Dessverre å måtte avsløre dette først i 2018.

Anonymkode: 8b9c3...6b8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Savn etter sex. Dessverre å måtte avsløre dette først i 2018.

Men savn etter sex forklarer ikke mye? Det kan alle få om de virkelig ønsker det, hos horer i Norge eller i utlandet, til en langt lavere pris en et forpliktende forhold. Aldri om jeg kunne inngå noe slikt, da forblir jeg heller ensom uten sex med en kvinne. Sex uten følelser er jo helt meningsløst. Men jeg skal ikke dømme noen, om kvinner gir dette uten forbehold, og menn det samme får de det akkurat som de vil. Da kan man ikke syte i etterhånd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om offer mentalitet! Dette er kvinner så flinke på! Jeg er kvinne selv altså, men dere fremstiller dere som totalt styrt av følelsene deres og skylder på mannen for å ødelegge dere psykisk om han avviser dere, ligger med dere men ikke vil ha forhold osv. Dere må se på hndlinger og ikke bare høre på ord. 

Anonymkode: b17de...232

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir litt forvirret av en slik overskrift. Skal jeg svare min personlig mening, (siden jeg er mann), eller skal jeg kommer med en generell observasjon om menn? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 271f3...ac0

Her også. Det er et veldig generelt spørsmål om en hel gruppe. Så når jeg får vite om jeg skal svare som mann eller svare for menn så kan jeg kanskje prøve å komme med et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...